• Hallo mensen ^^

    Ik had dus een vraagje over TH Concerten, misschien wel een rare vraag :8 maarja,

    Diegene die al vaak naar zo'n concert zijn geweest, ik nooit trouwens ^^ (wel van plan te gaan ALS ze weer hier komen?)

    Zijn er veel jongens bij zo'n concert of is het meerendeel meiden?

    Dat was mijn vraagje ^^ :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)
    De franse pappies toch niet ö
    Omg, op 3 maart werden wij gewoon uitgescholden door zo'n Franse pa die effe daar de zaak dacht te regelen ö

    nee
    wel de pappies uit de achterhoek xD
    ik stond naast so'n gast die was aardig xD net als die 2 meisjes waarmee hij was. xd gingen se met ons in de rij chipmunk toho luisteren xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben naar WB geweest voor th en daar had je natuurlijk meer meisjes als jongens.
    Maar er waren ook een aantal jongens
    Er stond zelfs ne gast (van 17 ofzo) ff naast mij en die had op z'n armen bill<33 en tom<33n en th<33 enzo geschreven.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    die van mij had helle raARE SGOENEN!
    meer weet ik niet meer..xD



    whaha xP oke leuk om te wete xD


    We can only learn to love by loving.

    Wooow, ik wacht 30 seconde en er staan, even tellen .. 17 reactie's op mn vraag xD

    snlle service hier ^^

    en bedankt voor jullie antwoorden, aangezien ik geen vrienden heb die fan zijn van TH :P vroeg ik me dus af, voor het volgende concert wie er dan wel zou meegaan :8 maar miss komt er nog wel zoiets op quizlet te staat ^^

    Ik wil wel x] Moeha. x]


    One man's fun is another's hell.

    Hey en uhmm...
    Als er iemand je raar aankijkt ofsoo hé? Dan kijk je gewoon dubbel zo raar terug :-)

    4 maart had ik er maar 3 fso gezien, maar 14 juni ben ik bevriend geraakt met een jongen.
    Er zijn er echt wel hoor, dus maak je je daar maar geen zorgen om (:


    bla bla bla

    (...)


    whaha xP oke leuk om te wete xD

    Wat dat viel me gewoon op!!want bij Sad 2d was ik kots miselijk en ging ik op de gront zitten, en toen ging ik sgoenenkijken..xD


    Dunno ><

    Hey en uhmm...
    Als er iemand je raar aankijkt ofsoo hé? Dan kijk je gewoon dubbel zo raar terug :-)


    haha goeie ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @Rick
    Als ze naar nl of Belgie terug komen.
    Ga jij dan naar hun concert zien?


    I need you like a heart needs a beat

    @Rick
    Als ze naar nl of Belgie terug komen.
    Ga jij dan naar hun concert zien?


    Dat ben ik wel van plan ja ^^ maarja, wanneer is de vraag :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ok Annelies heeft hier ff een vraagje!
    Al wie naar WB is geweest, zijn jullie actually ONLY voor TH gegaan ofsoo oO Like
    Ik ben zelf ook nog voor Zornik gegaan enzoo...

    Ok Annelies heeft hier ff een vraagje!
    Al wie naar WB is geweest, zijn jullie actually ONLY voor TH gegaan ofsoo oO Like
    Ik ben zelf ook nog voor Zornik gegaan enzoo...


    Ja!
    Ik heb Zornik wel gezien,maar ben speciaal voor th gegaan.
    Toen dat ToHo gedaan had zijn wij naar huis vertrokken


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Wat dat viel me gewoon op!!want bij Sad 2d was ik kots miselijk en ging ik op de gront zitten, en toen ging ik sgoenenkijken..xD

    whaha xD


    We can only learn to love by loving.

    @ Rick
    Waarschijnlijk volgend jaar na februarie, omdat hun nieuwe CD maar pas in februarie uitkomt denk ik niet dat ze meteen dan al een concert gaan geve. Goude raad van tante Annelies; Houd hun concertagenda goed in de gaten.

    Ok Annelies heeft hier ff een vraagje!
    Al wie naar WB is geweest, zijn jullie actually ONLY voor TH gegaan ofsoo oO Like
    Ik ben zelf ook nog voor Zornik gegaan enzoo...

    Ik ging voor Tokio Hotel én Zornik. We lmeer voor Tokio Hotel eigelijk, omdat naja, Zornik is van België dus die kan ik sowieso meer zien ^^


    One man's fun is another's hell.