• Andreas heeft altijd geprobeerd foto's van zichzelf niet op het internet te laten verschijnen, anoniem te blijven, en fans van Tokio Hotel te ontwijken. Zodat hij zelf nog normaal kan leven.
    Ook roddels over hem wil hij niet, en al verschillende fora werken mee door topics over hem te sluiten, foto's weg te halen.
    Dit dus in vebrand met zijn privacy.
    Vanaf nu doen we dat ook op quizlet.
    Hij doet enorm veel voor de Tokio Hotel fans, dus zo'n kleine tegenprestatie zijn we hem wel verschuldigd.

    Heb je foto's van hem in je fotoboek? Dan zouden we het erg waarderen, en hij ook, als je deze wilt verwijderen. Anders zullen wij dit doen.

    Sommige hebben foto s van iemand anders en dat zeggen ze dat dat Andreas is 0.o


    ...

    Sommige hebben foto s van iemand anders en dat zeggen ze dat dat Andreas is 0.o

    Ja die van son of dork.
    Maar dan ben je gewoon echt dom als je dat nog denkt

    YupYup
    Help Andreas de roddelbladen/fotoboeken uit! ='D
    Die gast needs ook privacy!;O


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Dit vind ik dus echt goed. Je hebt gelijk, hij doet veel voor de fans, dus kunnen we ook iets terug doen.

    Hem noem ik nou een goeie vriend (: Hij doet allemaal dingen voor de fans en wil niet eens in de spotlight staan. Dit vind ik dus ook erg goed van Q ;D


    -

    groot gelijk heb je


    Maak mijn story's bitte/Let's do a peaceXxX

    okee, das goed hoor... dat hij een beetje beschermd word.
    maar ik heb nog nooit een topic gezien over hem.. of mis ik iets?


    Als je maar een ananas hebt..

    Er stond laats een foto van hem in de bravo :S

    Er stond laats een foto van hem in de bravo :S

    weten we, echt verkut.

    Wat doet hij dan voor de fans? sorry ben daar niet echt van op de hogte:$ maar ik wil wel graag weten wat hij doet voor 'ons'

    Andreas ownt :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Maar ik heb een Quiz,, en like daar Wil ik een foto van hem en Bill bij zetten,, dan mag dat zekker ook niet ;o
    OKe, best te begrijpen, maar aangezien iedereen tog al de foto's die er van hem rondversprijt zijn, bekend zijn bij de meeten fans..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ben het er wel mee eens want dan heeft hij ook nog een gewoner leven dan hetzlefde als die van bill en tom zonder muziek dan
    ma hij is wel heel sexy


    cupcake smells great

    Maar ik heb een Quiz,, en like daar Wil ik een foto van hem en Bill bij zetten,, dan mag dat zekker ook niet ;o
    OKe, best te begrijpen, maar aangezien iedereen tog al de foto's die er van hem rondversprijt zijn, bekend zijn bij de meeten fans..

    Nee mag inderdaad niet.
    en ja de fans kennen ze maar zo verspreid je ze alleen.

    Weet je, ik heb niet eens een foto van hem :3

    'nd Moeten tijdschriften zich daar normaal gezien ook niet aan houden? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson