• om er over na te denken dat iemand van TH gewoon een onbereikbare liefde is?

    Mij wel, het doet vet veel pijn als je het besef weer hebt dat je ze toch nooit kan krijgen. Het klinkt misschien onzin, maar mij doet het pijn...!

    xx

    (bericht aangepast door een moderator)


    Scream for mercy!

    Nee.
    Totaal niet. Ik kan ermee leven :'). Ik bedoel, mijn leven hangt niet van ze af. Het gaat hier om een band. En btw,
    Niets is onmogelijk.


    I recycle my thoughts.

    Hmm.
    Vroeger wel :]

    Ik wel !! En het is echt vet erg als je er zoow aan denkt ! maar zoals degene hierboven me zegt niets is onmogelijk !!

    xoxo

    ik niet. MIJN ZUS HEEFT EEN FOTO. GRAPPIG DUDE. sorry. maarja. weetje.. ik bedoel.. k vind georg t lekkerst van TH. maar die is like.. miljoen jaar ouder.. en er zijn zoveel leuke jongens ^^


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik wel !! En het is echt vet erg als je er zoow aan denkt ! maar zoals degene hierboven me zegt niets is onmogelijk !!

    xoxo



    Idd! Dat is waar... Maar toch doet het pijn! Ik hou bv heel veel van Bill, en dan heb je van die dromen en fantasiën over jullie twee, maar als je weer ontwaakt besef je dat het dik fake is, en dan heb je gelijk weer een gebroken hart...

    xx


    Scream for mercy!

    ik niet. MIJN ZUS HEEFT EEN FOTO. GRAPPIG DUDE. sorry. maarja. weetje.. ik bedoel.. k vind georg t lekkerst van TH. maar die is like.. miljoen jaar ouder.. en er zijn zoveel leuke jongens ^^


    Dat is waar... Maar weetje, liefde kent geen leeftijd. Mijn ouders schelen wel TIEN jaar van elkaar! Oo [JaIkWeetHetx'3]


    xx


    Scream for mercy!

    eerst wel maar ik hbe het opgegeven ik ben niet langer een histirische fan tokio hotel betekend voor mij nu nog aleen maar muziek en geen liefde ofzo


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mij niet want ik zoek het wat dichterbij.


    Life is hard and then we die

    Mij niet want ik zoek het wat dichterbij.


    Tjaa, dat kan natuurlijk ook! Maar ik heb ook al verkering hoor eigenlijk... Met een meisje, ik val namelijk niet op jongens, alleen op Bill. Maar dat spreekt voor zich als je zijn uiterlijk bekijkt! xD


    <33


    Scream for mercy!

    Nee, ik ben op iemand die wel bereikbaar is

    Nee, want zoals ik er nu tegenaan kijk zijn ze op iedere manier onbereikbaarder. Eerst was het nog een beetje mijn bandje, en onbekend. En inderdaad wat LotteLlama zegt, Georg is heel knap, en half bejaard. Helaas.


    blame the bully.

    (...)

    Tjaa, dat kan natuurlijk ook! Maar ik heb ook al verkering hoor eigenlijk... Met een meisje, ik val namelijk niet op jongens, alleen op Bill. Maar dat spreekt voor zich als je zijn uiterlijk bekijkt! xD


    <33
    BEN JIJ KAULITZEST? Want ik heb het idee dat ik dat plaatje ken ;o


    Life is hard and then we die

    vroeger misschien.
    maar nu zoek ik liefdes wat dichterbij:P


    I am an idiot, I move.

    (...)BEN JIJ KAULITZEST? Want ik heb het idee dat ik dat plaatje ken ;o


    Whut the fuck, Kaulitzest? En, welke foto? xDxD



    <33


    Scream for mercy!

    ik vind het wel jammer dat Tokio Hotel onbereikbaar is. het doet me zelf pijn. maar elke keer als het weer bijna ga huilen kalmeer ik me met de gedachten "voor iedereen is een ware en er bestaan nog meer leuke jongens dan alleen TH" maar als je met iemand van TH kan krijgen dan heb je echt geluk.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!