• Er ontstaat soms nog weleens wat onenigheid tussen moderators en leden. Logisch, onenigheid heb je altijd wel een keertje.

    Om dit op te lossen zijn er 2 bemiddelaars aangesteld (te herkennen aan hun groene kleurtje). Zij bieden een luisterend en onpartijdig oor aan beide partijen en zullen proberen de onenigheid op te lossen. Uiteraard is dit natuurlijk niet altijd mogelijk, maar ik denk zeker dat een hoop ruzies hierdoor opgelost worden.

    Op dit moment zijn Aurelia en CR7 aangesteld als bemiddelaars (Y)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Naamverandering)


    Dit is mijn signature...

    Had ik al gezien ^^ && ik vind het wel een goed idee. Nu hopen dat het helpt ook =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Joepie :D

    Nouja, niet van dat ze nodig zijn, maar dat ze er nu zijn en dat de users het 2 goede personen lijken te vinden :)

    Super. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ahum, ik vecht het liever zo uit,..^^ maar oke, ik ga het afleren,.. maar ik weet noig niet zo zeker of ze onpartijdig zijn. oke ik houd men mond al!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    duurde wel lang xD

    x'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik dacht al wat zijn die groene kleurtjes

    Je hebt echt twee toppers gekozen Rutger!

    Cool (Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    We zijn inmiddels een paar weken verder en ik vroeg me af hoe het gaat met de bemiddelaars.

    Zijn er nog tips of suggesties om het systeem beter te krijgen?

    Ik snap dat er weinig mensen zijn die er gebruik van hebben hoeven maken, maar alle input is welkom (Y)


    Dit is mijn signature...

    We zijn inmiddels een paar weken verder en ik vroeg me af hoe het gaat met de bemiddelaars.

    Zijn er nog tips of suggesties om het systeem beter te krijgen?

    Ik snap dat er weinig mensen zijn die er gebruik van hebben hoeven maken, maar alle input is welkom (Y)


    ehmm.. er was net een beetje een hatelijk topic aan de gang [/isuiteindelijkalgesloten]
    maar misschien kunnen de bemiddelaars als ze op het topic zitten ook een oogje in het zeil houden, en het meteen melden als ze denken dathet fout gaat ;]

    want bij dat haat topic heb ik uiteidelijk gewaarschuwd.. want niemand deed het, of mensen zijn zich nog niet bewust van de knop, of ze zijn bang dat ze bedreigt worden omdat ze een topic hebben aangegeven of ze denken dat de mods vanzelf wel kijken..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb er - heel eerlijk - helemaal niets van gemerkt. Soms als ik onenigheid heb met een user en er echt geen zin meer in heb zeg ik: ga maar naar een bemiddelaar. Maar ik heb nog nooit een mail van hun gehad dus... worden ze eigenijk wel gebruikt?


    BAM!

    Ik heb er - heel eerlijk - helemaal niets van gemerkt. Soms als ik onenigheid heb met een user en er echt geen zin meer in heb zeg ik: ga maar naar een bemiddelaar. Maar ik heb nog nooit een mail van hun gehad dus... worden ze eigenijk wel gebruikt?

    ik gebruik ze niet...:X....

    (...)

    ehmm.. er was net een beetje een hatelijk topic aan de gang [/isuiteindelijkalgesloten]
    maar misschien kunnen de bemiddelaars als ze op het topic zitten ook een oogje in het zeil houden, en het meteen melden als ze denken dathet fout gaat ;]

    want bij dat haat topic heb ik uiteidelijk gewaarschuwd.. want niemand deed het, of mensen zijn zich nog niet bewust van de knop, of ze zijn bang dat ze bedreigt worden omdat ze een topic hebben aangegeven of ze denken dat de mods vanzelf wel kijken..

    Jep ik zag dat Aurelia daar de boel een beetje aan het sussen was[/moet daar toch credit voor geven]. Nog bedankt voor de melding maar het topic begon sowieso al een beetje op te vallen.


    BAM!

    (...)
    Jep ik zag dat Aurelia daar de boel een beetje aan het sussen was[/moet daar toch credit voor geven]. Nog bedankt voor de melding maar het topic begon sowieso al een beetje op te vallen.


    whahaha ja dat geloof ik wel ;] 12 pagina's..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb er - heel eerlijk - helemaal niets van gemerkt. Soms als ik onenigheid heb met een user en er echt geen zin meer in heb zeg ik: ga maar naar een bemiddelaar. Maar ik heb nog nooit een mail van hun gehad dus... worden ze eigenijk wel gebruikt?


    ik heb ze niet nodig gehad.. [khoudnietvanruzie;]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    hopelijk is het dan gedaan met alle ruzies en zo!!
    (Y)(A)


    TO LOVE AND TO BE LOVED