• Hunny'ss ^-^
    Annelies gaat hier ff zeggen/typpen wat op haar lever ligt i.v.m dat 'haat' gedoe enzoo tegen Zornik,Katy Perry, Rihanna; etc.
    Dit klinkt zo vreselijk irritant en zo hard cliché maar tóch ga ik dit nog es zeggen ^-^
    Persoonlijk vind ik het oh zo laag om mensen te haten, als je ze niet eens kent maar dat was vroeger nog geen probleem. Maaruhm... Nu ze TH 'uitmaken', tussen grote aanhalingstekens, gaat iedereeen opeens die mensen 'haten' omdat ze iets slechts over TH zeiden. Laag dus. Wedden dat dat niet werd gedaan moest TH gewoon niet bestaan? Dus, de meeste, 3/4 van Q. haat Zornik, Katy Perry en Rihanna omdat ze iets slechts zeiden over TH en gaan er dan maar irritant mee lopen doen enzoo? Wat had ikgezegd? Laagheid enzoo ^-^
    Ik heb like mijn zefgje kunnen doen.
    Kinderen ik wil geen AMEN ofvan die shit horen want de helft die dat zegt, minstens dehelft ervan gaat in een ander 'haat aan die omdat ze TH iet hebben gedaan' juist ook amen horen. Ikwil alleen horen 'gelijk' ofsoo als je het echt meent. En als je wéét dat jy iemand bent die die mensen 'haat' kom daardan please ff voor uit^-^

    xoxo'

    Niemand durft iets te zeggen ofso x]

    gelijk (:


    I see sunset in your eyes

    Ik haat maar een paar mensen in mijn leven, en die ken ik wel :]
    En iemand haten om zoiets is idd erg laag >.<
    Helemaal gelijk Annelies <3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Je hebt gelijk :]
    Ik ken zoveel mensen die rare dingen over TH zeggen enzo. Voornamelijk op school. Maar daar ben ik ook gewoon vrienden mee, ik haat ze totaal niet. Inderdaad, Laaag is het zeker als je al zo snel iemand haat.
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Het is sneu om mensen te haten die je niet persoonlijk kent. Vooral niet als ze iets slecht over een band (in dit geval zoals altijd hier tokio hotel) hebben gezegd. Vrije meningsuiting.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je kan toch moeilijk beroemdheden haten x)
    Ik hou gewoon niet van sommige groepen (like th x) ). Natuurlijk, als je fan bent van een groep en die krijgen negatieve comentaar is dat nooit leuk. Maar daarvoor moet je geen anderen gaan haten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Vind ik ook. Ik ben niet echt tegen iemand maar aan Paris Hilton heb ik ect de pest. Dat kind moet gewoon ff niets doen om beroemd te zijn. Opa heeft toevallig een hotelketen , zij is een strekenwyf en boem pats een van de meest bekende mensen op aarde. Kan ik echt niet hebben. Ik bedoel, als je bekend bent moet je toch enige vorm van talent hebben, het enige wat zij kan is die hond in vanalle belachelijke pakje wringen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hmmmm herinner mij nog zo'n topic eigenlijk..
    maar wat anderen zeggen over wie dan ook, maakt mij niet echt uit, en daarvoor zal ik ook niemand 'haten, wat je volgens mij eigenlijk niet kan doen als je die persoon geen eens kent.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind dat je gelijk hebt,
    Ik haat niemand om wat ze zeggen, maar om hoe ze zijn. Ik weet niet eens dat Rihanna wat over TH had gezegd, maar toch vind ik haar niet goed ofzo. Komt omdat ze gewoon vals zingt x]


    Your make-up is terrible

    Je hebt gelijk.
    En het is niet dat ik Rihanna hat ofzo, want haar liedjes zijn goed, maar haar haar vind ik echt kotslelijk!
    (A)


    None but ourselves can free our minds.

    gelijk ^^!


    I don't need words to feel those lips.

    Ik weet het niet hoor, het kan wel dat een artiest je echt niet ligt, bijvoorbeeld bij mij rihanna, en dat is niet omdat ze eens iets over th zei, want ik had al een hekel aan haar voordat ze dat deed

    Namelijk toen ze helemaal van look veranderde 'good girl gone Bad' ik vond dat zo dom dat ik haar ben beginnen haten xD

    Je hebt helemaal gelijk x']

    Die mensen proberen ook gewoon mooiie muziek te maken, En als je daar niet van houd , Dan is dat zo en dan is dat jou mening maar dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn of dat ze sucken ofssoo.. En als je die dan gaat haten dan vind ik dat gewoon zielig. Want iedere artiest is helemaal anders en ze proberen toch allemaal stuk voor stuk gewoon goed te zijn en al hun gevoel en emoties daar in te leggen. Heb daar gewoon respect voor. x


    A. ikmisje.

    je hebt gelijk.
    katy perry is zo slecht ni hoor;)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Je hebt gelijk, net als die 2839278937 andere mensen die ook zo'n topic opende.


    blame the bully.