• ... waren vandaag bij ons op school. in de kantine.
    en ik was er niet. [waar ik best wel blij om ben :3 ]
    echt weer zo'n onverwachte actie voor mijn school. x'D

    Bah.. Nederlandse rap is slecht vind ik xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Bah.. Nederlandse rap is slecht vind ik xd

    ik vind rap zoiezo niks. ben echt zó blij dat ik vandaag ziek was. [:

    Ons centrum werd eens vergroot, en bij de opening kwam ali b optreden (A) Ik ging kijken met mijn papa,, maar ik heb niks met rap:P Ik vind het gewoon grappig als je die ergens gratis echt kan gaan zien enz..

    bij ons waren laatst dansers en danseressen, van die hele bruine, bijna zwart. Ze konden geen nederlands en kwamen uit kenia ergens ofz.. die konden dat goed man :O Voor going global ofz..

    waarom ik dit vertel weet ik niet, en ook nie hoe ik dr op kom.. maar nu heb je wel een lange reacite ^^

    Daryl of hoe je hem naam ook schrijft
    vind ik zo slecht
    maar die andere twee vind ik cool:D

    Ons centrum werd eens vergroot, en bij de opening kwam ali b optreden (A) Ik ging kijken met mijn papa,, maar ik heb niks met rap:P Ik vind het gewoon grappig als je die ergens gratis echt kan gaan zien enz..

    bij ons waren laatst dansers en danseressen, van die hele bruine, bijna zwart. Ze konden geen nederlands en kwamen uit kenia ergens ofz.. die konden dat goed man :O Voor going global ofz..

    waarom ik dit vertel weet ik niet, en ook nie hoe ik dr op kom.. maar nu heb je wel een lange reacite ^^

    ghehe. :'3
    krul houd van gratis. n_n

    OMMG
    toch best stoerr wand ze zijn wel beroemt!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    OMMG
    toch best stoerr wand ze zijn wel beroemt!
    nouen. ik mag ze niet. x'D
    er waren donderdag ook 8 beroemde schrijfers op school, dat vind ik eigenlijk leuker. x'D