• ik had weer is ruzie gisteravond met mijn moeder ;l en nu heb ik 4 nieuwe blauwe plekken erbij . thx mam had ik echt nodig. ;l waarom ? omdat ik ruzie had met mijn broer en zij begon zich ermee te bemoeien. ik noemde haar een rotwijf omdat ik zo kwaad was en pats ja horo ik had al een paar meppen te pakken. dus ik wou naar mijn kamer gaan maar zij hield em tegen en kneep keihard in mijn armen en pas toen ik begon te janken liet ze me gaan ;l en toen heb ik tot 10 uur s'avonds in mijn bed gelegen sitten janken en me kloten sitten te voelen omdat mijn ma de laatste tijd mij weer steeds vaker wil slaan ;l


    We can only learn to love by loving.

    Kolere.
    Dat is niet leuk, helemaal niet leuk.

    Sterkte.Je kan altijd praten met vriendinnen ofzo,of met de jongerentelefoon ofzo.Maar ik hoop dat je moeder niet zo verder gaat want dat is mishandeling.[Dat heb ik al een keer gezegd maarja.]
    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Je moeder uitschelden is ook niet heel erg slim, ofzo =='


    Bored.

    Woow..dat kan ze niet maken! Dan wordt je mishandeld lief kind! Als ik jou was zou ik met je moeder gaan praten,maar als dat niet lukt,moet je naar iemand gaan. Want dit is niet normaal!

    xoxo'


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja sorry hoor, maar als ik me rot werk voor mijn kids en opeens noemt eentje me een rotwijf zou ik dat ook niet pikken. Misschien zou ik niet slaan, maar ik zou het niet over me heen laten lopen.

    Ga met haar praten ofzo(niet zeiken dat dat niet helpt, je hebt het nog niet geprobeert) en doe dat dan rustig zonder geschreeuw.

    Je moeder uitschelden is ook niet heel erg slim, ofzo =='


    je kinderen slaan helemaal niet;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ö Omg.
    Sterkte Honey.
    Ik zou zo graag iets voor je willen doen. Als je dichtbij woonde. [Niet dat ik weet waar je woont. Maar vast niet dichtbij, Dat heb je als je in het noorden woont --']
    Want me vriendin maakt precies hetzelfde mee. Die kwam laatst voor een weekje bij me -wonen/intrekken- [whatever]
    Zozielig.
    echt ik ben er voor je<3


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ö super erg.!


    Lost in your eyes.

    (...)

    je kinderen slaan helemaal niet;)

    Idd! ö


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Tering,, Ik herken dit ><
    Alsk ruzie heb met mijn zusje bemoeit mijn moeder sig der ook altijd mee en dan sgeld ik der ook uit :$ Maar meestal benk sneller dan haar duss dan sit ik jankend in mijn kamer en dan sgeld mijn moeder me aan de andere kant van de deur helemaal verrot ,,en daarnaa ontkent se het ><
    MOeders ,,wat heb je eraan..
    Meisje ,, ben der altijd voor je <33 Weetdat!


    Crack a bottle

    Je moeder uitschelden is ook niet heel erg slim, ofzo =='


    wel als se mij ook altijd uitscheld voor van alles en nog wat.


    We can only learn to love by loving.

    Je moeder uitschelden is ook niet heel erg slim, ofzo =='

    Je kind slaan wel dan?
    En trouwens zij is volwassen,zij weet beter denk ik? [/niet slegt bedoeld hoor nicol]


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    das echt heel rot, ik heb het zelf ook mee gemaakt maar dn met mijn vader ik hat ruzie met men broer en hij werd toen boos(men vader) hij begon tegen mij te schreeuwen en toen sloeg hij de pollepel kapot op mijn hoofd :( ik heb ook echt de hele avond liggen huilen en de volgende dag hat ik een grote buil op men hoofd en iedereen vroeg hoe het kwam... ik durfde echt niks te zeggen....

    (...)
    Je kind slaan wel dan?
    En trouwens zij is volwassen,zij weet beter denk ik? [/niet slegt bedoeld hoor nicol]

    Idd, zou beter moeten weten. Als ik uitgescholden word - door wie dan ook - kan diegene een scheldwoord terugverwachten. Ja, ik ben geleerd dat ik respect moet hebben voor mijn ouders. Maar wat als mijn ouders geen respect voor mij hebben? Dan wordt het lastig. Wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten. Toen ik jonger was werd ik ook geslagen, met de riem als ik niet meewerkte. Toen ik een jaar of 12 was was ik sterk genoeg om me te verweren. Ja, ik was een rotkind. Ik was koppig en wilde niet snel toegeven. Nu ben ik wel volassener geworden. Een tik is begrijpelijk, dat moet ook kunnen. Maar echt slaan als wanhoopsdaad om de orde terug te krijgen vind ik te ver gaan!


    No growth of the heart is ever a waste

    I'm here for you Nicol <333
    Je kunt me altijd alles zeggen
    maar dit is niet normaal nee,
    misschien helpt het een beetje dat je niet de enige bent die geslagen wordt door der moeder als ze ruzie heeft en dat ik dus weet hoe je je voelt.
    Misschien moet je eens naar haar toegaan en zeggen wat je er van vind, wel beschaafd dus niet zoals ik: Ja ey luister dan! Je bent echt niet normaal hoor, je gaat je eigen kind toch niet slaan? Ben je wel helemaal lekker in je taas? Je bent echt niet helemaal 100.
    Het hielp wel maar is niet normaal om te zeggen.
    ik zou het nu zo zeggen: Mam, weetje dat wat je doet kindermishandeling is, ik vind het echt niet leuk dat we zoveel ruzie hebben. Het is niet zo dat het allemaal jou schuld is (al is het dat wel beetje slijmen kan geen kwaad) maar je hoeft me niet metteen te slaan.
    Ik hoop dat je er wat aanhebt <33

    <33xo. Naomy stertke moppie


    We'll still love each other, forever and always. <3