• Hallo mensen ^^

    Ik had dus een vraagje over TH Concerten, misschien wel een rare vraag :8 maarja,

    Diegene die al vaak naar zo'n concert zijn geweest, ik nooit trouwens ^^ (wel van plan te gaan ALS ze weer hier komen?)

    Zijn er veel jongens bij zo'n concert of is het meerendeel meiden?

    Dat was mijn vraagje ^^ :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Eva, je bent gefreak --' Sorry maar als je naar een festival gaat waar nog andere mensen komen dan alleen de oh zo grote TH [/kots] dan uhmm vind ik persoonlijk dat je echt niet meteen na TH moet weggaan, gewoon daar toch nog ff blijven. Djezus waar gaat dat naartoe! FREAKZ!

    Het merendeels zijn meisjes maar toen ik er was waren er ook wel aardig wat jongens ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eva, je bent gefreak --' Sorry maar als je naar een festival gaat waar nog andere mensen komen dan alleen de oh zo grote TH [/kots] dan uhmm vind ik persoonlijk dat je echt niet meteen na TH moet weggaan, gewoon daar toch nog ff blijven. Djezus waar gaat dat naartoe! FREAKZ!


    Waar haal jij verdorie het recht om mij uit te maken voor freak??!
    Jij moet je in de eerste plaats al niet bemoeien.
    Ik wou alleen TH zien die anderen gropen intresseerde me niet.
    Moet bv.: Paramore en Sp die dag ook geweest zijn bv na th dan was ik gebleven.

    En da was dus niet het geval,ik wou alleen th zien meer niet.


    I need you like a heart needs a beat

    toen ik bij z'n concert was, waren er wel meer meisjes als jongens maar er waren toch wel veel jongens....

    [btw.. stond ook een mannetje met een oranje hoedje op zun kop... die viel heel erg op...xD.... moest ik ff kwijt!!xD]
    xx myy

    (...)

    Waar haal jij verdorie het recht om mij uit te maken voor freak??!
    Jij moet je in de eerste plaats al niet bemoeien.
    Ik wou alleen TH zien die anderen gropen intresseerde me niet.
    Moet bv.: Paramore en Sp die dag ook geweest zijn bv na th dan was ik gebleven.

    En da was dus niet het geval,ik wou alleen th zien meer niet.


    Euhmmm.... FREAK =D

    (...)

    Euhmmm.... FREAK =D


    Laten we dit topic wel even leuk houden dames :)

    En nogmaals bedankt voor jullie antwoorden op mn vraag ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    állemaal chikies :]

    (...)

    Euhmmm.... FREAK =D


    Wie is hier de freak -_-'


    I need you like a heart needs a beat

    Er zijn wel jongens hoor, maar ze zijn er meestal gewoon voor de muziek, ik ben naar Nijmegen geweest, 14 juni '08, en wij stonden bij twee jongens, Thomas&Bart, Thomas wou mijn schoen naar Bill zijn hoofd smijten en was verliefd op de beer die we bij hadden. >.o', want like, we mochten binnen en waren al voorbij dat ticketgebeuren en Thomas kwam op ons afgelopen recht naar mijn beer, Hoezo gefreakt >< XD Maar ja er zijn wel jongens, die TimTom is bijna op ieder concert als ik me niet vergis en dat is ook een jongen! :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Waar haal jij verdorie het recht om mij uit te maken voor freak??!
    Jij moet je in de eerste plaats al niet bemoeien.
    Ik wou alleen TH zien die anderen gropen intresseerde me niet.
    Moet bv.: Paramore en Sp die dag ook geweest zijn bv na th dan was ik gebleven.

    En da was dus niet het geval,ik wou alleen th zien meer niet.


    Meid, chill, je moet die freak niet verkeerd opvatten of zo, ergens heeft ze wel gelijk. >< Meteen weggaan nà TH, dan heb je niet echt veel respect voor al die andere bands dat er kwamen optreden, like, seriously, vat het niet zo verkeerd op!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Meid, chill, je moet die freak niet verkeerd opvatten of zo, ergens heeft ze wel gelijk. >< Meteen weggaan nà TH, dan heb je niet echt veel respect voor al die andere bands dat er kwamen optreden, like, seriously, vat het niet zo verkeerd op!


    respect?
    Wtf,denk je dt ik de enige ben die direct is weggegaan.
    Mn laat het je weet er zelf niks van.
    Als ik nu alleen th wil zien dan is dat toch mijn keuze of niet soms?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik een hele mooie jongen gezien (H)
    En toen ik aan hem iets wou vrage xD blijk hij Frans te zijn .. :(
    MAar ik zie voor het allgemeen wel jongens xD
    x


    Your Butt is Mine!

    (...)

    respect?
    Wtf,denk je dt ik de enige ben die direct is weggegaan.
    Mn laat het je weet er zelf niks van.
    Als ik nu alleen th wil zien dan is dat toch mijn keuze of niet soms?


    >< gosh, je hebt betaalt voor al die bands, ik zou er op z'n minst blijven staan om ze in ieder geval uit te joelen(?) >.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eva, je bent gefreak --' Sorry maar als je naar een festival gaat waar nog andere mensen komen dan alleen de oh zo grote TH [/kots] dan uhmm vind ik persoonlijk dat je echt niet meteen na TH moet weggaan, gewoon daar toch nog ff blijven. Djezus waar gaat dat naartoe! FREAKZ!

    Wrm zou ze na TH ng blijven?
    de rest vn de groepe die kwam Suckte toch! dus wa maakt het nu uit.. ik ging ook alleen maar voor TH!


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Wrm zou ze na TH ng blijven?
    de rest vn de groepe die kwam Suckte toch! dus wa maakt het nu uit.. ik ging ook alleen maar voor TH!


    ha eindelijk iemand die mij begrijpt!


    I need you like a heart needs a beat