• jaja jullie kennen het wel de bekende duitse krant,popcorn.in de nieuwste beweren ze dat bill annorexia heeft wat vind je daar van geef eerlijk je mening ik vind het ziek:Y)


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    jonge da zeggn die wel allang hè o_O
    en bill heeft toch al is gezegd om de pers hun mond te ltn opnvalln: Ja majah da komt we hddn allemaal boulemie hè n daarom met onze vinger in onze mond enja kotsen en dan ist maar anorexia geworden ^^ tom: ja das waar^^
    waahah ik had die interviewer z'n face willn zien hihi *gniffl*


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bill is uitzonderlijk mager,dat weet iedereen.Natuurlijk duiken er dan meteen roddels op dat hij anorexia of zo heeft,of hij dat echt heeft weet ik niet.Maar anders zou hij toch al in een ziekenhuis of zo liggen?
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    En .. daar gaan we weer ><


    Crack a bottle

    Bill is uitzonderlijk mager,dat weet iedereen.Natuurlijk duiken er dan meteen roddels op dat hij anorexia of zo heeft,of hij dat echt heeft weet ik niet.Maar anders zou hij toch al in een ziekenhuis of zo liggen?
    x.



    Mijn vriendin heeft ook Anorexia. Maar die ligt ook niet in het ziekenhuis. Wil ze niet -kuchkuch-
    But, Verder geef ik je gelijk x'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)


    Mijn vriendin heeft ook Anorexia. Maar die ligt ook niet in het ziekenhuis. Wil ze niet -kuchkuch-
    But, Verder geef ik je gelijk x'D
    Weetje wat het verschil is bij Bill en jouw vriendin? Hij werkt heeelheeel hard en dan zou hij vast al eens flauw zijn gevallen wjw.

    Dat gaat al heel lang rond he?

    Hij heeft ook vaak gezegt dat dat ook niet waar is, een paar dagen geleden heb ik op TV een interview over dat hele anorexia-bill gebeuren gezien. Hij zij: ik heb GEEN anorexia, ik heb wel een tijdje zeer veel honger gehad, hoe dat kwam weet hij niet. hij zij dat hij per diner wel 7 braadworstjes naar binnenwerkte. Maar dat dat nu alweer voorbij is ( dat honger hebben enz, dat kwam niet doordat hij niks at dus.. )


    I'll Dry the tears You Hide :3

    tja, en dan, da zegge ze al zolang!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Jeehh.. daar sijn de geruchten weer..

    boeiend.;l


    We can only learn to love by loving.

    Mensen, zijn ze weer begonnen?? Dieje jongen is al zo mager. Als die een iniminibeetje afvalt, dan is hij idd héééél mager. Maar da heet NIET annorexia!! Gesnopen??


    Got up on the wrong side of life today

    topic nummer 1000


    We'll still love each other, forever and always. <3

    én daar gaaaaaaaaaaaaan we weer. n.n'
    Hoeveel topic zijn hier al over gemaakt? n.n

    Tja, die popcorn, ze zijn n wrs jaloers dat zij al dat vet hebben. Misschien moeten ze er mar wat aan Bill doneren ofz --'

    topic nummer 1000


    Zijn het er niet meer dan?

    Heet jij Bill Kaulitz en sta jij in zijn schoenen?
    Nee, dus oordeel er ook niet over. (:
    Laat die jongen lekker doen waar hij zin in heeft.
    En als die doodgaat, stuur je hem gewoon een condoleance kaartje op! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Popcorn mag zoveel beweren. Ze vinden "Bills anorexia" vast enorm interessanter dan al het andere gelul.


    I recycle my thoughts.