• Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan hun muziek
    En nu ben ik eigenlijk benieuwd wat vinden julie van Paramore?


    You can't touch music but music touch you

    Er moet weer ff een concert van hun komen in ned xD


    You can't touch music but music touch you

    supaaah ^^
    vooral dat liedje decode

    Ik vind ze maar één echt goed liedje hebben

    iik Viind Ze wel Hiip en Goed.
    Maar eignlijk Nii Om te Zegge Dat iik Fan Ben
    ><.
    x

    Ze zijn echt super vet live :o
    Echt een van de leukste concerten die ik tot nu toe had :D

    PARAMORE<33333

    [/zegt genoeg denk ik hé x'D]


    bla bla bla

    (...)
    Echt, we zijn gemaakt om tegen elkaar te babbelen xd
    Damn mijn mama vind dat je mijn stalker bent omdat we vaak 's avonds smsen (: En ze vroeg me of ik toevallig een relatie met je heb O_O I was shocked jonge x'd En toen vroeg ik haar of ze mss dacht of ik lesbisch ben, zei ze dat ze er nog niet helemaal uit was. Ik voelde me.. ik weet niet x'd help mijn mama is gestoord, dit was dus dat dat ik moest vertelellen maar niet via sms ging doen, en nou doe ik het publiekelijk op het forum, gezellie..
    Maar om terug te gaan naar het onderwerp paramore: Het is HAYLEY niet HAYLAY

    Omg. x'DD En dat doe je dan niet via sms maar zeg je het ook nog eens gelijk hier waar iedereen het kan zien. Je bent erg, ziek,..? Hahneen, schokkend. XD Nou, mijn zus denkt dat ik een vriendje heb. En papa denkt ook dat ik een geheim vriendje heb. x'D Maarhey, ik wil geen stalkster zijn, dat ben ik niet. Dan ben jij dat ook van mij. ;D En er staat vertelellen. Maarbon. Papa zei ook eens tegen mijn zus dat hij er nog niet helemaal uit was of zij lesbisch is. Omg haha, dat kwam er toen zo droog uit. x'd En we kunnen zekers goed met elkaar praten. :Y)
    En ik ben zo verslaafd aan Paramore en oeeeh! <33

    Paramore is hammergeil 8).
    Het enige is dat je bij het laatste refrein van 'Decode' + die lange uithaal de muziek te hard is en je haar stem niet zo heel goed hoort..


    -

    (...)
    Omg. x'DD En dat doe je dan niet via sms maar zeg je het ook nog eens gelijk hier waar iedereen het kan zien. Je bent erg, ziek,..? Hahneen, schokkend. XD Nou, mijn zus denkt dat ik een vriendje heb. En papa denkt ook dat ik een geheim vriendje heb. x'D Maarhey, ik wil geen stalkster zijn, dat ben ik niet. Dan ben jij dat ook van mij. ;D En er staat vertelellen. Maarbon. Papa zei ook eens tegen mijn zus dat hij er nog niet helemaal uit was of zij lesbisch is. Omg haha, dat kwam er toen zo droog uit. x'd En we kunnen zekers goed met elkaar praten. :Y)
    En ik ben zo verslaafd aan Paramore en oeeeh! <33

    Nou die vertelellen staat daar prima daaro =D
    En eum damn wat hebben die ouders toch --
    Gekke leeghangers x'd Nouja kijk je bent mn stalker toch niet kind, je bent mijn Limburgse vriendinnetje ^^ en... Ik weet niet meer (:
    Paramore =D
    x

    (...)
    Nou die vertelellen staat daar prima daaro =D
    En eum damn wat hebben die ouders toch --
    Gekke leeghangers x'd Nouja kijk je bent mn stalker toch niet kind, je bent mijn Limburgse vriendinnetje ^^ en... Ik weet niet meer (:
    Paramore =D
    x

    Limburgs vriendinnetje, wat leuk. XD Jij bent mijn West-Vlaams poeperdje. En je weet wel wat nog. x'd En ouders zijn gewoon ouders soms. ;}
    Ik vind Franklin toch zo leuk! <3 Ik bedoel het lied hea.. ;D

    wie is er allemaal naar hun concert geweest
    ik had het helaas gemis geen geld en het was uitverkocht :(
    Pech volgende keer beter ;) xD


    You can't touch music but music touch you