• Hallo mensen ^^

    Ik had dus een vraagje over TH Concerten, misschien wel een rare vraag :8 maarja,

    Diegene die al vaak naar zo'n concert zijn geweest, ik nooit trouwens ^^ (wel van plan te gaan ALS ze weer hier komen?)

    Zijn er veel jongens bij zo'n concert of is het meerendeel meiden?

    Dat was mijn vraagje ^^ :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @ Rick
    Waarschijnlijk volgend jaar na februarie, omdat hun nieuwe CD maar pas in februarie uitkomt denk ik niet dat ze meteen dan al een concert gaan geve. Goude raad van tante Annelies; Houd hun concertagenda goed in de gaten.


    okidoki dank je wel :D

    ik zal het in de gaten houden, en anders hoor ik het hier op quizlet wel :D

    lijkt me zeker leuk om een keertje bij hun concert te zijn ^^ zie ik teminste ook een paar mensjes van hier :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)
    whaha xD

    Sgoenen kijken was veel intresanter, dan die helle band ><
    en ik ging ook aan den jongen vragen hoezo hij er was!!
    en toen wees hij naar meisje voor ons, en zij hij dat het ze vriendin was. en toen ging ik vedder met hem prasten..xD
    Zelf was hij geen fan. en hij was hier dus voor zijn vriendin. dat was ook wel te zien. want ij stond er niet egt Antusjast bij..xd


    Dunno ><

    (...)

    okidoki dank je wel :D

    ik zal het in de gaten houden, en anders hoor ik het hier op quizlet wel :D

    lijkt me zeker leuk om een keertje bij hun concert te zijn ^^ zie ik teminste ook een paar mensjes van hier :D


    da zal zeker op quizlet gezegt worden wanneer ze naar Belgie of nederland komen :')


    I need you like a heart needs a beat

    Ok Annelies heeft hier ff een vraagje!
    Al wie naar WB is geweest, zijn jullie actually ONLY voor TH gegaan ofsoo oO Like
    Ik ben zelf ook nog voor Zornik gegaan enzoo...

    Ik ben niet geweest. Die andere bands interesseerden me geen shit en dan ga ik geen €60 betalen voor één uurtje Tokio Hotel. ^^

    @ Kinders die op mijn vraag hebben gereageerd, beetje meer op Eva.
    Vind dat zelf kinda geldverspilling niet? Je hebt in de30 euro betaalt, voor een heel festival en dan tsjah, ga je na 3 artiesten al naar huis oO Ik ben geblevn tot iedereen was geweest. [/Niet aanvallen! Mijn mening!]
    -Terug on-topic-

    @ Rick
    Waarschijnlijk volgend jaar na februarie, omdat hun nieuwe CD maar pas in februarie uitkomt denk ik niet dat ze meteen dan al een concert gaan geve. Goude raad van tante Annelies; Houd hun concertagenda goed in de gaten.

    Ik denk niet dat ze volgend jaar nog veel gaan touren...

    (...)

    okidoki dank je wel :D

    ik zal het in de gaten houden, en anders hoor ik het hier op quizlet wel :D

    lijkt me zeker leuk om een keertje bij hun concert te zijn ^^ zie ik teminste ook een paar mensjes van hier :D


    Mij ga je hoogstwaarschijnlijk niet zien hoor. Woon i België hé :-) En ga misschien ook niet meer naar hun concerten... Maar voor dan al veel plezier met je eerste TH concert.

    (...)
    Ik denk niet dat ze volgend jaar nog veel gaan touren...


    Daar heb je wel een punt. Teveel stress+ té mager+té weinig slapen= Leven in gevaar brengen.

    @ Kinders die op mijn vraag hebben gereageerd, beetje meer op Eva.
    Vind dat zelf kinda geldverspilling niet? Je hebt in de30 euro betaalt, voor een heel festival en dan tsjah, ga je na 3 artiesten al naar huis oO Ik ben geblevn tot iedereen was geweest. [/Niet aanvallen! Mijn mening!]
    -Terug on-topic-


    Nope.
    Ik heb die tickets niet betaald dat hebben m'n ouders gedaan.
    Daar gaat het nu niet om.
    Wel ik ben fan van ToHo dusjah daarom ben ik ook naar WB gegaan.

    Das heel goed dat jij gebleven bent. maar van alle groepen die geweest zijn buiten th daar ben ik géén fan van.
    Dusjah


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Daar heb je wel een punt. Teveel stress+ té mager+té weinig slapen= Leven in gevaar brengen.

    Tja, nu nog hopen dat het album er nog komt, maar dat is ook niet zeker.

    (...)

    Nope.
    Ik heb die tickets niet betaald dat hebben m'n ouders gedaan.
    Daar gaat het nu niet om.
    Wel ik ben fan van ToHo dusjah daarom ben ik ook naar WB gegaan.

    Das heel goed dat jij gebleven bent. maar van alle groepen die geweest zijn buiten th daar ben ik géén fan van.
    Dusjah

    Geldverspilling dus.

    (...)

    Nope.
    Ik heb die tickets niet betaald dat hebben m'n ouders gedaan.
    Daar gaat het nu niet om.
    Wel ik ben fan van ToHo dusjah daarom ben ik ook naar WB gegaan.

    Das heel goed dat jij gebleven bent. maar van alle groepen die geweest zijn buiten th daar ben ik géén fan van.
    Dusjah


    En?...
    Ik ben ook geen fan van James Blunt Of Santana, was gewoon erg leuk om hun ook een keer aan het werk te zien. You know, ik vind dat al die gefreakte kindjez maar eens een leven moeten zoeken! Like, dit is niet tegen jouw bedoelt hoor Eva.

    (...)
    Tja, nu nog hopen dat het album er nog komt, maar dat is ook niet zeker.


    Achjhaa, ik heb zo mijn andere dingen waarvan ik wél zeker weet dat ze kome, om naar uit te kijken. Zoals het nieuwe project van Koen Buyse; NiteBytez.

    (...)

    En?...
    Ik ben ook geen fan van James Blunt Of Santana, was gewoon erg leuk om hun ook een keer aan het werk te zien. You know, ik vind dat al die gefreakte kindjez maar eens een leven moeten zoeken! Like, dit is niet tegen jouw bedoelt hoor Eva.

    Ik ben géén freak.
    Ik had geen behoefte om die andere groepen te zien.
    Ik wou alleen TH zien.
    En tis nog steeds mijn keuze wat dat ik doe hé!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Geldverspilling dus.


    Neen,
    Ik ben alleen voor th gegaan.
    En trouwens waar zitten gelle elle mee te moeien.
    Voor mij was dat geen geld verspillingen.
    Ik wou alleen TH zien.
    En daarmee amen en uit.


    I need you like a heart needs a beat