• Dit stond vandaag in bravo:
    Bedriegen ze hun fans?
    Wanneer dit gerucht waarheid blijkt te zijn,kan hun kariere ten einde zijn

    Ze zingen tijdens hun show in de Usa niet LIVE.
    Bij hun show in phoenix/arizona.
    Hebben ze daadwerkelijk geplaybackt.
    Dat staat op hun setlist.
    (der staat op die pagina een foto van hun setlist)
    Der staat op: Talk to the audience-RF(radio frecuency)
    Bill zet alleen dus de liedjes door z'n micro op om iets te zeggen tegen de fans.
    De fans stellen vast: Bill heeft geplaybackt.
    De meeste fans in usa zijn heel kwaad op TH.

    Davis Jost spreekt dit echter tegen en zegt: De band speel al jaren live,en op dat concert ook.
    maar of die amerikaanen dat willen geloven...



    Wat vinden /denken jullie hier van?!

    Niet kwaad worden op mij mensen,ik typ gwn wat dat er in de bravo stond!


    I need you like a heart needs a beat

    perez hilton heeft daar ookal een stuk over geschreven op zn blog(haat da mens,maar ja)en als die foto uit de bravo niet gephotoshopet is dan zou het wel eens heel goed waar kunne zijn,heeft iemand een filmpje van dat concert?

    Hmm.
    Het is niet raar dat hij playbackte, komop. kijk hoe ze eruit zien! Hoe kápot ze zijn, ik zou het ook doen.
    Ze zullen wel weer terug komen naar Europa.
    x.x'


    Ze zullen wel weer terug komen naar Europa.
    x.x'

    Hell Yeah! =D


    Your Butt is Mine!

    Hmm.
    ik vind ze niet meer zo, grr.
    dus mij boeit het niet ^^

    het klopt,ik heb juist gekeken,geen enkele fout qua zang,dit is gewoon onmogelijk dat Bill zo perfect zou zingen.

    het zal wel een reden hebben een sowhat boeiend...


    Some angels have no wings.

    Nou voor zover ik hoorde bij enkele concerten die ik even snel heb opgezocht lijkt het me wel live. Maarja goed ik ben nog niet aan een concert daar geweest.

    Maar come on, zo raar zou het niet zijn als hij nu minder fouten zou maken? Ze spelen deze nummers al 2 jaar O.o

    Maarja goed in Europa speelde ze i.e.g. wel live, dat is wel zeker =]

    Hmm.
    Het is niet raar dat hij playbackte, komop. kijk hoe ze eruit zien! Hoe kápot ze zijn, ik zou het ook doen.
    Ze zullen wel weer terug komen naar Europa.
    x.x'


    ja,maar dan zullen ze weeral heel hard moeten gaan werken,al is er een groot verschil tussen europa en amerika,maar er zal dus egt wel een reden voor geweest zijn,anders denk ik niet dat ze zoiets zouden doen.

    Tokio hotel playbackt niet misschien soms alleen omdat bill z'n stem dan te overbelast raakt..
    maarja de bravo enzo hebben altijd wel iets om over te roddelen en meestal is de helft er maar van waar [/mijn mening]

    xx

    XD OMYGOCH nu genk ik iets vaags; Dii USA trutjes gaan Tokio Hotel beginnen haten en Tokio Hotel komt trg! x']
    Stel u voor!


    If music be the food of love, play on!

    Zucht ik ga weer eens komen met mijn gezeik: Als je beroemd bent krijg je niet altijd de kans om live te zingen. Miss kregen ze dat nu ook niet.

    Weetje, hun zijn op en ik zou ook playbacken in hun geval.

    Ik zeg dat ze Amerika moeten laten voor wat het is en terug moeten komen naar ons! (A)


    Träume sind wirklich!!

    Ik zeg dat ze Amerika moeten laten voor wat het is en terug moeten komen naar ons! (A)
    En ik zeg dat ik nu een miljoen wil winnen.
    Geloof me, daar luistert hun mangement niet naar.

    Ik snap het niet. Zovéél artiesten playbacken in Amerika. Waarom zou dan juist TH's carrière ten einde zijn? Sorry hoor --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ach, die fans zoeken gewoon wat om te zeuren. Laat ze lekker, het zijn hun die geen leven hebben.
    En ze zouden er heus wel een goede reden voor hebben om te gaan playbacken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'