• Hallo dames en heren, (nerd)

    Om het jullie even gemakkelijk en overzichtelijk te maken hebben we alle suggesties in het topic gezet waar nog over gediscussieerd word of ze er komen en over alle suggesties die afgewezen zijn.


    Suggesties die er niet gaan komen:

    Achtergrondplaatjes op profiel. Foto’s zijn er om geplaatst te worden in je fotoboek en Quizlet is een Quizen & verhalen site geen profielen site (krul).

    Achtergrondkleur van profiel. Je kunt alleen de kleuren van je profiel veranderen, met andere woorden ‘een template’. Deze stel je in bij instellingen.

    Chatbox. Er komt géén chatbox op Quizlet, daarvoor hebben we de shoutbox al.

    Leesbevestiging. Deze komt er niet ivm de privacy van de lezers.

    Fanfiction in het forum. Daarvoor hebben we de stories en anders word het forum onoverzichtelijk.

    Spotlight gratis. De opbrengst van de Spotlight is nodig om de site draaiende te kunnen houden.

    Moderators blokkeren.

    Zelf titels van topic en topics kunnen verwijderen. Zo verliezen de moderators het overzicht.

    Langere inlognaam. Dit is om Quizlet overzichtelijk te houden. Je naam kan uit maximaal 12 letters of cijfers bestaan, en dat zal ook zo blijven.

    Privéberichten naar meerdere mensen tegelijk. Word gezien als spam, en kan anders misbruik van gemaakt worden.

    Meerdere foto’s tegelijk verwijderen. Zo loop je heel snel het risico dat je per ongeluk de verkeerde foto’s verwijderd en dit kan dan niet meer ongedaan gemaakt worden.

    Quizlet apps voor Ipod en dergelijke. (Een mobiele versie) Dit kost veel geld en tijd en zal er voorlopig niet komen.

    Suggesties waar nog niet over besloten is:

    Zelf kiezen voor anoniem stemmen/invullen/lezen.
    Serie filter.



    Suggesties waar Rutger nu mee bezig is:

    Een meldknop op de profielen en in de shoutbox.
    Mappen voor je stories.
    Verhalen zoeken en sorteren op ‘genre’.
    Je reacties aan kunnen passen bij blogs.


    Ik hoop dat jullie snappen dat Rutger het ook heel erg druk heeft met anderen dingen maar toch enorm zijn best voor ons allemaal doet. Soms kan het nu eenmaal wat langer duren, maar he’s working on it ;):Y).

    Vragen en opmerkingen mogen hier ook gerust gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 0:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 aug 2011 - 18:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmmff... Eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat er veel van die afgewezen suggesties er wél zouden moeten komen... Maarja, ik ben de baas van Quizlet niet. ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Gebeurt er hier nog wat ofzo? Ik heb een maand geleden ofzo een suggestie gestuurd, en die staat nog nergens bij ö


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wat is er met mijn suggestie gebeurd?
    KLIK HIER.

    Iedereen was voor.

    Hier mijne: Gedichten ook bij topleden zetten
    Foto's bij gedichten

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 16:59 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Juneau schreef:
    Je verhalen afschermen (net als je profiel) voor niet-quizlet users.
    Dit vind ik heel erg fijn. (:

    Ja dat zou wel handig zijn Lees nu dat het al kan =)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 16:02 ]


    Music is my everything

    xSylviaRalf schreef:
    (...)
    Ja dat zou wel handig zijn

    Dat kan al.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aveiro schreef:
    (...)
    Yes! (:

    Idd, dat zou ik handig zijn

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 16:06 ]


    Music is my everything

    • Chatbox. Er komt géén chatbox op Quizlet, daarvoor hebben we de shoutbox al.
    Waar is de shoutbox dan?


    Some people are art and do art at the same time

    Zie het al(:


    Some people are art and do art at the same time

    Hoop echt dat er nog wat over dat 1D gedoe komt. Irriteer me dood aan al die "ik zoek 1D stories''. Gewoon mensen die te lui zijn om te zoeken aangezien half Quizlet er vol mee staat _0_


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dat met die Chatbox, ik snap inmiddels waarom het er niet komt en daar ben ik het mee eens. Maar de reden die hier bij staat is wel een beetje vaag... Ik bedoel als ik bijvoorbeeld weel overleggen met een vriendin over een RPG die we samen willen maken lijkt het me niet dat je dit in de shoutbox gaat doen....

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 11:53 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Dat met die Chatbox, ik snap inmiddels waarom het er niet komt en daar ben ik het mee eens. Maar de reden die hier bij staat is wel een beetje vaag... Ik bedoel als ik bijvoorbeeld weel overleggen met een vriendin over een RPG die we samen willen maken lijkt het me niet dat je dit in de shoutbox gaat doen....

    Dan kan je msn of de facebook chat gebruiken^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb denk ik zo'n week geleden wat in t gastenboek van Rutger gezet:

    Hey Rutger!
    Ik heb een vraagje:
    zou er weer een mogelijkheid komen om de "computer" site ook mogelijk te maken voor telefoons? Aangezien ik de mobiele site vrij onhandig vindt..
    Bij de vorige Quizlet kon dit namelijk wel en gebruikte ik de "originele" site voor op mijn iPod gewoon.

    Thanks!


    Is hier al over gepraat of niet? ;3 want het lijkt me wel fijn als deze mogelijkheid weer kan..

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 12:01 ]

    Bieberen schreef:
    Ik heb denk ik zo'n week geleden wat in t gastenboek van Rutger gezet:
    (...)

    Is hier al over gepraat of niet? ;3 want het lijkt me wel fijn als deze mogelijkheid weer kan..

    Hij werkt er volgens mij aan;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rutger is inderdaad volgens mij aan het werken aan de mobiele site, dus het kan zijn dat die nog niet optimaal is.
    Je kan hem trouwens beter een pb sturen, dat leest hij eerder.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn