• Er ontstaat soms nog weleens wat onenigheid tussen moderators en leden. Logisch, onenigheid heb je altijd wel een keertje.

    Om dit op te lossen zijn er 2 bemiddelaars aangesteld (te herkennen aan hun groene kleurtje). Zij bieden een luisterend en onpartijdig oor aan beide partijen en zullen proberen de onenigheid op te lossen. Uiteraard is dit natuurlijk niet altijd mogelijk, maar ik denk zeker dat een hoop ruzies hierdoor opgelost worden.

    Op dit moment zijn Aurelia en CR7 aangesteld als bemiddelaars (Y)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Naamverandering)


    Dit is mijn signature...

    (...)

    whahaha ja dat geloof ik wel ;] 12 pagina's..

    Oh... dat topic gestart door xKers ofzo?
    Aber.. 't gaat prima ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    volgens mij zullen ze hun werk goed eon xD


    live your own life

    Oowkee!

    Tis overigens wel handig om een verwijzing naar dat bemiddelaars topic in je profiel te zetten want had vooral de eerste paar dagen een waar vragenvuur van mensen die allemaal hetzelfde wilden weten x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Tis overigens wel handig om een verwijzing naar dat bemiddelaars topic in je profiel te zetten want had vooral de eerste paar dagen een waar vragenvuur van mensen die allemaal hetzelfde wilden weten x']


    Ik heb geen last gehad van een vragenvuur, haha. Maar ik heb nu wel duidelijk een link op m'n profiel gezet naar dit topic en die van Cherished. (:

    xXx <3


    FML

    Ik heb jullie gelukkig zelf nog nooit nodig gehad en hoop dat zo te houden. Zelf bemiddel ik wel eens tussen users maar als het me te heet onder de voeten wordt benader ik altijd een mod. vanaf nu kan ik dus ook Aurelia of CR7 dan benaderen toch?


    muziek altijd overal