• Dit stond vandaag in bravo:
    Bedriegen ze hun fans?
    Wanneer dit gerucht waarheid blijkt te zijn,kan hun kariere ten einde zijn

    Ze zingen tijdens hun show in de Usa niet LIVE.
    Bij hun show in phoenix/arizona.
    Hebben ze daadwerkelijk geplaybackt.
    Dat staat op hun setlist.
    (der staat op die pagina een foto van hun setlist)
    Der staat op: Talk to the audience-RF(radio frecuency)
    Bill zet alleen dus de liedjes door z'n micro op om iets te zeggen tegen de fans.
    De fans stellen vast: Bill heeft geplaybackt.
    De meeste fans in usa zijn heel kwaad op TH.

    Davis Jost spreekt dit echter tegen en zegt: De band speel al jaren live,en op dat concert ook.
    maar of die amerikaanen dat willen geloven...



    Wat vinden /denken jullie hier van?!

    Niet kwaad worden op mij mensen,ik typ gwn wat dat er in de bravo stond!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik snap de fans langs de ene kant wel... Je hebt betaald voor je ticket. En je wil waar krijgen voor je geld.
    Maar, ik snap ook wel waarom Bill het dan zou doen. Maar, je weet toch ook hoe de pers dit allemaal uitvergroot? Misschien hebben de fans helemaal niet zo heftig gereageerd?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Als de "fans" daar zOo reageren..
    vind iick het geen "fans!"..

    En btw.. als TH een tijdje stil ligt..
    zijn die "fans" weer "fan" van een andere band totdat TH weer in actie kOmt..
    zO zijn ze allemaal..

    en Tokio Hotel moet echt vakantie nemen...
    Bill moet ook eens aan zijn stem denken.!!

    Like, wat maakt het uit als Bill hún nou bedriegt. I don't care. En als je ff logisch nadenkt; Als Bill ze écht bedriegt haken alle Amerikanen af en is Tokio Hotel weer voor de Europeanen >,<. En zóveel fans haken al af, zowel Amerikanen als Europeanen. (Denk slim, als Amerikanen afhaken is TH weer van jullie. (Gelukkig niet van my xD))


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb op Youtube Bill één keer zien playbacken. En dat was lang geleden, hij had nog kort haar xD
    Maar voor de rest spelen ze altijd live, voor zover ik gezien heb. En als ze eens playbacken, zullen ze daar wel een goeie reden voor hebben zeker? Misschien had hij weer problemen met z'n stem ofzo.
    Enneh, is het niet een beetje idioot dat die fans daar pas achteraf achter komen? Je hoort toch of iemand live zingt of niet?
    Maarja, ik zou het ook jammer vinden hoor, als ze niet live speelden. Maarja, al ze een goed reden hadden, is het nog altijd beter dan het hele concert afblazen zeker...
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Wat maakt het nu uit alsof hij dat doet of niet.Er zijn toch nog atriesten die tijdens hun shows niet live zingen ><


    The soul needs autumn.

    Als ze dan al playbacken dan hebben ze er een grondige reden voor, ze vinden het leuk om live te spelen zeg maar dus ze zouden niet zomaar gaan playbacken als er niets aan de hand is, Bill moet zijn stem ook niet gaan overbelasten, again, de jongens hebben vakantie nodig that's for sure! By the way, Amerika hoeft voor niets kwaad op ze te zijn, ze hebben daar genoeg live-concerten gegeven!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    goed playbacken is ook een kunst. 8)


    it's cool to know nothing.

    En àls hij playbackt, wat dan nog?
    Omfg, weetje wel hoeveel artiesten playbacken?
    En TH playbackt op concerten byna never, die Amerikanen zijn gewoon dikke egoïsten ><

    En àls hij playbackt, wat dan nog?
    Omfg, weetje wel hoeveel artiesten playbacken?
    En TH playbackt op concerten byna never, die Amerikanen zijn gewoon dikke egoïsten ><


    Jah da weet ik ook wel!
    Ma ge moet mij ni beginnen aanvallen hé!
    Ik vind dat ook stom da Bravo daar zoon drama over maakt,ik heb het gwn overgetypt zoals t er instond


    I need you like a heart needs a beat

    Like, wat maakt het uit als Bill hún nou bedriegt. I don't care. En als je ff logisch nadenkt; Als Bill ze écht bedriegt haken alle Amerikanen af en is Tokio Hotel weer voor de Europeanen >,<. En zóveel fans haken al af, zowel Amerikanen als Europeanen. (Denk slim, als Amerikanen afhaken is TH weer van jullie. (Gelukkig niet van my xD))

    xD Dan gaan ze natuurlyk weer flippen dan TH niet in Amerika meer zit. >,<


    I can't keep myself and keep you too.

    goed playbacken is ook een kunst. 8)

    Haha x)
    Dus eigenlijk moeten ze allemaal fier zijn op de jongens ^^


    The soul needs autumn.

    Ik snap jullie echt niet hé.
    Jullie schelden Amerikanen uit omdat ze er een groot drama van maken. En omdat ze TH hebben 'ingepikt' . Amerikanen zyn ook mensen, en kunnen er niks aan doen dat ze in Amerika worden geboren (A). TH bepaalt zelf of ze tyd in Europa, Amerika of waar dan ook willen doorbrengen. En nou niet zeggen ' Nee, dat doet universal'want TH bepaalt grotendeels ook zelf wat ze willen!


    I can't keep myself and keep you too.

    (...)

    Jah da weet ik ook wel!
    Ma ge moet mij ni beginnen aanvallen hé!
    Ik vind dat ook stom da Bravo daar zoon drama over maakt,ik heb het gwn overgetypt zoals t er instond

    Ik val je niet aan^^
    Maarja, als ik hier de topics lees, is het meestal Bravo als bron, dan vind ik wel dat Bravo kan overdrijven, hoor --'

    Ik snap jullie echt niet hé.
    Jullie schelden Amerikanen uit omdat ze er een groot drama van maken. En omdat ze TH hebben 'ingepikt' . Amerikanen zyn ook mensen, en kunnen er niks aan doen dat ze in Amerika worden geboren (A). TH bepaalt zelf of ze tyd in Europa, Amerika of waar dan ook willen doorbrengen. En nou niet zeggen ' Nee, dat doet universal'want TH bepaalt grotendeels ook zelf wat ze willen!


    >.o' TH bepaald niets over waar ze heen gaan, gene ene bal van waar, ze hebben daar nothing, nothing at all over te zeggen, by the way, voor zover ik weet zitten ze bij een ander platenmaatschappij kan dat? ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik snap jullie echt niet hé.
    Jullie schelden Amerikanen uit omdat ze er een groot drama van maken. En omdat ze TH hebben 'ingepikt' . Amerikanen zyn ook mensen, en kunnen er niks aan doen dat ze in Amerika worden geboren (A). TH bepaalt zelf of ze tyd in Europa, Amerika of waar dan ook willen doorbrengen. En nou niet zeggen ' Nee, dat doet universal'want TH bepaalt grotendeels ook zelf wat ze willen!

    Niet waar,
    ze moeten zich aan een contract houden.Als ze iets doen was Universal niet aanstaat vliegen ze er uit.
    Oke waarschijnlijk bespreken ze eerst van alles maar kom.


    The soul needs autumn.