• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    (...)
    join the club [/dit is het laatste wat ik zeg for today]

    Jij kent Haar niet eens x3
    But I lovee you:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    whahaa, en nu wil ik toch ook iets zeggen.
    Ok, toch niet..

    (...)
    Ga ff naar marktplaats,miss hebben ze nog wel wat in de aanbieding.

    Hmm, nee. Al lang geprobeerd. Maar dat moet jij toch weten? Jij hebt ook geen leven gevonden. ^^

    dit is geen ruzie maar een keihard debat. :)
    die ik nu ga verlaten,

    Gosh nu zal het niveau wel dalen
    God wat ben ik weer arrogant :'DDDDD
    x'DDDD Have fun nog enzo, ik verheug me al de rest mrogen te lezen

    ik ga je misscen chick!
    ik zal ons gedeelte nu verder vertegenwoordigen.
    dus kom maar op!


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    ik ga je misscen chick!
    ik zal ons gedeelte nu verder vertegenwoordigen.
    dus kom maar op!

    Hup hup, waar blijven de verdere reacties? x')

    (...)
    join the club [/dit is het laatste wat ik zeg for today]

    Moeilijk he lezen?? OMg ,hoe blind kan iemand zijn><
    EN tuurlijk ,,wrm niet ,gaa me allemaal maar lopen aanvallen omdak me bek niet digt hou ><
    Jezus ,,sorry dak niet so zielig ben als jullie?
    Nee w8,daar gaak geen sorry voor seggen ,, En idd ,zoek een leven.. DIe lijken jullie kwijt te sijn ?^^


    Crack a bottle

    Crap >,< Mijn ouders komen thuis, dus moet dit kind het hier ook maar verlaten. Niet dat iemand mij gaat missen maar ik wil gewoon deze discussie nog tot het einden volgen.
    Morgen dan maar >,<

    (...)
    Hmm, nee. Al lang geprobeerd. Maar dat moet jij toch weten? Jij hebt ook geen leven gevonden. ^^

    Hhahahah , ben je jaloers op mijn leven ofzo? ff voor de zekerheid,Ik wil mijn leven niet delen ;D


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Hup hup, waar blijven de verdere reacties? x')

    Lief hondje, ik denk dat ze bang zijn >,<


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Moeilijk he lezen?? OMg ,hoe blind kan iemand zijn><
    EN tuurlijk ,,wrm niet ,gaa me allemaal maar lopen aanvallen omdak me bek niet digt hou ><
    Jezus ,,sorry dak niet so zielig ben als jullie?
    Nee w8,daar gaak geen sorry voor seggen ,, En idd ,zoek een leven.. DIe lijken jullie kwijt te sijn ?^^

    Volgens mij... heb je zonet toch sorry getypt.
    2 x zelfs. ^^

    (...)
    Moeilijk he lezen?? OMg ,hoe blind kan iemand zijn><
    EN tuurlijk ,,wrm niet ,gaa me allemaal maar lopen aanvallen omdak me bek niet digt hou ><
    Jezus ,,sorry dak niet so zielig ben als jullie?
    Nee w8,daar gaak geen sorry voor seggen ,, En idd ,zoek een leven.. DIe lijken jullie kwijt te sijn ?^^


    Hmm, nee. *Kijkt naar 'r en roept d'r zus* Neei, ik heb nog een leven, maar toch dankje om het te melden dat ik het misschien kwijt kon zijn :Y)

    (...)
    Moeilijk he lezen?? OMg ,hoe blind kan iemand zijn><
    EN tuurlijk ,,wrm niet ,gaa me allemaal maar lopen aanvallen omdak me bek niet digt hou ><
    Jezus ,,sorry dak niet so zielig ben als jullie?
    Nee w8,daar gaak geen sorry voor seggen ,, En idd ,zoek een leven.. DIe lijken jullie kwijt te sijn ?^^

    Ahh doe maar ff rustig:P Likee , afkicken van Q is nogal moeilijk you know x3 maar eehmm je hebt dalijk weer een ban te pakken hoor ^_^ Soo Tranquilleee.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Hhahahah , ben je jaloers op mijn leven ofzo? ff voor de zekerheid,Ik wil mijn leven niet delen ;D

    Welk leven?

    (...)
    Moeilijk he lezen?? OMg ,hoe blind kan iemand zijn><
    EN tuurlijk ,,wrm niet ,gaa me allemaal maar lopen aanvallen omdak me bek niet digt hou ><
    Jezus ,,sorry dak niet so zielig ben als jullie?
    Nee w8,daar gaak geen sorry voor seggen ,, En idd ,zoek een leven.. DIe lijken jullie kwijt te sijn ?^^


    jezus is geloof ik niet in dit topic maar ik kan Zijn aanwezigheid gemisthebben ofzo.

    ik heb trouwens een leven gevonden, heb jij interesse,, volgens mij kun je m gebruiken?


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Volgens mij... heb je zonet toch sorry getypt.
    2 x zelfs. ^^

    Hmm ,, heeft ookal een bril nodig ><


    Crack a bottle