• [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:33 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    'kheb eigelijk ook wel een wii gekregen =)
    maar weetje , jullie zullen dat wel gekregen hebben, omdat jullie dat verdienden eh ?
    en jha , ik weet ook wel dat er mensen zijn die zo'n dure dingen niet krijgen .. maar je mag er toch blij mee zijn ? je moet er gewoon niet zo over gaan stoefen dat je dat hebt :)
    kzou er gewoon blij mee zijn en meer niet ?


    Nodody is perfect so live with that ! x

    als jullie maar 1 iets gekregen hebben valt dat toch mee
    Wii : 200€ ongeveer
    andere kinderen krijgen veel meer cadeaus waar je ook bijna aan de 200€ of meer ligt hoor
    kdenk dat ongeveer op het zelfde uitkomt
    en het is maar 1x sinterklaas op een jaar hoor
    geniet er gwn van

    Wat ik ook nog heb gekregen:
    -3 boeken
    -make-up [3x eyeliner (zie het nut ervan ook niet) 4-kleuren oogschaduw, kwastje, & nagellak]
    -Make-up tas
    -Spiegel
    -2x diadeem
    -haarclipjes
    -wekker

    & @ Genodice:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nog nooit voorgehad.. Mijn sinterklaascadoo bedraagt maar 25 eurie=S


    Do you recognise me, do you know who I am?

    Heb ik ook altijd, maar nooit bij mijn verjaardagskado. Ik ken mensen die zeggen: Ik wil dat en niets anders. En als het dan zo duur is? O.O Die kinderen houden echt nooit rekening met het geld van de ouders. Het zusje van mijn vriend is ook zo. Zijn moeder zit op het moment in geldproblemen, maar toch vraagt zeen laptop voor haar verjaardag hoor! Het lullige: Die krijgt ze ook nog, maar denk maar niet dat mijn vriend zijn kleedgeld krijgt -_-


    Your make-up is terrible

    Like; het enige dure wat ik ever vroeg was een gsm en dat is nog maar max. €200. Voor de rest krijg ik het gwn like; mijn tv, laptop allemaal gekregen.

    Ik krijg voor mijn verjaardag maar aan een maximum van 65 euro -_- Dan ben ik best jaloers op de mensen die en kadootje krijgen+50 euro. Ik had een mobieltje van 90 euro voor mijn verjaardag, en daarvoor moest ik 25 euro zelf betalen...


    Your make-up is terrible

    Ik heb vandaag gewoon een laptop van 650 euro gekregen. Ik wilde hem ook niet aan nemen hoor x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42