• En geef ze is ongelijk?
    Q is hartstikke kinderachtig geworden!
    En er zijn gewoon tè veel regeltjes!
    En dan zeggen die Mod's ook nog dat het onze schuld is ,, Maar zijn die er dan niet om dat soort dingen te voorkomen fseu? En niet om nòg meer regels te maken zodat alleen maar meer mensen de pest erin krijgen. Okay , wij als users gaan miss soms wel te ver ,maar hun denken egt dat ze god zijn fseu ><
    En nu word deze Onmiddelijk weer gesloten let maar op.. ze kunnen niet tegen kritiek(A)
    En dit is duss niet om iedereen tegen de mod's op te zetten fseu, Wnt ze doen gewoon wat ze moeten doen fseu.. maar de waarheid is hard ><
    Maar dan heb ik het nog niet gehad over Jullie!
    De helft zijn gewoon rare meelopertjes en die achter de rug om van de zogeheete ''popu users' Lopen te roddelen ,Zoals toen die 7 gebant werden. Ik weet dat iedereen toen ze er nog waren zaten te slijmen enseu om vrienden te worden maar sodra ze weg waren werd er gesegt dat se achterbakse bitches waren? I mean,, Waar slaat dat op?
    Wees dan groot en seg het in hun gezicht! en niet wanneer ze niet kunnen antwoorden [à]
    En dan hebben jullie het lef ook nog om om iemands mening te vragen! maar zodra deze jullie niet aanstaat MOET er weer ruzie komen.. Vraag dan ook niet om iemands mening!
    Want ik vind jullie echt laag zo..
    En de mods doen ook niet alles perfect ,, helemaal niet. Maar jullie zijn ook neit beter fseu ><
    Dat geroddel en geruzie en dan ook nog geobserdeert raken als iemand weg gaat??
    jezus,, Ze gaan juist weg om zulke dingen ,of om aand8 te trekken? Ik bedoel ,,degenen die weer terug komen wouden duidelijk alleen aandacht,, Maar als ze egt weg blijven ligt het niet aan de mods.
    Dat weetik wel!
    En mijn complimenten voor al jullie leuke roddeletjes terwijl ik niet kan antwoorden!
    Wees eens groot en GEDRAAG JE NORMAAL!
    En nu word dit topic tog gesloten ,, Alst niet om de inhoud is dan wel om de maker ..

    Minder vriendelijke groeten van chantou/ash/sidney/fairytail ..
    Also known as: CuteAsHell

    Bijdeweg: Mij zien jullie ook niet meer terug^^ En dan niet om de mods, die eigenlijk de reden zijn dat ik gebant ben maar om jullie ,die hartstikke kinderachtig gedrag vertonen en het lef hebben om dingen over mij te seggen die niet eens waar zijn ! Maar toen ik er nog was sei je anders heel wat anders><

    En mogt dit topic om de 1 of andere rare reden tog openblijven (wat waarschijnlijk niet so is) Wees dan groot en maak geen ruzie fseu >

    De helft zijn gewoon rare meelopertjes en die achter de rug om van de zogeheete ''popu users' Lopen te roddelen ,Zoals toen die 7 gebant werden. Ik weet dat iedereen toen ze er nog waren zaten te slijmen enseu om vrienden te worden maar sodra ze weg waren werd er gesegt dat se achterbakse bitches waren? I mean,, Waar slaat dat op?

    Dat is wel zo ja.

    Lét it béé. ><

    Maar weetje waar ik nog gekker van word dan van dat geroddel en geruzie?
    Van dat geobserdeerde Th gedoe..
    Hun mogen wel dingen zeggen over anderen maar als ze wat seggen over TH sgieten se gelijk in de aanval dat het kinderachtig is??
    Iedereen geobserdeert om een stomme dvd,,
    En ik vind dat bill eigenlijk geeneens kan zingen maar dat zal wel aan mij liggen?
    En niet tegen de Fans fseu ,je mag best fan sijn ,je mag best laten sien dat je fan bent maar hou dat geobserdeerde agterwege ,, ><

    Iedereen mag ZELF beslissen hoe ze zich uiten als Fans! en als jij vind dat het geobsedeerd is, kan het zijn dat andere daar NIET zo over denken..


    Your Butt is Mine!

    Lét it béé. ><

    Let it snow, let is snow, let it snow.
    Ja, ik heb zin in Kerst.


    Bored.

    Tsss..

    @Dark.
    Hoezo on-topic xd
    ik wil ook kerst, de kerst boom staat al :]

    @Dark.
    Hoezo on-topic xd
    ik wil ook kerst, de kerst boom staat al :]
    Oeh, bij ons nog niet. Maar die zal snel komen. Wij moeten nog bijkomen van Sinterklaas. Ze Zwarte Pieten pakken zijn net de zolder weer op.


    Bored.

    Tsss..

    Hier kraak je me af, en in mijn topic over Pino wens je me nog sterkte?


    Bored.

    (...)
    Hier kraak je me af, en in mijn topic over Pino wens je me nog sterkte?

    Ik kraak je af? Jij trekt mijn reactie in het belachelijke, ja.

    @Dark.
    Oe. wij hebben een bijzonder lelijke, vind ik dan weer :] Maar ik vind ook onze nieuwe badkamer lelijk ö! -vertel dat maar niet tegen mijn mama xd- maar wij hebben een kids-boom -of hoe je dat ook noemt. :] er hangt van alles in, ik maak wel eens een foto ervan :]
    Met lichtjes, en bij ons komt morgen ook -in de buurt- een kerstboom te staan :]

    (...)
    Ik kraak je af? Jij trekt mijn reactie in het belachelijke, ja.

    Lichtgeraakt?

    Zieje? Dat bedoel ik nou. Zo gaat het altijd.

    (...)
    Ik kraak je af? Jij trekt mijn reactie in het belachelijke, ja.

    Oké, je hebt kritiek. Laat ik het dan zo zeggen. Als jij dat wilt denken, dan mag je dat van mij doen.
    Ik ben blij. Ik weet dat dit raar klinkt, omdat mijn poes net is overleden. Gelukkig heb ik vriendinnen die me af kunnen leiden.
    Dat 'Let is snow' was niet persoonlijk bedoeld.


    Bored.

    Is opkomen voor je vriendin niet meer mogelijk als je mod bent?
    Waar slaat dat nu weer op?
    Discriminatie! O.o

    Maar weetje waar ik nog gekker van word dan van dat geroddel en geruzie?
    Van dat geobserdeerde Th gedoe..
    Hun mogen wel dingen zeggen over anderen maar als ze wat seggen over TH sgieten se gelijk in de aanval dat het kinderachtig is??
    Iedereen geobserdeert om een stomme dvd,,
    En ik vind dat bill eigenlijk geeneens kan zingen maar dat zal wel aan mij liggen?
    En niet tegen de Fans fseu ,je mag best fan sijn ,je mag best laten sien dat je fan bent maar hou dat geobserdeerde agterwege ,, ><


    Dan moet jij deze dingen ook niet over Bill zeggen. Haten of niet, who cares? Maar doe normaal, kraak iemand anders niet af.


    -