• En geef ze is ongelijk?
    Q is hartstikke kinderachtig geworden!
    En er zijn gewoon tè veel regeltjes!
    En dan zeggen die Mod's ook nog dat het onze schuld is ,, Maar zijn die er dan niet om dat soort dingen te voorkomen fseu? En niet om nòg meer regels te maken zodat alleen maar meer mensen de pest erin krijgen. Okay , wij als users gaan miss soms wel te ver ,maar hun denken egt dat ze god zijn fseu ><
    En nu word deze Onmiddelijk weer gesloten let maar op.. ze kunnen niet tegen kritiek(A)
    En dit is duss niet om iedereen tegen de mod's op te zetten fseu, Wnt ze doen gewoon wat ze moeten doen fseu.. maar de waarheid is hard ><
    Maar dan heb ik het nog niet gehad over Jullie!
    De helft zijn gewoon rare meelopertjes en die achter de rug om van de zogeheete ''popu users' Lopen te roddelen ,Zoals toen die 7 gebant werden. Ik weet dat iedereen toen ze er nog waren zaten te slijmen enseu om vrienden te worden maar sodra ze weg waren werd er gesegt dat se achterbakse bitches waren? I mean,, Waar slaat dat op?
    Wees dan groot en seg het in hun gezicht! en niet wanneer ze niet kunnen antwoorden [à]
    En dan hebben jullie het lef ook nog om om iemands mening te vragen! maar zodra deze jullie niet aanstaat MOET er weer ruzie komen.. Vraag dan ook niet om iemands mening!
    Want ik vind jullie echt laag zo..
    En de mods doen ook niet alles perfect ,, helemaal niet. Maar jullie zijn ook neit beter fseu ><
    Dat geroddel en geruzie en dan ook nog geobserdeert raken als iemand weg gaat??
    jezus,, Ze gaan juist weg om zulke dingen ,of om aand8 te trekken? Ik bedoel ,,degenen die weer terug komen wouden duidelijk alleen aandacht,, Maar als ze egt weg blijven ligt het niet aan de mods.
    Dat weetik wel!
    En mijn complimenten voor al jullie leuke roddeletjes terwijl ik niet kan antwoorden!
    Wees eens groot en GEDRAAG JE NORMAAL!
    En nu word dit topic tog gesloten ,, Alst niet om de inhoud is dan wel om de maker ..

    Minder vriendelijke groeten van chantou/ash/sidney/fairytail ..
    Also known as: CuteAsHell

    Bijdeweg: Mij zien jullie ook niet meer terug^^ En dan niet om de mods, die eigenlijk de reden zijn dat ik gebant ben maar om jullie ,die hartstikke kinderachtig gedrag vertonen en het lef hebben om dingen over mij te seggen die niet eens waar zijn ! Maar toen ik er nog was sei je anders heel wat anders><

    En mogt dit topic om de 1 of andere rare reden tog openblijven (wat waarschijnlijk niet so is) Wees dan groot en maak geen ruzie fseu >

    (...)
    Zoals Wanneer je op msn komt?
    En ik zeg tog ok niks tegen de mods?
    Okay in het begin van mijn topic jaa ,Maar ik ben dat kinderachtige gedrag van meer dan de helft van de users sat! en dat moest er even uit ,,


    ^^ soals dat ja. als mijn ma ooit is niet in de buurt is en mijn msn het is goed doet ;l


    We can only learn to love by loving.

