• heyjz ,,

    misschien ken je het liedje Ich Liebe Dich.Maar sommige mensen zeggen dat het van TH is en sommige zeggen dat het van een zekere Lukas Hilbert is.Ik heb het overal al opgezocht maar ik kom er nj uit van wie van de 2 het liedje nou is.Weten jullie het misschien??

    XxX~~ tomXXkaulitz (K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Sommigen zeggen dat hij ook in de album versie van Schwarz zingt, omdat hij die ook zelf geschreven heeft.

    Het kan idd van die Lukas Hilbert zijn maar TH heeft er dan ook een versie van. Ik heb het liedje 'Ich Liebe Dich' waar Bill eerst nog een beetje gwn praat en dat is zéker weten de stem van Bill. Hij zegt trouwens ook iets over Tom daarin. En dan dat nummer 'Sex' heeft Tom gezongen. Dus ja, het is oorspronkelijk van die Lukas mààr TH heeft het ook al eens gezongen. (H)

    het is van Lukas Hilbert, wnt in het begin zgt ie van 'wir sind im 1999' en dan zou Bill 10 zijn, en als zijn stem op Schrei nog jongr klinkt klopt dat neit helemaal hea? :P


    ze geen dat Tom het zingt en niet Bill
    het is van een lukas of zo xD

    hier is het filmpje mit bewijs....
    http://nl.youtube.com/watch?v=MlmIHWXc5cw

    ma tom en lukas hilbert nart schijnt ma ge hoort da aan tom zen stem en die zijnge da alle 2

    dat klopt dus zó niet! waarom zullen hun dat doen? dat is toch enorme tijdverspilling?

    bill heeft ooit gezegd da sex goed bij tom past en toen dachten mensen dat ie van hun was... maar dat is niet zo howr...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Lukas Hilbert.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Lau, het is al beantwoord. x)
    Dus, ik sluit m. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!