• Ik ga volgende week donderdag samen met enkele vriendinnen shoppen, nu willen ze enkel en alleen shoppen om kerstcadeautjes, oké vet gezellig..maar ik mag van hun dus geen enkel kledingstuk passen/kopen >< Hoezo wordt dat fun als je niet lekker dom kan doen door dezelfde kleren aan te doen etc? Oké, enkel cadeautjes kopen is ook leuk, maar anders leuk dan.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ohjeee, erg hea? Geloof me, ik haat het om met vriendinnen kleding te passen. Ik verveel me dan dood. Dus cadeautjes kopen zonder kleding pasen/kopen is veel leuker dan met ='D

    Ohjeee, erg hea? Geloof me, ik haat het om met vriendinnen kleding te passen. Ik verveel me dan dood. Dus cadeautjes kopen zonder kleding pasen/kopen is veel leuker dan met ='D


    Nja, iedereen zijn eigen ding ^^ maar ik vind het dus wel kut, maar als zij liever hebben van niet, ga ik hun humeur niet verpesten door tegendraads te doen.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nja, als ik met vriendinnen ga is het meestal niet handig om kleding uit te zoeken. Onze smaken verschillen nogal heel erg dus echt adviseren kunnen we elkaar niet.


    No growth of the heart is ever a waste