• Wonder is al sinds een paar de ex van Bill Kaulitz. Sinds dat hij alleen maar bezig is met TH, is hij veel verandert. Wonder herkent de oude, lieve, zorgzame Bill niet meer van vroeger. Hij wordt nu voor een deel geleefd door alle roem. Hij heeft geen eigen leven meer. Hij is gewoon FAKE geworden!

    Als Wonder met toeval Tom tegen het lijf loopt, komen haar haatgevoelens voor Bill weer naar boven. Het enige wat ze nu wil, is: Wraak op Bill. Op alles wat hij heeft aangedaan! Omdat hij zijn belofte had gebroken. Iets wat hij anders nooit zou doen!

    Wonder raakt weer bevriend met Tom en doet er alles aan om Bill het zo moeilijk mogelijk te maken. Maar wat als er net één klein dingetje fout gaat? En haar plan in duigen lijkt te vallen?


    http://www.quizlet.nl/quiz/253606/bill-you-may-be-fake-but-my-revenge-isnt-surely-proloog/

    Wie wil hem maken?


    Think before you act.

    Ikke!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zal hem ook maken! (:


    The aliens are attacking from mars! ö

    Ik heb hem gemaakt + reactie gezet :D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghegeh das mijn titel ^^^ maarre het is surely isn't dus omgedraaid >< en ik zal m wel maken xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ghegeh das mijn titel ^^^ maarre het is surely isn't dus omgedraaid >< en ik zal m wel maken xD

    xxx B(K)


    Idd, jouw titel vond ik de beste. Mijn broertje is wat beter in Engels en die zei dat dit beter was. Ik heb het hem gevraagd, want anders krijg ik straks commentaar xD


    Think before you act.

    Ik ga hem maken ;]