• Hallow,
    Dus MIJN mening over emo's scene kids en all die Sh!ttt:

    Ik vind dat dat mensen die eruit zien als emo's scene kids gothic's enzo mééstal de naam emo krijgen toegeroepen,
    Veel zetten op hun website "IK BEN GEEN EMO IK HEB MIJN EIGEN STIJL".
    Ik vind als ze vinden dat ze hun eigen stijl hebben IS dat ZO.
    Ze weten toch meer over zich zelf dan een onbekende?
    Maar als ze zeggen "Ik ben een scene kid" of "ik ben een emo" ofzo dan vind ik niet dat je hun wannebe of wemo moet noemen ZIJ weten toch hoe ze ZICHZELF voelen?
    Sommige zegen "je bent geen emo omdat andere dat zeggen" en dan wat later zeg je bv "Maar ik voel me zo" zeggen zei "Je kunt zelf toch niet zeggen dat je emo bent dan ben je een wemo" ofzo?
    WAT BEN JE DAN?
    NIETS!
    Ik vind dat iedereen zichzelf moet zijn niet perse in een hokje!
    Maar als je je zo voelt bij die stijl en je voelt je goed, blijf dan jezelf in dat hokje, of in de wijde wereld, BE YOURSELF!

    Yumi heeft gesproken-
    Amen

    btw: dit denk ik persoonlijk dus val mij niet aan maar MIJN mening xD

    xD
    Ben het ongeveer wel met je eens :P

    amen


    Some angels have no wings.

    ik ben het helemaal met je eens

    als mense vrage wat ben jij dan verwachte ze bv het antwoord emo ofso maar ik zeg dan gewoon meself want ik ben gwn meself maar meestal kijke die mense me dan raar aan ofso

    xx


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Veel zetten op hun website "IK BEN GEEN EMO IK HEB MIJN EIGEN STIJL".
    Ik vind als ze vinden dat ze hun eigen stijl hebben IS dat ZO.

    Als mensen eruit zien als een scene kid of emo en dat alsnog neerzetten dan snap ik het niet, ze zijn naar mijn mening dan gewoon scene/emo. Das alleen het uiterlijk, wat het innerlijk betreft heb je gelijk. Daar kunnen buitenstaanders niet over oordelen.
    Hoewel.. hokjes zijn handig om de boel te categoriseren maar niet om mee te overdrijven, daarom heeft iedereen een hekel aan hokjes. Ik noem mn buurmeisje 'met de zwarte jurk en de spikeskettingen' liever 'Goth,' das een stuk makkelijker >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat hokjes soms wel handig zijn om te laten zien voor wie/wat iets is.

    zoals een site voor gothics.

    Maar dan hoef je nog niet persee 100% gothic te zijn om bijvoorbeeld op die site te komen.


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    Ergens ben ik het wel met je eens :]

    BORN TO BE DIFFRENT

    Geef je mening maar in het originele topic.
    [/slotje]


    Bored.