• Heeyzz mensen !!

    Ik ben woedend op een vriendin van me . Waarom ?? Dus ; Ze heeft een vriendje , ze laat mij dan daar maar voor staan , ze zegt dat ik haar negeer terwijl zij mij negeert en nu ..

    Normaal komt zij me 's morgens ophalen en gaan we samen met de fiets naar school [/ ze woont niet ver van me af ] nu vorige week is ze me niet komen halen want dan ging ze haar vriendje ophalen thuis [/raar vond ik maarja want normaal gaat toch altijd de jongen het meisje halen ?] en nu vroeg ik ofdat ze me morgen kon komen halen want ik ben me boek van frans vergeten en ik moet morgen een dialoog doen en nu komt ze af met : sorry ik ga mijn vriendje ophalen enzoo

    Vinden jullie dit een echte vriendin ??? Ik vind nu van niet !!! je mag met je vriendje bezig zijn maar toch niet dat je vriendinnen moet laten staan ??

    ++ nu heb ik ruzie !! xD

    xoxo

    Ze komt er wel achter schat, straks laat haar vriendje haar stikken en dan is ze haar vriendin kwijt. Dan komt ze erachter wat ze nou helemaal gedaan heet.


    Idd dat zegt een ander vriendin van mij ook !!

    xoxo

    Geef haar anders nog een beetje tijd...zeg het haar meerdere keren dat je weer iets met haar wilt doen en anders, als ze niet reageerd, moet je je waarschijnlijk nieuwe vriendinnen zoeken...dan zal ze zeker begrijpen dat ze je kwijt is...het is zowieso wetenschappelijk bewezen dat net verliefden een beetje raar denken enzo...niet dat ik haar gedrag goedkeur...zo wordt je zelf heel erg ongelukkig en dat moet niet...sterkte he...ik heb het gelukkig nog nooit gehad dat mijn vriendin mij laat stikken voor een kerel en daar kan ik me ook gelukkig mee prijzen...hoop dat mijn lange reactie een beetje helpt...xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Geef haar anders nog een beetje tijd...zeg het haar meerdere keren dat je weer iets met haar wilt doen en anders, als ze niet reageerd, moet je je waarschijnlijk nieuwe vriendinnen zoeken...dan zal ze zeker begrijpen dat ze je kwijt is...het is zowieso wetenschappelijk bewezen dat net verliefden een beetje raar denken enzo...niet dat ik haar gedrag goedkeur...zo wordt je zelf heel erg ongelukkig en dat moet niet...sterkte he...ik heb het gelukkig nog nooit gehad dat mijn vriendin mij laat stikken voor een kerel en daar kan ik me ook gelukkig mee prijzen...hoop dat mijn lange reactie een beetje helpt...xxx


    Bedanktt !! Maar ik heb al gevraagd om iets te gaan doen en dan zegt ze dat ze mat haar vriendje iets gaat doen en dan negeer ik haar , is het ook weer niet goed !! xD !! Maar het heeft idd wel geholpen !!

    xoxo

    (...)

    Bedanktt !! Maar ik heb al gevraagd om iets te gaan doen en dan zegt ze dat ze mat haar vriendje iets gaat doen en dan negeer ik haar , is het ook weer niet goed !! xD !! Maar het heeft idd wel geholpen !!

    xoxo


    graag gedaan...als je nog een paar tips wilt of zo of gwn wilt praten kun je altijd bij me aankloppen he...xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    graag gedaan...als je nog een paar tips wilt of zo of gwn wilt praten kun je altijd bij me aankloppen he...xxx


    Dankje !! Echt lief van je !!

    xoxo

    (...)

    Dankje !! Echt lief van je !!

    xoxo


    doe ik graag hoor:)
    slaap lekker allemaal!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.