• En geef ze is ongelijk?
    Q is hartstikke kinderachtig geworden!
    En er zijn gewoon tè veel regeltjes!
    En dan zeggen die Mod's ook nog dat het onze schuld is ,, Maar zijn die er dan niet om dat soort dingen te voorkomen fseu? En niet om nòg meer regels te maken zodat alleen maar meer mensen de pest erin krijgen. Okay , wij als users gaan miss soms wel te ver ,maar hun denken egt dat ze god zijn fseu ><
    En nu word deze Onmiddelijk weer gesloten let maar op.. ze kunnen niet tegen kritiek(A)
    En dit is duss niet om iedereen tegen de mod's op te zetten fseu, Wnt ze doen gewoon wat ze moeten doen fseu.. maar de waarheid is hard ><
    Maar dan heb ik het nog niet gehad over Jullie!
    De helft zijn gewoon rare meelopertjes en die achter de rug om van de zogeheete ''popu users' Lopen te roddelen ,Zoals toen die 7 gebant werden. Ik weet dat iedereen toen ze er nog waren zaten te slijmen enseu om vrienden te worden maar sodra ze weg waren werd er gesegt dat se achterbakse bitches waren? I mean,, Waar slaat dat op?
    Wees dan groot en seg het in hun gezicht! en niet wanneer ze niet kunnen antwoorden [à]
    En dan hebben jullie het lef ook nog om om iemands mening te vragen! maar zodra deze jullie niet aanstaat MOET er weer ruzie komen.. Vraag dan ook niet om iemands mening!
    Want ik vind jullie echt laag zo..
    En de mods doen ook niet alles perfect ,, helemaal niet. Maar jullie zijn ook neit beter fseu ><
    Dat geroddel en geruzie en dan ook nog geobserdeert raken als iemand weg gaat??
    jezus,, Ze gaan juist weg om zulke dingen ,of om aand8 te trekken? Ik bedoel ,,degenen die weer terug komen wouden duidelijk alleen aandacht,, Maar als ze egt weg blijven ligt het niet aan de mods.
    Dat weetik wel!
    En mijn complimenten voor al jullie leuke roddeletjes terwijl ik niet kan antwoorden!
    Wees eens groot en GEDRAAG JE NORMAAL!
    En nu word dit topic tog gesloten ,, Alst niet om de inhoud is dan wel om de maker ..

    Minder vriendelijke groeten van chantou/ash/sidney/fairytail ..
    Also known as: CuteAsHell

    Bijdeweg: Mij zien jullie ook niet meer terug^^ En dan niet om de mods, die eigenlijk de reden zijn dat ik gebant ben maar om jullie ,die hartstikke kinderachtig gedrag vertonen en het lef hebben om dingen over mij te seggen die niet eens waar zijn ! Maar toen ik er nog was sei je anders heel wat anders><

    En mogt dit topic om de 1 of andere rare reden tog openblijven (wat waarschijnlijk niet so is) Wees dan groot en maak geen ruzie fseu >

    Ik had dus beter mijn domme mond gehouden.

    Dan ga je toch? Laat iedereen toch met rust? Laat fans praten over hun favoriete band? Wat boeit het jou? Als jij er niet tegen kan dan ga je maar ergens anders ophef over deze onderwerpen maken.


    I recycle my thoughts.

    Ik had dus beter mijn domme mond gehouden.

    Nee, hoor ^^ Dat had niet gehoeven. Sommige mensen kunne ook best wat minder aangebrand reageren.
    En ik doel niet op jou.


    Bored.

    Dan ga je toch? Laat iedereen toch met rust? Laat fans praten over hun favoriete band? Wat boeit het jou? Als jij er niet tegen kan dan ga je maar ergens anders ophef over deze onderwerpen maken.



    Inderdaad.


    -

    Als het jou niet aanstaat, is toch niet ons probleem? Waarom moet je dat dan in godsnaam met ons delen? Bovendien, je moet niet iets afkraken, vind je zelf ook niet leuk.


    -

    Wat Avenged zegt :]

    MAAR!!!
    Jij moet terug komen.
    want anders ga ik ook weg!!
    want het is hier zo Kapot Fucking SAAAAI
    zonder jouw!!!!!
    En dat vind ike niet leuk!
    want ik heb hier mijn Twinsista ontmoed!!!!!
    dus dat is hier nog het eenige leuke!