    Maar weetje waar ik nog gekker van word dan van dat geroddel en geruzie?
    Van dat geobserdeerde Th gedoe..
    Hun mogen wel dingen zeggen over anderen maar als ze wat seggen over TH sgieten se gelijk in de aanval dat het kinderachtig is??
    Iedereen geobserdeert om een stomme dvd,,
    En ik vind dat bill eigenlijk geeneens kan zingen maar dat zal wel aan mij liggen?
    En niet tegen de Fans fseu ,je mag best fan sijn ,je mag best laten sien dat je fan bent maar hou dat geobserdeerde agterwege ,, ><

    Gosh.
    Springen we ineens over naar een totally ander onderwerp?
    Like, nu gaat het over twee afgezaagde onderwerpen. ><

    Maar weetje waar ik nog gekker van word dan van dat geroddel en geruzie?
    Van dat geobserdeerde Th gedoe..
    Hun mogen wel dingen zeggen over anderen maar als ze wat seggen over TH sgieten se gelijk in de aanval dat het kinderachtig is??
    Iedereen geobserdeert om een stomme dvd,,
    En ik vind dat bill eigenlijk geeneens kan zingen maar dat zal wel aan mij liggen?
    En niet tegen de Fans fseu ,je mag best fan sijn ,je mag best laten sien dat je fan bent maar hou dat geobserdeerde agterwege ,, ><


    Hier komt zo ruzie door, let maar op. ;)
    [/gaat weg, en bemoeit zich er niet mee]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hoeveelste topic is dit nou weer ?? x3.


    A. ikmisje.

    BlahBlahBlah ,,laat ook maar zitten?
    Reageer maar niet ,, Wnt ik wou alleen even seggen wat me dwars sat ,en om daar nou 2 topics over te openen >< Seg ik het een keer in 1 topic is het weer niet goed><

    Slotje dan maar?


    Bored.

    Ik volg het allemaal niet meer, en ik doe het liever ook niet. x'D Eén ding weet ik wel: Het is oneerlijk om de mods de schuld te geven. Zij proberen hier een gezellige site van te maken, en ja, daar zijn nou eenmaal regeltjes voor nodig. Die regels zijn te danken aan de users zelf, die zorgen er voor dat er regels moeten komen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Slotje dan maar?

    Jep, slotje.

    Hoeveelste topic is dit nou weer ?? x3.

    ik hb geen idee ,,aangezien ik er geen nut in zag om op Q te komen met een ban ,, Maar toen hb ik net dankzij mijn bf weer is gekeken en toen MOEST ik mijn mening even kwijt >< Maar aangezien die weer niet goed is voor jullie.. jezus ,, Dan moet je minder topics openen ,zet je een keer al je shit in 1 topic moet het weer anders ><

    Ik volg het allemaal niet meer, en ik doe het liever ook niet. x'D Eén ding weet ik wel: Het is oneerlijk om de mods de schuld te geven. Zij proberen hier een gezellige site van te maken, en ja, daar zijn nou eenmaal regeltjes voor nodig. Die regels zijn te danken aan de users zelf, die zorgen er voor dat er regels moeten komen!

    geef ik hun op de kop dan?

    Ik ben het hier niet mee eens.
    De mods denken echt niet dat ze god zijn, het is gewoon dat de users hier zo te bont maken dat ze wel dingen moeten gaan verbieden omdat ze het anders niet kunnen bestraffen.


    Life is hard and then we die

    Ik ben het hier niet mee eens.

    Dat mag ^^

    Ik ben het hier niet mee eens.
    De mods denken echt niet dat ze god zijn, het is gewoon dat de users hier zo te bont maken dat ze wel dingen moeten gaan verbieden omdat ze het anders niet kunnen bestraffen.

    Je mag het hier niet mee eens zijn^^
    En sommigen denken dat trouwes wel ,niet allemaal hoar maar ik heb het hier voornamelijk over de users?
    Maar okay ,, Ik ga hier niet over discuseren(A)
    Kwou alleen mn mening kwijt en als je het nixx vind ,,vind je het nixx XD

    (...)
    geef ik hun op de kop dan?


    Nee hoor, ik wou alleen even mijn mening uiten over het begrip 'regeltjes' dat je in je topic vermeldt. [a]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Nee hoor, ik wou alleen even mijn mening uiten over het begrip 'regeltjes' dat je in je topic vermeldt. [a]

    Ag ,,sorry als het verkeerd over komt op de mensen die ik niet bedoel ,Maar ik seg het gwn duss als het dan verkeerd overkomt sorry XXD