• ja die heb ik!
    kijk, ik wil aan die prijsvraag en van de Hitkrant mee doen.
    Maar. als ik op die linken op hun site klik, die je naar die mail lijd. krijg ik alemaal rare dingen. dus ik wil het gewoon via Hotmail doen. maar naar welk adres moet ik het dat sturen?!
    Alsjblieft hulp?!..xD


    Dunno ><

    uhu sorry,,, ik kan je nu ff neit helpen:S
    XXX(H) suc 7


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    uhu sorry,,, ik kan je nu ff neit helpen:S
    XXX(H) suc 7

    whaa, tog bedankt;) (K)
    vedder wel iemand die het weet ?


    Dunno ><

    Er zijn geen domme vragen Hun!<3
    Maar als het goed is staat het e-mail gewoon in de hitkrant vermeld bij de prijsvraag zelf ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er zijn geen domme vragen Hun!<3
    Maar als het goed is staat het e-mail gewoon in de hitkrant vermeld bij de prijsvraag zelf ;)

    O..
    Maar ik ga even levenloos doen en de th dvd die nieuwe proberen te winne. want ik had hem gekocht, omdat ik dan wat te doen zouw hebben. was hij zwart wit. en bonnetje was opeen voetsie.
    en er staat aleen.;
    Tokio Hotel Dubbel-dvd.
    op sinterklaasavond ging hij in Primiere: de niewe dvd van Bill,Tom,Georg en Gustav vol met hun homevidioe's
    Codewoord:
    Camera.

    Meer niet!! :(


    Dunno ><

    Oké naja ik zal even voor je kijken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oww, dankje lieferd!!! <3


    Dunno ><

    prijsvraag@hitkrant.nl

    Ik heb het gekopieerd de mail ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dankje schat!!! <33


    Dunno ><