• Nou opschieten mensen want ik heb geweldige ideeën. Opschieten dus, voordat ik ze weer kwyt ben x')

    Wie wil er een geweldig idee van móí (Miss universal queen Arrogant)?


    Vul in:

    Naam v. hoofdrol:
    TH/GeenTH/WelkeCeleb:
    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:
    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OMG X] Rose ,jij bent grappig X']
    En ik wil een aliën zijn(A)
    Aliëns zijn cuwl X'D [/Duhh ,wnt ik ben der self 1 x]]


    Crack a bottle

    Vlug ideetje voor Shanice:

    Jaren lang heeft Shanice een perfect leventje geleid met haar lover, Tom Kaulitz. Maar dit jaar moet hy op tour met zyn band, tydens Kerst. Shanice doet alsof het haar niks kan schelen maar in werkelyk wel. Kerstmis is iets wat je samen moet vieren, en niet alleen. Daarom besluit Shanice om 2 fretten te kopen. Samen met haar lieve fretten viert ze Kerst. Maar Tom komt de dag na kerst terug. En wanneer hy de fretten ziet, wordt hy woest. Hoe kon Shanice hem vervangen met die beesten? Hy huurt een huurmoordenaar is om de beesten te laten verdwynen en dan te vermoorden. Op een dag verdwynen de fretten en Shanice gaat er achter aan. Tom, doet alsof hy er niks van weet.. Shanice vind de fretten dood terug. En nu begint haar zoektocht naar de moordenaar.. (Tom&Dehuurmoordenaar)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OMG X] Rose ,jij bent grappig X']
    En ik wil een aliën zijn(A)
    Aliëns zijn cuwl X'D [/Duhh ,wnt ik ben der self 1 x]]

    I know. Dan vraag je aan Nicol of ze er een Alien van wil maken met magische toverkrachten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vlug ideetje voor Shanice:

    Jaren lang heeft Shanice een perfect leventje geleid met haar lover, Tom Kaulitz. Maar dit jaar moet hy op tour met zyn band, tydens Kerst. Shanice doet alsof het haar niks kan schelen maar in werkelyk wel. Kerstmis is iets wat je samen moet vieren, en niet alleen. Daarom besluit Shanice om 2 fretten te kopen. Samen met haar lieve fretten viert ze Kerst. Maar Tom komt de dag na kerst terug. En wanneer hy de fretten ziet, wordt hy woest. Hoe kon Shanice hem vervangen met die beesten? Hy huurt een huurmoordenaar is om de beesten te laten verdwynen en dan te vermoorden. Op een dag verdwynen de fretten en Shanice gaat er achter aan. Tom, doet alsof hy er niks van weet.. Shanice vind de fretten dood terug. En nu begint haar zoektocht naar de moordenaar.. (Tom&Dehuurmoordenaar)


    GE-WEL-DIG!!!

    bedankt :)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam v. hoofdrol: Rose,Kim,Nicol,Ashley,Summer,Juni,Juli,Winter?sorry ben inspratieloos qau namen:$

    TH/GeenTH/WelkeCeleb:Th!^^

    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller:Lovestory en verder wat jij zelf wilt!^^

    Wat móét en zál er in voorkomen?(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):maakt me niet uit,maar ik wil wél weten wannneer hij er is!(A)

    xX

    Wie van TH? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    GE-WEL-DIG!!!

    bedankt :)

    Graag gedaan. (:
    &nd bedankt myn fretten maar xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Graag gedaan. (:
    &nd bedankt myn fretten maar xD


    ik bedank de fretten heel erg voor dit geweldige idee!

    Lang Leven De FRETTEN!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    ik bedank de fretten heel erg voor dit geweldige idee!

    Lang Leven De FRETTEN!!

    x')

    En dan ga ik nu ff snel hun kooi schoonmaken en dan een idee verzinnen voor Karin.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dat zijn leuke ideetjes!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een ideetje voor Karin:

    Winter is geen alledaagse naam. Maar Winter zelf is dan ook geen normaal meisje. Ze lykt op een échte prinses. Alhoewel ze dat niet is, denkt iedereen. Maar de waarheid áchter Winter ligt anders. Ze is namelyk wél prinses, maar van een ver, en onbekend land. Winter wordt ouder, en zo ontdekt ze haar eigen magische krachten. Ze kan alles doen wat ze altyd al wenste. Zo betoverd ze Bill. Bill is nu dus smóór verliefd op haar. Wat de rest van TH best raar vind. Bill, die smoorverliefd wordt? Om weg te kunnen komen van de rest van de wereld en de rest van TH tovert ze zichzelf & Bill naar haar eigen land waar zy prinses is. De inwoners die er wonen aanbidden haar. Maar nu is de rest van de wereld opzoek naar Bill! Zal het de wereld lukken om Bill te vinden?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een ideetje voor Karin:

    Winter is geen alledaagse naam. Maar Winter zelf is dan ook geen normaal meisje. Ze lykt op een échte prinses. Alhoewel ze dat niet is, denkt iedereen. Maar de waarheid áchter Winter ligt anders. Ze is namelyk wél prinses, maar van een ver, en onbekend land. Winter wordt ouder, en zo ontdekt ze haar eigen magische krachten. Ze kan alles doen wat ze altyd al wenste. Zo betoverd ze Bill. Bill is nu dus smóór verliefd op haar. Wat de rest van TH best raar vind. Bill, die smoorverliefd wordt? Om weg te kunnen komen van de rest van de wereld en de rest van TH tovert ze zichzelf & Bill naar haar eigen land waar zy prinses is. De inwoners die er wonen aanbidden haar. Maar nu is de rest van de wereld opzoek naar Bill! Zal het de wereld lukken om Bill te vinden?

    wow wat een super gaaf idee!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nou,niemand meer die nog een idee wil ?(:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam v. hoofdrol: Madison
    TH/GeenTH/WelkeCeleb: TH (Tom)
    Lovestory/Drama/Gewoon/Fantasie/Thriller: kies maar
    Wat móét en zál er in voorkomen? Valentijnsdag(Ietsmetkerst/valentynsdag/FRETTEN etc.):


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    IK!

    AUB*smeek*


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Nou,niemand meer die nog een idee wil ?(:

    moi,me,ik,ich,...


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D