• Nou opschieten mensen want ik heb geweldige ideeën. Opschieten dus, voordat ik ze weer kwyt ben x')

    Wie wil er een geweldig idee van móí (Miss universal queen Arrogant)?


    Vul in:

    Naam v. hoofdrol:
    TH/GeenTH/WelkeCeleb:
    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:
    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam v. hoofdrol ;; Nicol xD
    TH
    Lovestory met heeeeeeeel veel fantasie xD

    en er moeten fretten,Rose en Fairytale in voorkomen xD


    We can only learn to love by loving.

    Naam v. hoofdrol:
    Shanice :P
    TH/GeenTH/WelkeCeleb:
    TH
    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:
    Drama,Lovestory en een beetje thriller
    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkers/valentynsdag/FRETTEN):
    KERST en FRETTEN

    ik wil graag (A)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik wil 1 van jou geweldige ideetjes (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Whoot ,, NICOL X'D ikke derin(A) JEEJ [/knuffelt nicol]


    Crack a bottle

    Naam v. hoofdrol: Rose,Kim,Nicol,Ashley,Summer,Juni,Juli,Winter?sorry ben inspratieloos qau namen:$

    TH/GeenTH/WelkeCeleb:Th!^^

    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:Lovestory en verder wat jij zelf wilt!^^

    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):maakt me niet uit,maar ik wil wél weten wannneer hij er is!(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nou ik snel ideetje verzin ga nu:(VOORNICOL)

    Het gaat over een meisje, genaamd Nicol. Haar hele leven woonde ze in een groot kasteel. Haar ouders beschermden haar voor de buitenwereld én alle gruwelyke dingen. Nicol wou graag fretten en zoáls zy wenste, kreeg ze die ook. Haar fretten waren 2 lieve beestjes, maar op een dag. Ontsnapten ze.. Nicol ging achter ze aan, buiten het kasteel. Buiten, zag ze dingen die ze nog nooit gezien had. Mooie dingen, maar ook gruwelyke dingen. Zo ontmoet ze Rose, een meisje dat óók fretten heeft. Samen gaan ze op zoektoch naar Nicol's fretten. Maar de gemene (maar wel mooie) Fairytale heeft ze ontvoerd. Fairytale is een jaloerse heks, die veel aan magie doet. Ze maakt het als maar moeilyker voor Nicol en Rose om Nicol's fretten te kunnen redden..

    Ofzoiets. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whoot ,, NICOL X'D ikke derin(A) JEEJ [/knuffelt nicol]


    jaa xD

    cool tog


    We can only learn to love by loving.

    SuperCuwl ^^
    Alleen je sgrijft men naam telkes verkeert X']


    Crack a bottle

    Nou ik snel ideetje verzin ga nu:(VOORNICOL)

    Het gaat over een meisje, genaamd Nicol. Haar hele leven woonde ze in een groot kasteel. Haar ouders beschermden haar voor de buitenwereld én alle gruwelyke dingen. Nicol wou graag fretten en zoáls zy wenste, kreeg ze die ook. Haar fretten waren 2 lieve beestjes, maar op een dag. Ontsnapten ze.. Nicol ging achter ze aan, buiten het kasteel. Buiten, zag ze dingen die ze nog nooit gezien had. Mooie dingen, maar ook gruwelyke dingen. Zo ontmoet ze Rose, een meisje dat óók fretten heeft. Samen gaan ze op zoektoch naar Nicol's fretten. Maar de gemene (maar wel mooie) Fairytale heeft ze ontvoerd. Fairytale is een jaloerse heks, die veel aan magie doet. Ze maakt het als maar moeilyker voor Nicol en Rose om Nicol's fretten te kunnen redden..

    Ofzoiets. (:


    die si mie cool xD


    We can only learn to love by loving.

    YES ik krijg een ideetje:D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    YES ik krijg een ideetje:D

    Wie van TH wil je erin? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jaa ,,Ik meot wel weer de heks sijn hea x']
    Benk dan son gemeen kind O.o
    En ik weet ook wel dat je het in het echt fairytaLE sgrijft maar ik wou het unieker duss ik sgrijf het op mijn speciale manier: FairytaIL X'']


    Crack a bottle

    (...)
    Wie van TH wil je erin? (:


    Tom :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    jaa ,,Ik meot wel weer de heks sijn hea x']
    Benk dan son gemeen kind O.o
    En ik weet ook wel dat je het in het echt fairytaLE sgrijft maar ik wou het unieker duss ik sgrijf het op mijn speciale manier: FairytaIL X'']

    Moet je dan ff tegen Nini zeggen omdat 't nu haar idee is.
    Sorry dat ik er een heks van maakte maar ik wist ff niks anders bypassend. Moet ik dan schryven dat een kaboutertje/elfje de fretten jat? x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ^^EEN ALIEN JAT DE FRETTEN! xD


    We can only learn to love by loving.