• Hey hoi, ik ben nogmaals op zoek naar een cover, maar dit maal is het een vrij simpele, dus ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!

    Titel: Triangle (maar zou ook graag een versie zonder titel willen)
    Overige tekst: Geen. (Dus ook geen username!)
    Korte inhoud: Heel kort gezegd gaat het verhaal over een open relatie met één meisje en twee jongens, voor de rest ga ik nog niet veel verklappen.
    Plaatjes: Een driehoek, maar je mag er iets heel artistiek van maken, graag zelfs. Voor de rest ben je vrij in wat je doet.
    Sfeer: Romantisch, met misschien toch een dramatisch tintje (want het gaat natuurlijk niet zoals gepland in het verhaal).
    Overige: Liefst geen personen op de cover, tenzij het echt heel goed uitkomt.

    Een lekker korte coveraanvraag, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is nog vroeg in de ochtend oke. :') Maar dit is wat ik heb geprobeerd. c:



    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 10:09 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Simpele covers zijn mijn specialiteit :Y), ik ga eens kijken wat ik kan maken!


    The soul needs autumn.

    Is dit te simpel? (De kleur moet ik nog optimaliseren, maar dan weet ik of dit de stijl is die je zoekt of niet)


    The soul needs autumn.





    Ik hoop dat je het leuk vindt! Edit: de onderste twee zijn aanklikbaar en sorry voor de witte randen... Die kan je zelf bijsnijden, mocht je de mijne gaan gebruiken.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 12:05 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    @Kalokagathia: Ik vind het principe wel leuk, maar zou graag een verticale cover willen (was ik vergeten te vermelden, sorry). Die benen en schoenen vind ik wel een beetje random haha.
    @Wervelwind: Oe, me likes a lot! Thanks! (Stiekem hoopte ik al dat jij hiervoor iets zou proberen, want jij bent goed met simpele covers haha)
    @VeniVidiVici: Die is ook leuk!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 12:23 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oké ik heb iets geprobeerd (ik vind simpel nog best moeilijk lol)
    Hopelijk vind je ze leuk!




    We were the forever that didn't last

    ^Ow, van die ben ik ook wel erg fan! Vraagje, horen die witte randen erbij? Is precies iets minder mijn ding haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eeeuh, bedoel je om de triangle heen?
    Dat is zeg maar het 'verticale formaat', de achtergrondkleur van de posts zijn namelijk lichtgrijs daarom valt het zo op denk ik, maar ik kan het een ander kleurtje geven als je dat wilt?


    We were the forever that didn't last

    ^Het zijn de randen aan de buitenkant die me storen. Zou fijn zijn als je alles dezelfde kleur kon geven (dus alles wit of lichtgrijs) (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.