    Dunno ><

    De ene generatie gaat, de nieuwe komt... zo gaat dat..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    OKay ,, met dat TH stukje ,,daar heeft iedereen duss fucking hard kritiek op maar jullie mogen wel 800000000 topics maken over een domme dvd en JB fans afkraken (wat dehelft van de fans doet!) maar als ik 1 keer seg dat ik het geobserdeerde sat ben,, en dat ik eigenlijk vind dat Bill neit kan zingen sgiet iedereen weer in de aanval..? JEzus er staat tog: Je mag fan sijn maar respecteer dan ook andermans mening over de band,, Noujaa , Dat bedoelde ik der in ieder geval mee XD maar ik geef mijn mening en dan mag ik weer oprotten? (ik ging tog al maar goed><) Sover dus het respect naar anderen ,, Snap mijn punt.. EN ik weet best dat die mods gwn hun werk en alles doen ,, en dat kwam miss een beetje heel erg vijandig over maar ik heb het hier vooral over de users. Die verpesten het voor anderen ,, Die roddelen achter iemands rug terwijl die eerst nog vrienden wouden sijn fseu>< Van deze hele site sijn er nog net mischien 6 users die niet over mij geroddelt hebben! Maar wees dan ook so groot en ga dan niet eerst heel aardig doen om vervolgens dingen te lullen?
    Sorry als die ruzie uitlokt maar ik weet even niet hoek het anders moet seggen Duss ><

    Fun, Fun, Fun, daar begint de pret.


    Sing the song of the stars for me.

    De ene generatie gaat, de nieuwe komt... zo gaat dat..

    ?? Ik niet snappen ><
    EN ik sei tog dat ik undercover was ><[à]

    (...)
    ?? Ik niet snappen ><
    EN ik sei tog dat ik undercover was ><[à]


    Het betekent gewoon dat er soms gewoon bekende mensen weggaan, en er nieuwe voor in de plaats komen, die later weer bekend worden.

    Zo gaat het ook met sporten :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    Het betekent gewoon dat er soms gewoon bekende mensen weggaan, en er nieuwe voor in de plaats komen, die later weer bekend worden.

    Zo gaat het ook met sporten :)


    Jaa maar iedereen doet net of die popu users geen mensen sijn fseu? Maar wat kunnen wij eraan doen dat HUN onze naam onthouden? Jaa ik ga in de wij hun vorm praten aangezien hun ons ook net beschrijven alsof wij anders zijn> Maar hun onthouden onze naam ,hun hangen aan ons..
    En dan geven se ons op de kop dat wij denken dat we alles zijn? Wij zijn gewoon onszelf,, en als de helft van hun dan gaat hangen en proberen vrienden te worden en ons kent ,,kunnen wij er tog ook niet veel aan doen?

    OKay ,, met dat TH stukje ,,daar heeft iedereen duss fucking hard kritiek op maar jullie mogen wel 800000000 topics maken over een domme dvd en JB fans afkraken (wat dehelft van de fans doet!) maar als ik 1 keer seg dat ik het geobserdeerde sat ben,, en dat ik eigenlijk vind dat Bill neit kan zingen sgiet iedereen weer in de aanval..? JEzus er staat tog: Je mag fan sijn maar respecteer dan ook andermans mening over de band,, Noujaa , Dat bedoelde ik der in ieder geval mee XD maar ik geef mijn mening en dan mag ik weer oprotten? (ik ging tog al maar goed><) Sover dus het respect naar anderen ,, Snap mijn punt.. EN ik weet best dat die mods gwn hun werk en alles doen ,, en dat kwam miss een beetje heel erg vijandig over maar ik heb het hier vooral over de users. Die verpesten het voor anderen ,, Die roddelen achter iemands rug terwijl die eerst nog vrienden wouden sijn fseu>< Van deze hele site sijn er nog net mischien 6 users die niet over mij geroddelt hebben! Maar wees dan ook so groot en ga dan niet eerst heel aardig doen om vervolgens dingen te lullen?
    Sorry als die ruzie uitlokt maar ik weet even niet hoek het anders moet seggen Duss ><

    Je hoeft niet op Quizlet te komen vanwege de users. Deze site is niet totaal gericht op het forum. Het blijft een quizensite.
    Je kan nog steeds gewoon quizen blijven maken en verder gewoon niet op deze site komen. En als iemand geband is, jammer dan, dat was hun eigen schuld.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Je hoeft niet op Quizlet te komen vanwege de users. Deze site is niet totaal gericht op het forum. Het blijft een quizensite.
    Je kan nog steeds gewoon quizen blijven maken en verder gewoon niet op deze site komen. En als iemand geband is, jammer dan, dat was hun eigen schuld.

    Ja okay ,maar ik raak er gwn even pissed om dat iedereen segt dat het die popu users hun sguld is wanneer hun net so goed fout zitten ,, Ik bedoel wij hebben er niet om gevraagt dat hun onze naam onthouden ofwel?