• Dit stond vandaag in bravo:
    Bedriegen ze hun fans?
    Wanneer dit gerucht waarheid blijkt te zijn,kan hun kariere ten einde zijn

    Ze zingen tijdens hun show in de Usa niet LIVE.
    Bij hun show in phoenix/arizona.
    Hebben ze daadwerkelijk geplaybackt.
    Dat staat op hun setlist.
    (der staat op die pagina een foto van hun setlist)
    Der staat op: Talk to the audience-RF(radio frecuency)
    Bill zet alleen dus de liedjes door z'n micro op om iets te zeggen tegen de fans.
    De fans stellen vast: Bill heeft geplaybackt.
    De meeste fans in usa zijn heel kwaad op TH.

    Davis Jost spreekt dit echter tegen en zegt: De band speel al jaren live,en op dat concert ook.
    maar of die amerikaanen dat willen geloven...



    Wat vinden /denken jullie hier van?!

    Niet kwaad worden op mij mensen,ik typ gwn wat dat er in de bravo stond!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    >.o' TH bepaald niets over waar ze heen gaan, gene ene bal van waar, ze hebben daar nothing, nothing at all over te zeggen, by the way, voor zover ik weet zitten ze bij een ander platenmaatschappij kan dat? ><

    Sony BMG ook.Maar volgens mij heeft elke artiest dat.


    The soul needs autumn.

    (...)

    >.o' TH bepaald niets over waar ze heen gaan, gene ene bal van waar, ze hebben daar nothing, nothing at all over te zeggen, by the way, voor zover ik weet zitten ze bij een ander platenmaatschappij kan dat? ><

    Not True.
    TH bepaald gedeeltelyk zelf wat ze willen doen. Als universal zegt 'Jullie moeten naar Amerika' en TH wil dat alle 4 niet dan gebeurt het niet. Maar TH is gewoon bang >,<
    Byv. Als de platenmaatschappy zegt 'Bill, scheer je hoofd kaal' Dan doet Bill dat toch ook niet? -_-


    I can't keep myself and keep you too.

    (...)
    Niet waar,
    ze moeten zich aan een contract houden.Als ze iets doen was Universal niet aanstaat vliegen ze er uit.
    Oke waarschijnlijk bespreken ze eerst van alles maar kom.

    Tuurlyk bespreken ze alles van te voren. Tokio Hotel kan ook zeggen van 'Wy willen even geen Amerika voor 1 maand ofzeuw maar Europa'Dan kykt universal daar naar en maakt zó een goede planning. Maar TH zegt vast natuurlyk weer niks omdat ze het té goed hebben in Amerika. In Amerika kryg je meer geld, dus ze zullen daar nog wel een tydje zitten.


    I can't keep myself and keep you too.

    (...)
    Not True.
    TH bepaald gedeeltelyk zelf wat ze willen doen. Als universal zegt 'Jullie moeten naar Amerika' en TH wil dat alle 4 niet dan gebeurt het niet. Maar TH is gewoon bang >,<
    Byv. Als de platenmaatschappy zegt 'Bill, scheer je hoofd kaal' Dan doet Bill dat toch ook niet? -_-


    maar als ze tegenspreken is er een grote kans dat ze ontslagen worden en het contract wordt opgehoffen daarom dat ze niet tegenspreken, weet je, als ze tegenspreken is de kans nog groot dat ze moeten gaan..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Sony BMG ook.Maar volgens mij heeft elke artiest dat.


    Ik ben net effe op hun youtube channel geweest dit komt daarvan;

    Platenmaatschappij: Interscope Records
    Type label: Grote platenmaatschappij

    Dus ze zitten bij een andere platenmaatschappij..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    so what da ze playbackn (:
    ze hebben rust nodig,
    en die stoeme amerikane moge blij zijn da ze ze al zien en signeersessies krijge


    Gilles (ll)

    Luister, bijna elke artiers/artiesten platbacken !
    De grootste lui doen het, logisch toch.. ik snapo niet waarom die lui ner zo een drama van maken hoor !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Luister, bijna elke artiers/artiesten platbacken !
    De grootste lui doen het, logisch toch.. ik snapo niet waarom die lui ner zo een drama van maken hoor !

    ik snap da ook ni.


    I need you like a heart needs a beat

    Als dat echt zo is dan is dat lekker hun keus. Ik ga me er niet druk over maken.


    blame the bully.

    Ik weet niet of het al gezegd is, maar dat was toch gwn Perez Hilton die dat zei? (mss heeft de bravo het overgenomen)
    En roddels verzinnen is die piskleurige-haar banaan zn job^^
    David Jost heeft dan ook nog gezegd dat het maar een roddel is, en dat Tokio hotel echt wel live speelt, dus ik geloof er nieks van:)

    En ohja, ik heb een filmpje gezien van het optreden waar ze dan zogezegd zouden playbacken, en het is een beetje vals. En ik denk nie da ze zo dom zijn om een vals optreden te gebruiken voor de playback:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Luister, bijna elke artiers/artiesten platbacken !
    De grootste lui doen het, logisch toch.. ik snapo niet waarom die lui ner zo een drama van maken hoor !

    Wie zegt dat ze er zo een drama van maken? Misschien heeft de pers dit ervan gemaakt.
    En hier op Q. kan er ook goed Overdreven worden zeg. Trek het jullie gewoon allemaal eens niet zo aan.!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nogmaals; Dit kiest Universal. Denk je nou echt dat Bill maar even kan zeggen: 'Ik heb geen zin om te zingen, ik playback wel even.' Dat laat de platenmaatschappij écht niet toe.


    -

    Bovendien heeft Amerika niet te klagen. Oké, ik snap de teleurstelling, je betaalt er wel voor en je wilt wel waar voor je geld. Aan de andere kant hebben ze niet te klagen, want ze hebben ik-weet-niet-hoeveel concerten gegeven, in Amerika.
    Bovendienvind ik dat ze vakantie verdienen, dit kan zo niet langer. Ze gaan kapot. Echt kapot.


    -

    Bovendien heeft Amerika niet te klagen. Oké, ik snap de teleurstelling, je betaalt er wel voor en je wilt wel waar voor je geld. Aan de andere kant hebben ze niet te klagen, want ze hebben ik-weet-niet-hoeveel concerten gegeven, in Amerika.
    Bovendienvind ik dat ze vakantie verdienen, dit kan zo niet langer. Ze gaan kapot. Echt kapot.

    agree en Bill gaat z'n stem nog eens een keertje overbelasten.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    agree en Bill gaat z'n stem nog eens een keertje overbelasten.


    Zeker wel. Het gaat sowieso niet lang duren voordat ze één voor één neer gaan. Nou, 'gelukkig nieuwjaar' hoor. <_O


    -