• Andreas heeft altijd geprobeerd foto's van zichzelf niet op het internet te laten verschijnen, anoniem te blijven, en fans van Tokio Hotel te ontwijken. Zodat hij zelf nog normaal kan leven.
    Ook roddels over hem wil hij niet, en al verschillende fora werken mee door topics over hem te sluiten, foto's weg te halen.
    Dit dus in vebrand met zijn privacy.
    Vanaf nu doen we dat ook op quizlet.
    Hij doet enorm veel voor de Tokio Hotel fans, dus zo'n kleine tegenprestatie zijn we hem wel verschuldigd.

    Heb je foto's van hem in je fotoboek? Dan zouden we het erg waarderen, en hij ook, als je deze wilt verwijderen. Anders zullen wij dit doen.

    Weet je, ik heb niet eens een foto van hem :3

    'nd Moeten tijdschriften zich daar normaal gezien ook niet aan houden? :')

    Nogmaals: het is geen wet ofzo, hij heeft het gewoon liever niet.

    Lache dat een paar tijdschriften er schijt aan hadden ja, maar dt maakt nog niet dat hij het wíl of leuk vind.
    Uit respect deze regel :)

    Eeeeh :]
    Ik heb heel veel respect voor Andreás <3
    Ik vind het knap dat hij zo veel dingen doet en annoniem blijft. Alleen ik heb een quiz "jij de beste vriendin van Lafee en toch verliefd op bill kaulitz?" Enne LaFee (Christina klein) dat is zijn zusje en hij komt ook regelmatig voor in die quiz. Is dat dan heel erg? Of zal ik hem gewoon verwijderen uit respect?

    x.

    SnowLieftU schreef:
    Eeeeh :]
    Ik heb heel veel respect voor Andreás <3
    Ik vind het knap dat hij zo veel dingen doet en annoniem blijft. Alleen ik heb een quiz "jij de beste vriendin van Lafee en toch verliefd op bill kaulitz?" Enne LaFee (Christina klein) dat is zijn zusje en hij komt ook regelmatig voor in die quiz. Is dat dan heel erg? Of zal ik hem gewoon verwijderen uit respect?

    x.

    Het gaat alleen om de foto's van hem ;) Voor FF's zullen we je niet tegenhouden ^^

    Ik heb hem nog nooit gezien op foto. (:


    It even took me by surprise

    ja hij heeft wel recht op privacy


    One Day you'll remember me...

    Ik heb dan wel geen foto's verder van hem maar ik respecteer hem en zijn besluit ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Opzich vind ik dit serieus een goed iets.
    Door sommige fans wordt hij gewoon aanbeden -_- Alleen omdat hij het beste maatje van de jungs is. Beetje debielig mja.
    Afgezien van dat; vind ik Andi best wel een vage kerel, als ik hem op youtube filmpjes zie... Hij kan nog al.. overreacted reageren tegen fans :'D
    Aan de andere kant snap ik dat weer wél, omdat hij echt duidelijk laat merken dat hij er niets van moet hebben.
    Alsnog; Hoofdstuk Andi, blijft een vaag iets. [=
    Maar dit is en blijft een goede 'actie'

    Liefs,


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    Geaa05 schreef:
    Opzich vind ik dit serieus een goed iets.
    Door sommige fans wordt hij gewoon aanbeden -_- Alleen omdat hij het beste maatje van de jungs is. Beetje debielig mja.
    Afgezien van dat; vind ik Andi best wel een vage kerel, als ik hem op youtube filmpjes zie... Hij kan nog al.. overreacted reageren tegen fans :'D
    Aan de andere kant snap ik dat weer wél, omdat hij echt duidelijk laat merken dat hij er niets van moet hebben.
    Alsnog; Hoofdstuk Andi, blijft een vaag iets. [=
    Maar dit is en blijft een goede 'actie'

    Liefs,

    Dankjewel ^^
    En ja hij kan nogal flippen :'D Maar enkel erg als je hem filmt.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dankjewel ^^
    En ja hij kan nogal flippen :'D Maar enkel erg als je hem filmt.


    haha ja, dat zijn de live beelden :'D Nóg erger. Maar er zijn écht weinig foto's van hem joh.. Hoe doet hij het toch =O


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    jeetje, wat boeiend, t is maar de beste vriend van tom en bill hoor. :'DD als hy anoniem wilt blyven, laat die jongen dan lekker. & nu doen jullie omdat jullie zogenaamd tokio hotel fan zyn, andreas helemaal adoreren enzo. dat noem ik best wel 'fake fan' - andreas wilt dat helemaal niet. doe was hy wilt als je fan bent.


    damn. :$

    _O_


    My friends are my estate.

    goedzo!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 18:16 ]


    stay Nyappy

    mee eens

    wat heeft een verhaal daar mee te maken dat zijn geen roddels ofzo want dan zou je andere namen ook nie meer kunnen gebruiken.


    cupcake smells great

    InniG schreef:
    wat heeft een verhaal daar mee te maken dat zijn geen roddels ofzo want dan zou je andere namen ook nie meer kunnen gebruiken.

    Ze heeft toch niet gezegt dat je er geen verhalen meer over mag maken!
    Alleen foto's van hem moeten verwijderd worden.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 12:51 ]


    I need you like a heart needs a beat