• Andreas heeft altijd geprobeerd foto's van zichzelf niet op het internet te laten verschijnen, anoniem te blijven, en fans van Tokio Hotel te ontwijken. Zodat hij zelf nog normaal kan leven.
    Ook roddels over hem wil hij niet, en al verschillende fora werken mee door topics over hem te sluiten, foto's weg te halen.
    Dit dus in vebrand met zijn privacy.
    Vanaf nu doen we dat ook op quizlet.
    Hij doet enorm veel voor de Tokio Hotel fans, dus zo'n kleine tegenprestatie zijn we hem wel verschuldigd.

    Heb je foto's van hem in je fotoboek? Dan zouden we het erg waarderen, en hij ook, als je deze wilt verwijderen. Anders zullen wij dit doen.

    Dit vind ik dus echt goed. Je hebt gelijk, hij doet veel voor de fans, dus kunnen we ook iets terug doen.


    Your make-up is terrible

    oke gelijk heeft ie.. ik zou ook niet beroemt woorden een zekker niet als het je beste vrienden zijn..!! agh jah ik waardeer het wel,


    Some angels have no wings.

    Ik begrijp het wel dat hij anoniem wilt blijven alnders krijgt ie al dat gezeur en geklef aan ze hoofd enzo. Mara hij is zo sexxy dus sommige zullen die foto's niet verwijderen.

    idd ;)


    Love the way you hate me.

    Dit vind ik dus echt goed. Je hebt gelijk, hij doet veel voor de fans, dus kunnen we ook iets terug doen.


    Agree =]


    I found myself in Wonderland.

    maar dan moeten ook de quizen verwijderd worden vn bv: zusje van andreas love story bill


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    maar dan moeten ook de quizen verwijderd worden vn bv: zusje van andreas love story bill


    Nee, vind ik niet. Dat is iets anders, het is fantasy, geen werkelijkheid, geen roddels, geen foto's.


    Your make-up is terrible

    maar dan moeten ook de quizen verwijderd worden vn bv: zusje van andreas love story bill


    Hmmm ; mabey


    I found myself in Wonderland.

    nee dat hoeft niet, dat kunnen we onmogelijk doorvoeren nu.

    Maar foto's zullen we anders zelf gaan verwijderen als mods

    Dit vind ik inderdaad erg goed. Ik begrijp Andreas zelf ook wel. Wij moeten inderdaad iets terug doen.


    -

    Goedzo. Dat is echt lullig voor hem.


    blame the bully.

    We moeten idd iets terug doen.
    Niet dat ik foto's heb van hem ofzo.

    Maar mag iets vragen?
    Wat doet Andreas zoal voor de fans?
    Ik weet dat hij de oficiele fanclub vn th en de site van th onderhoud.


    I need you like a heart needs a beat

    We moeten idd iets terug doen.
    Niet dat ik foto's heb van hem ofzo.

    Maar mag iets vragen?
    Wat doet Andreas zoal voor de fans?
    Ik weet dat hij de oficiele fanclub vn th en de site van th onderhoud.

    Inderdaad, de fanclub, stuurt de Buitenlandse fanclubs aan, brengt nieuws, werkt met het webteam [van de nieuwsbrief enzo]
    Die shit.

    Idd! =D


    If music be the food of love, play on!

    (...)
    Inderdaad, de fanclub, stuurt de Buitenlandse fanclubs aan, brengt nieuws, werkt met het webteam [van de nieuwsbrief enzo]
    Die shit.



    Wow,
    Jah voor dat werk verdient hij wel wa privecy en respect terug.


    I need you like a heart needs a beat