• zoals de titel het zegt...
    misschien is het handig als je alleen je eigen topics kan verwijderen
    :$


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jua misschien wel he? O.o

    Dan kun je gwn veel spamtopics maken en ze dan zelf weer gaan verwijderen. Is goed voor de mensen voor de gek te houden.

    moderators verwijderen zelden topics, ze sluiten ze alleen. Dus waarom users wel? of bedoel je sluiten?


    BAM!

    Nee, geen goed idee, en trouwens, volgens mij bedoel je topics sluiten?:'D
    x.


    ok

    moderators verwijderen zelden topics, ze sluiten ze alleen. Dus waarom users wel? of bedoel je sluiten?

    Ik bedoel helemaal verwijderen maar je hebt ook wel een punt. Stom idee van mij(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dan zouden de mods niet weten wat er gebeurd.. Zeker met ruzies!


    I found myself in Wonderland.

    dan gewoon zelf sluiten?
    Want ik maak soms ook wel eens domme topics, en dan wil ik ze sluiten of verwijderen of zo...
    En dat kan dan niet... -.-'


    You move me ......... Kurt

    ja daar zit wel iets in


    Take my hand tonight

    Zelfs de mods mogen geen topics verwijderen. Dat doen ze alleen in uiterste gevallen.
    Rutger wil het niet hebben.

    ik maak toch geen topics:P

    Niet handig. :'D
    Zo kun je bijv. over iemand die toevallig (yeah right) niet online is hele gemene en vervelende dingen zeggen, en als diegene online is dat topic snel verwijderen.


    -

    Niet handig. :'D
    Zo kun je bijv. over iemand die toevallig (yeah right) niet online is hele gemene en vervelende dingen zeggen, en als diegene online is dat topic snel verwijderen.

    mee eens...
    maar misschien (als je bv. een domme topic maakt) als je die dan wil verwijderen kun je dat dan niet gwn aan een mod vragen zodat hun er naar kunnen kijken en dan daarna het verwijderen?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik zou het een goed id vinden, maar dan komt er eerst te staan (bijv) vraag het aan [moderator] en dan is er een link naar de moderator, en die klikt bijvoorbeeld op ja of op nee, en dan komt er een vinkje te staan. Wat een supper id :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Het is niet handig zo kunnen users spam topics openen en weer sluiten voordat mods ze zullen zien? Zodat hun vrij uit gaan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb dat ook al eens voorgesteld maar ze vonden het niet echt een goed idee.


    iloveyou !