• Hallo mensen ^^

    Ik had dus een vraagje over TH Concerten, misschien wel een rare vraag :8 maarja,

    Diegene die al vaak naar zo'n concert zijn geweest, ik nooit trouwens ^^ (wel van plan te gaan ALS ze weer hier komen?)

    Zijn er veel jongens bij zo'n concert of is het meerendeel meiden?

    Dat was mijn vraagje ^^ :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)
    Wrm zou ze na TH ng blijven?
    de rest vn de groepe die kwam Suckte toch! dus wa maakt het nu uit.. ik ging ook alleen maar voor TH!


    Jhaa sure, NOG een frak >,< Omg Q. is echt een hoop freaks aan het worden! Dude's, c'mon, jullie overdrijven serieus! Like, James Blunt&& Santana hé, die Suckken totaaaaal niet!

    (...)

    >< gosh, je hebt betaalt voor al die bands, ik zou er op z'n minst blijven staan om ze in ieder geval uit te joelen(?) >.o'

    Ik heb ni betaald maar mijn ouders.
    Btw.: doe het dan lekker zelf,ik ben alleen voor th gegaan.
    Hoeveel keer nog?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Jhaa sure, NOG een frak >,< Omg Q. is echt een hoop freaks aan het worden! Dude's, c'mon, jullie overdrijven serieus! Like, James Blunt&& Santana hé, die Suckken totaaaaal niet!

    Santana tot daar aan toe.

    Ma James Blunt die suckt wel en ik kan die ni uitstaan (eige mening)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ik heb ni betaald maar mijn ouders.
    Btw.: doe het dan lekker zelf,ik ben alleen voor th gegaan.
    Hoeveel keer nog?


    Doe rustig, ik begrijp dat je voor TH bent gegaan, zo ver was ik al bij je eerste reactie >< Ik ga m'n mond houden :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hé én Eva. DOe iets nuttigs, lees mijn topic. Djezus kind >,<

    (...)

    Jhaa sure, NOG een frak >,< Omg Q. is echt een hoop freaks aan het worden! Dude's, c'mon, jullie overdrijven serieus! Like, James Blunt&& Santana hé, die Suckken totaaaaal niet!

    Ik viel bijna in slaap me die dinge :O da was egt SLEGT :O


    Your Butt is Mine!

    Hé én Eva. DOe iets nuttigs, lees mijn topic. Djezus kind >,<


    Géén zin!


    I need you like a heart needs a beat

    Ja trouwnes waar maakt gelle nu een probleem vn he? speelt toch gene rol wa wij doen me ons geld? :O


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Géén zin!


    Tsjha, dan weet je niet waarom ik hier zo tegen jouw doe. Jouw eigen probleem --"

    Hé én Eva. DOe iets nuttigs, lees mijn topic. Djezus kind >,<


    'nd, ik vind, net als jij, dat het dom is om nà TH al weg te gaan, >.o' sjeez, TH is toch niet de enige band die goed kan zijn?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja trouwnes waar maakt gelle nu een probleem vn he? speelt toch gene rol wa wij doen me ons geld? :O

    idd!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    'nd, ik vind, net als jij, dat het dom is om nà TH al weg te gaan, >.o' sjeez, TH is toch niet de enige band die goed kan zijn?


    Neen th is niet de enigste groep de goed is.
    Maar op WB waren zij dat wel!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    idd!


    Eva..HET WAS NIET JOU GELD maar dat van je ouders [a']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nu stoppen met dit geruzie. Anders sluit ik deze.

    (...)

    Neen th is niet de enigste groep de goed is.
    Maar op WB waren zij dat wel!


    Nee want Zornik was gewoon THA BOMB >,< Want Bill zong vals tijdens Wb en Koen Buyse NIET!