• Haaii amicae ^_^
    Ik heb een vraagje voor juliie en ik wil dat jullie er eerlijk op antwoorden! Dus geen shit gevraagd enzoo! Nou, hier komt ie.


    Hier op Q. maak je veel vrienden hé, omdat je allemaal "hetzelfde" bent. En dan zeg je dingen van; "Als er iemand aan jouw komt, dan is die dood of doe ikhem/haar wat. Etc." Njaah j kent dat wel? Ze komen hier voor je op enzoo. Maar ze hebben jouw nog nooit gezien, altans vele van hier heben elkaar toch nog nooit gezien. Nu mijn vraag: Als het eropneer komt, je meet die persoon die je hier hebt leren kennen eenkeer, zou je dat dan ook écht doen? Zou je voor die persoon opkomen, die je nét voor de eerste keer hebt gezien, zou je daarvoor zo'n dingen doen?

    Graag eerlijk antwoorden!


    Xoxo'

    (...)
    x] <3


    Is dat een jhaa x]

    Ik heb nog niet zo een persoon op quizet waar ik alles zo voor doen enzoo Maar ik heb zo iemand ooit op internet lere kenne en ze loog tege mij sinsdien vertrouw ik niemand meer.. Op internet dan, maar Ik ben al wel lieve mense tege gekome die niet liegen en ik heb ze al meer x in het egt gezien en ik zou ze nooit meer kwijt wille!!


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Is dat een jhaa x]

    Sure :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zou ik wel doen!

    TUURLIJK(H)!! mijn vrineden hier waar ik dn mss mee zou afspreken steunen mij echt dus wrm ik hen dan niet? !

    ________________________________________________
    It's just like a tattoo I'll always have you<3


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nee.
    Ik zou sowieso niet iemand rammen 'die aan haar komt' want dat vind ik echt bullshit. Ik haat het als ik ruzie heb en er bemoeien zich van alle kanten mensen mee omdat ik 'aan iemand kom' dus ik ga het zelf ook niet doen.


    Mew <3

    heb nooit zulke dingen gezegd tegen iemand hier op Q :')


    -

    Voor een aantal personene wel. Die mensen zijn dan ook de enige die zijn binnengedringen in mijn hart. De rest mag door de stront zakken.


    Bored.

    Ik ken hier nog niet zoveel mensen en die ken ik al helemaal niet in RL. Rose is de enige die ik zowel hier als in RL ken dus voor haar zou ik zeker wel opkomen. (Tenzy 't haar eigen schuld ofzeuw is. Dan mag ze 't lekker zelf uitzoeken).


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Voor een aantal personene wel. Die mensen zijn dan ook de enige die zijn binnengedringen in mijn hart. De rest mag door de stront zakken.

    -Zakt door de stront xD-

    Like ik zou alleen myn friends hierzo steunen die ik ook echt mag en waar ik best veel my praat :).
    Alleen Aubrey zou ik altyd steunen. Dat staat vast :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geen idee, denk het niet.

    ehm niet met vechten (maar zoiets zeg ik ook nooit xD) maar wel in een conflict mijn mening zeggen en er voor me vrienden zijn al zie ik ze dan pas voor het eerst.


    muziek altijd overal

    Juah ikke wel zoiesow voor mijn twin sisters dwergiie en SuperDaisy :')
    en nouja ik zeg het ook wel eens hoor....
    tegen andere diej ik hier dan ken of diej ik dan ook op msn heb enzow...
    maar moest het echt nodig zijn enzow en mocht diejgene mij dat vragen en ik ken die gene zegmaar wel goewd dan zou ik het natuurlijk wel hard proberen maar of het helemaal lukt i dunno want sommige mensen wonen natuurlijk wel ver....


    A Noble was Born in Chaos

    Ik zou het wel doen :]

    Ook voor jou <3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja, ik heb hier bijzonder veel (lieve) mensen leren kennen. en ik dat ik dat wel zal doen :]