• Nou opschieten mensen want ik heb geweldige ideeën. Opschieten dus, voordat ik ze weer kwyt ben x')

    Wie wil er een geweldig idee van móí (Miss universal queen Arrogant)?


    Vul in:

    Naam v. hoofdrol:
    TH/GeenTH/WelkeCeleb:
    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:
    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK!

    AUB*smeek*

    Invullen dan maar (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam v. hoofdrol: Milou

    TH/GeenTH/WelkeCeleb: Geen TH, en ook geen andere beroemde celeb

    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller: Fantasie

    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.): Ijspegels. ^^


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Naam v. hoofdrol: Madison
    TH/GeenTH/WelkeCeleb: TH (Tom)
    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller: kies maar
    Wat móét en zál er in voorkomen? Valentijnsdag(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):

    Madison heeft maanden lang een relatie met Tom. En nu Valentynsdag eraan komt verheugt ze zich er zeer op. Ieder jaar weer was ze alleen met valentynsdag maar dit jaar zal het anders zyn, dénkt ze. Want de dag voor valentynsday dumpt Tom haar. Haar hart is gebroken maar toch zit ze vol woede. Hoe kon hy dat nou doen?! Ze wil wraak en daarvoor gaat ze by de politie werken. Ze leert van alles en gebruikt die dingen om van Tom af te komen. Door haar verstand van de politiezaken weet ze nu alles, en Tom is niet veilig meer..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam v. hoofdrol:Mara

    TH/GeenTH/WelkeCeleb:Geen TH

    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:Kies maar^^

    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):Kerst,romantiek.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Nou,niemand meer die nog een idee wil ?(:

    ik!
    Heb al ingevuld


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    ik!
    Heb al ingevuld

    Je verhaal is er al (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga nu weg, dus vanmiddag krygt de rest z'n verhaal (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga nu weg, dus vanmiddag krygt de rest z'n verhaal (:

    ik verzin zelf weliets,ik wil nu een verhal!
    *kijkt rose boos aan*
    Puh!

    grapjuuuh XD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Madison heeft maanden lang een relatie met Tom. En nu Valentynsdag eraan komt verheugt ze zich er zeer op. Ieder jaar weer was ze alleen met valentynsdag maar dit jaar zal het anders zyn, dénkt ze. Want de dag voor valentynsday dumpt Tom haar. Haar hart is gebroken maar toch zit ze vol woede. Hoe kon hy dat nou doen?! Ze wil wraak en daarvoor gaat ze by de politie werken. Ze leert van alles en gebruikt die dingen om van Tom af te komen. Door haar verstand van de politiezaken weet ze nu alles, en Tom is niet veilig meer..

    Geweldig
    Bedankt


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    ik verzin zelf weliets,ik wil nu een verhal!
    *kijkt rose boos aan*
    Puh!

    grapjuuuh XD

    Kryg je vanmiddag. I promise.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Poeh! Kan ik geen verhaaltje krijgen? *puppyoogjes*


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Naam v. hoofdrol:Mara

    TH/GeenTH/WelkeCeleb:Geen TH

    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:Kies maar^^

    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):Kerst,romantiek.

    Mara is een doodgewoon meisje. Ze is lief, behulpzaam en nooit on-aardig. Ze bekykt alleen de goede kanten van een persoon en dat komt soms niet goed uit. Zo ontmoet ze op een dag Chris. Het lykt een gewone, lieve jongen maar in werkelyk is hy een dief. Hy breekt letterlyk in by mensen om dingen te stelen. Ze wordt verliefd op 'm, en daar maakt Chris gebruik van. Hy dwingt haar om hem te helpen met stelen. Hy vertelt haar allerlei dingen waardoor ze hetdoet. Maar op een dag is de politie gauw erby. Ze pakken Mara op en ondervragen haar, terwyl Chris vry uit gaat..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Poeh! Kan ik geen verhaaltje krijgen? *puppyoogjes*

    Tuurlyk wel, vul maar in (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heb je nog inspiratie voor een idee voor mij? Want dan heb ik nog enkele ideeën en als ik geen ispiratie meer heb voor mijn series kan ik er een nieuwe beginnen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb je nog inspiratie voor een idee voor mij? Want dan heb ik nog enkele ideeën en als ik geen ispiratie meer heb voor mijn series kan ik er een nieuwe beginnen.

    Hmm...
    Dezelfde info als net of wil je een ander soort verhaal? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3