• heyjz ,,

    misschien ken je het liedje Ich Liebe Dich.Maar sommige mensen zeggen dat het van TH is en sommige zeggen dat het van een zekere Lukas Hilbert is.Ik heb het overal al opgezocht maar ik kom er nj uit van wie van de 2 het liedje nou is.Weten jullie het misschien??

    XxX~~ tomXXkaulitz (K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    het is van lukas hilbert dus dat klopt zoek maar bij youtube.nl bij lukas hilbert-ich liebe dich eerst even goed zoeken en je vind hem(Y)

    het is van Lukas Hilbert, wnt in het begin zgt ie van 'wir sind im 1999' en dan zou Bill 10 zijn, en als zijn stem op Schrei nog jongr klinkt klopt dat neit helemaal hea? :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    jah ik heb o0wk al op y0utube gekeken mah dan st0nd er soms bij het liedje dat het van TH was en soms st0nd erbij dat het van lukas hilbert was :(

    majah t0ch bedankt allebij dan weet ik dat het nj kl0pt. [ het liedje st0nd o0wk op geen van hun cd's dus eigenlijk was het wel l0gich :P ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    t is niet van TH<33

    OMG OMG OMG !! IS DA WAAR OFWAA ??? F*CKING GOD !!

    Klopt, hoef het niet nog een x te zeggen xP Ok te laat, het is NIET van TH ^^ xD

    als het hier staat en meerdere mensen zeggen da is denk ik niet echt waar toch?:P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    eigenlijk kon het zowiejzo al nj want tom durft nj voor veel mensen te zingen en iedereen zegt dat tom het zingt


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Jaa!! Hij is van Lukas Hilbert...en niet van Tokio Hotel! een echte fan kent de stem van bill toch wel of niet?? En nee het is tom ook niet!! Tom zingt niet aleen een klein stukje in Wo Sind Eure Hande??

    Ja dat is hij idd, het liedje 'Sex' ik weetniet of jullie dat ook kennen maar ik heb ook altijd gedcacht dat die van tokio hotel was. & dan Tom het zong, maar dat is dus ook niet waar die is ook van Lukas Hilbert ;)

    x

    ook van hem jah? ^^ vet! mmar op zich oowk een vet liedje! en idd, het lijkt totaal niej op Bills stem, en Tom zingt alleen op concerten een klein stukje, en that's it...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaa!! Hij is van Lukas Hilbert...en niet van Tokio Hotel! een echte fan kent de stem van bill toch wel of niet?? En nee het is tom ook niet!! Tom zingt niet aleen een klein stukje in Wo Sind Eure Hande??



    :S ik ben nog nj zo heel lang fan en ik heb tom nog nooit echt horen zingen dat ik het goed kon horen en.... ik begon gewoon te twijfelen want heel veel mensen zeggen dat het WEL van tom is snap je?? mah ff voor de duidelijkheid mensen :



    Ich (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H) TH für IMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    tis niej van TH nej kun j wel horen aan d stem vn Bill (H)

    dat weten we nu onderhand wel :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb een liedje dat Tom zingt xD Als jullie het willen, voeg me maar toe op msn : elientje_de_belder@hotmail.com xD Zeg dan wel ff dat je van quizlet bent ofso en wie je bent xD

    xxx(K)xxx

    (H) TH FÜR IMMER (H)
    (H)TH(H)TH(H)TH(H)TH(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "