• Andreas heeft altijd geprobeerd foto's van zichzelf niet op het internet te laten verschijnen, anoniem te blijven, en fans van Tokio Hotel te ontwijken. Zodat hij zelf nog normaal kan leven.
    Ook roddels over hem wil hij niet, en al verschillende fora werken mee door topics over hem te sluiten, foto's weg te halen.
    Dit dus in vebrand met zijn privacy.
    Vanaf nu doen we dat ook op quizlet.
    Hij doet enorm veel voor de Tokio Hotel fans, dus zo'n kleine tegenprestatie zijn we hem wel verschuldigd.

    Heb je foto's van hem in je fotoboek? Dan zouden we het erg waarderen, en hij ook, als je deze wilt verwijderen. Anders zullen wij dit doen.

    gelijk heeft ie.

    anders word ie mis. nog vermoord door een paar gestoorde hyperactieve fans o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb nooit foto's vn hem in me fotoboek gezet,ik respecteer zijn priveleven.Maar andere waarschijnlijk niet.Als je in Andreas' schoenen moest staan,zul je weten wat ik bedoel.;)
    x


    I love cookies!As it is with chocolate!

    hopelijk werkt iedereen hiero beetje mee. Moest ik Andreas zijn, zou ik net hetzelfde willen!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Integendeel tot Gordon. Hij zet filmpjes van zichzelf op youtube waar hij zingt/gitaar speelt. ;D


    -

    ik denk ook dat hij mischien beetje bang is dat er ook haters op hem af komen:S
    ik bedoel hij heeft sowiso recht op privisie maar op iedere fansite stata hij vast wel een keer mischien niet qua foto's maar wel met woorden en alles. en als haters tom en bill willen kwetsen doen ze het mischien via andreas ofzo...

    hij heeft geen bodygards TH wel maar hij niet dus mischien is het dat ook wel beetje


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Is het niet heel overdreven om alle foto's weg te halen enzo.. en dat je amper over hem mag schrijven.. okay.. niet alles moet alleen om hem gaan.. maar ok.. C'mon


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    <3
    weetje dat ik dit nu pas zie.. O.o ik loop achter )':
    maar ik zal er op letten
    :Y)


    when words fail, music speaks.

    Hij heeft grootgelijk dat hij anoniem blijven wilt, wat eigelyk niet echt gelukt is, iedereen kent hem ;D Mwaha, ik heb geen foto's van hem, en als ik er wel had, had ik ze verwijderd. :d


    Some people make the world special just by being in it

    oei ook ftos bij een quizlet??
    kweet echt nie bij welke quizlet die zitte en khebber al zoveel gemaakt dak die ni allemaal kan nakijke..

    x


    Can you meet me half wey?!

    Mee eens. Andreas zit niet in de band, hij wil gewoon een normaal leven.


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    Misschien kom ik nu dom over maar wat doet hij dan voor de fans? x']

    xx.

    Ik snap hem wel, Ik snap ook niet hoe tokio hotel het uithoudt, als al die mensen van hun foto's maken, maar ik vind wel als iemand zoiets niet wil moet je daar gewoon respect voor hebben, en niet foto's maken. Hij steunt tokio hotel kei goed, zelf nu hij zijn vrienden niet zo vaak ziet, is hij er altijd voor hun. Dus deze kleine tegenprestatie, vind ik wel nodig.. (flower)

    jesus, tis maar 'de beste vriend' van Tom en Bill hoor :S.
    niet hun vrouw ofzo.


    damn. :$

    Wat doet hij zoal voor de fans dan? xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik heb me nooit echt met Andreas bezig gehouden, hij is een goede vriend van de twins, maar niet alles dat in aanraking is gekomen met de twins is ineens heilig! Okay, dus als tom en/of bill een frietje laat vallen, dan ga je dat togh neit oprapen omdat bill en/of tom dat heeft aan geraakt?! Dus moeten we Andreas ook gewoon gerust laten vind ik^^
    Echt goed dat we dit doen!


    Tears are crashing out of my eyes