• Heb je ooit zoveel van iemand gehouden dat je niet inzag dat het verkeerd was?
    Was je ooit zo verblind door liefde dat je gewoon niet wist waar je mee bezig was?
    Heb je je ooit zo hard gebruikt gevoeld door een jongen?
    Ben je ooit zo verkeerd bezig geweest dat je in zijn valstrik liep?
    Ooit al meegemaakt dat er geld op jouw werd gezet?
    Heb je ooit al ondervonden dat je gewoon gebruikt werd voor een simpele weddenschap?
    Had je ooit zovéél pijn vanbinnen voor 1 jongen die het gewoon niet waard was?
    Ben je ooit gedumpt met een simpele sms?

    Ik wel, vandaag zelfs.
    Sorry, dit moest er ff uit.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even wat spellingsfoutjes eruit gehaald. ;-))

    (...)

    hahah Lolled :P


    die is goed xD

    Wat ,,kan ik niks aan doen (A) Ik ben ook maar een vondeling"XD ,Hoopik ,wnt alsk familie van haar ben ,, ist niet goed xD


    Crack a bottle

    (...)
    Wat ,,kan ik niks aan doen (A) Ik ben ook maar een vondeling"XD ,Hoopik ,wnt alsk familie van haar ben ,, ist niet goed xD


    Waha omg en Chantou(?) is back x)
    Maar dankje hunniiz <3

    Oeh.. zulke dingen maken me nijdig. Laat ik hier maar gauw wegwezen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Lief,hij is je verdriet niet waard. Jouwn tranen zijn beel te kostbaar. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is. Maar geloof me,niet alle jongens zijn zo. Jongens kunnen ook heel lief en zorgzaam en echt om een meisje geven. Helaas was het bij jou nu niet zo het geval en ik vind echt heel kut voor je. Hij was je niet waard. Er is zeker een jongen voor je op de Wereld die echt van je houd

    xoxo'


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lief,hij is je verdriet niet waard. Jouwn tranen zijn beel te kostbaar. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is. Maar geloof me,niet alle jongens zijn zo. Jongens kunnen ook heel lief en zorgzaam en echt om een meisje geven. Helaas was het bij jou nu niet zo het geval en ik vind echt heel kut voor je. Hij was je niet waard. Er is zeker een jongen voor je op de Wereld die echt van je houd

    xoxo'


    Hunii<3
    Dit vind ik echt lief van je =) Njhaa het gaat wel al wat beter als gister want dan was ik echt like in shock door wat hij in die sms zei.

    (...)

    Waha omg en Chantou(?) is back x)
    Maar dankje hunniiz <3

    Dat mag ik hopen xD^^
    En alsjeblieft ^^ (A)


    Crack a bottle

    jha ik heb het ook mee gemaakt, een paar weken geleden, het bleek dat hij niet echt om me gaf, het was gewoon een domme weddeschap met zijn vrienden om het populairste meisje van de klas zo ver te krijgen om naar het bos te komen om te zoenen :'( het was misbruik, ik wil die gozer nooit meer zien!

    echt heel rot voor je, want ik weet hoe het voeld je hielt veel van die jonge(geloof ik XD) ik hield ook veel van Danny maar hij hat 50 euro om mij gewed >:(