• Hello people,
    Ik was net gaan douchen en een geniaal idee overspoelde me, door al dat water.
    Ik heb zonet het origineelste verhaal bedacht.
    Lees even de inhoud, en zeg wat je ervan vind.
    Het was weer zover. De feestdagen naderden en Coca Cola wilde weer een nieuwere versie opnemen van hun traditionele kerstreclame. Iedereen kent hem wel, die gezellige reclame van Coca Cola. Elk jaar, rond de feestdagen, zie je de Kerstman in zijn Coca Colatrein voorbij komen op je televisiescherm. Maar deze keer was er iets serieus mis. De kerstman was op mysterieuze wijze verdwenen. Het hele elfenland was in rep en roer, want hun leider was verdwenen. Hoe moesten ze nu in godsnaam al die kinderen op Kerstmis gelukkig maken? Maar vooral, hoe moest het nu met de kerstreclame van Coca Cola? De elfen gingen in alle onrust opzoek naar een oplossing. Een oude legende vertelde hen dat er nog een Kerstman op aarde zou moeten rondlopen. Een back-up plan. De elfen zochten en zochten naar de nieuwe kerstman en na lang zoeken vonden ze hem ook. Bill Kaulitz, was zijn naam. Vanaf nu zou híj elk jaar de kinderen op Kerstmis gelukkig moeten maken en vanaf nu zou híj in de Coca Colatrein moeten rondrijden. Voor Bill was het bijna onmogelijk om zijn nieuwe toekomst te accepteren. Zou het hem lukken zijn taak even goed te vervullen als de vermiste Kerstman? En zou het hem lukken om de vermiste Kerstman terug te vinden? Maar bovenal, zou hij zijn taak in de Coca Cola reclame goed vervullen?
    © April Prodigy

    Oké, tell me what you think about it.
    En ik zweer het je, als je mijn idee jat, ben je dood. Want niemand, maar dan ook niemand anders heeft dit geniale idee in zijn hoofd.
    Alleen ík ben zo geniaal.
    :Y)

    Edit;
    http://www.quizlet.nl/quiz/255917/missing-santa--hst-11

    (...)
    Sorry, dan. Ik is aangebrand vandaag. :Y)

    alee, tis goe (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    en btw, je bent kwaad op me terwijl ik je een compliment gaf --'
    slaat helemaal nergens op, kzal nog is een compliment geven --'

    Lees vorige reactie, sorry. :X

    het begin leek me heel coowlxD maar toen ik las dat de nieuwe kerstman bill kaulitz zou zijn, vond ik het niets meer aan...orgineel idee, jmmr dat het weer over TH gaat..
    srry ik wil hier niemand mee beledigen ;)


    Music is my drug, I need it all the time!

    het begin leek me heel coowlxD maar toen ik las dat de nieuwe kerstman bill kaulitz zou zijn, vond ik het niets meer aan...orgineel idee, jmmr dat het weer over TH gaat..
    srry ik wil hier niemand mee beledigen ;)

    Is niets. Het is gewoon met Bill omdat, ja zijn haar is gewoon gewéldig om mee te werken. :Y) Helemaaaaal als Kerstman. x')

    (...)
    Lees vorige reactie, sorry. :X

    tis oke, tis oke! :P


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    kan ik me voorstellenxD
    maar ik ben niet zo gek van TH en als je dan een quiz leest die je wel leuk lijkt en je leest dan dat TH er ook weer in voorkomt dan vind ik dat gwoon jmmr;)


    Music is my drug, I need it all the time!

    kan ik me voorstellenxD
    maar ik ben niet zo gek van TH en als je dan een quiz leest die je wel leuk lijkt en je leest dan dat TH er ook weer in voorkomt dan vind ik dat gwoon jmmr;)

    Ja, dat heb ik ook vaak. De laatste tijd heb ik niets meer over Tokio Hotel geschreven, daarom dat ik nu dit weer doe. Ik heb er helemaal zin in. :Y)

    na veel succes dan!;)(Y)


    Music is my drug, I need it all the time!

    na veel succes dan!;)(Y)

    Dankje. (: