• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    ehmm een beetje volwassen gedragende kinderen! [ja dôhh tuurlijk mag je lol hebben en melig zijn, wie is dat niet?] maar sóms he ik egt zoiets van DAMN nou kunne je wel ff kappen hoowr, of gewoon childish ¬¬'

    maar ik denk dan"

    xCOLDskin kan opzich een goede mod zijn denk ik.. [denk alleen niet dat ze dat zou willen n_n]

    en ehm..

    WingsOfxHope ;]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind het goed zoals het nu is.
    En het is ook niet echt aan ons om te zeggen wie een goede mod zou zijn.
    Enkel de huidige moderators weten hoe zwaar die taak is en wie er geschikt voor zou kunnen zijn.
    Als er nieuwe mods worden aangesteld, zien we wel wie het worden. (:

    Ik vind het goed zoals het nu is.
    En het is ook niet echt aan ons om te zeggen wie een goede mod zou zijn.
    Enkel de huidige moderators weten hoe zwaar die taak is en wie er geschikt voor zou kunnen zijn.
    Als er nieuwe mods worden aangesteld, zien we wel wie het worden. (:

    Ik was nieuwsgierig aan het doen toen ik dit topic opende en dude, er zit in mijn schoen.

    (...)
    Ik was nieuwsgierig aan het doen toen ik dit topic opende en dude, er zit in mijn schoen.

    Het is wel leuk om te horen wie geschikt bevonden worden door de users, dat wel. Maar uiteindelijk ligt het niet in onze handen. ^^

    (...)

    Opsessed ?

    Mika ? xD

    JAA MIKA MIKA MIKA

    MIKAA IS EEN LEUKE MOD! xd

    Nee, ze bedoeld Laure. Obsessed met een B. Obsessed met een P is geen woord :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Het is wel leuk om te horen wie geschikt bevonden worden door de users, dat wel. Maar uiteindelijk ligt het niet in onze handen. ^^

    Jaa, de mods kiezen nog altijd.

    Ik vindt het best met de mod die we nu hebben en ik weet niet eens of ik wel geschikt ben :$

    Ik vindt het best met de mod die we nu hebben en ik weet niet eens of ik wel geschikt ben :$

    Check regel 5.

    (...)
    Nee, ze bedoeld Laure. Obsessed met een B. Obsessed met een P is geen woord :')


    Hé!
    -voelt zich zwaar beledigd-
    Nee. ik weet het, 't was een typfout. maar er is dus al een andere, en dus kan ik mijn naam niet veranderen.
    maar vanaf nu is het wel een woord.
    en dat betekent;
    -denkt diep na-
    Warmte.
    dat vind ik wel een mooie. :'D

    (...)
    Check regel 5.
    ze zegt toch niet dat ze zelf geschikt is?

    (...)ze zegt toch niet dat ze zelf geschikt is?
    Nee maar ze verwijst wel naar zichzelf. En dat heet;je eigen naam vernoemen.. Ik snap Unwritten wel, ze wil gewoon een fatsoenlijk topic zonder gesanik/onzin en geslijm


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vindt dat zo als het nu is goed is,en ik zou niet weten waarom wij users daar iets over te zeggen zouden moeten te hebben,like; De mods kunnen dat zelf het beste beslissen,want hun weten hoe zwaar dat is!


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aurelia. Ik weet dat zij al bemiddelaar is, maar ik vind haar uitstekend als een mod, omdat ze zo wijs praat. En de 2e... dan ga ik voor Malou, BILLSBITCH. Ja, ik ken haar ook in het echt, maar ik vind dat zij altijd goede antwoorden heeft. Oh ja, en Unwritten lijkt mij ook heel goed. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ehmm een beetje volwassen gedragende kinderen! [ja dôhh tuurlijk mag je lol hebben en melig zijn, wie is dat niet?] maar sóms he ik egt zoiets van DAMN nou kunne je wel ff kappen hoowr, of gewoon childish ¬¬'

    maar ik denk dan"

    xCOLDskin kan opzich een goede mod zijn denk ik.. [denk alleen niet dat ze dat zou willen n_n]

    en ehm..

    WingsOfxHope ;]

    IK?! o.o Woow zoiets aardigs heb ik nog nooit gehoord x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Mmmm...

    Ik ben wel blij met zoals het nu is. De mods van nu zijn erg aardig en volwassen soms wat streng maar dat is nodig aangezien het kinderachtige gedrag van sommige users hier. Maar als ik toch echt iemand moet kiezen denk ik:
    Opsessed > Mika dus.
    Ze is dan wel een vriendin van me maar i don't care. Ze is erg aardig en volwassen vind ik en ze zou het prima doen aan gezien ze ook heel lief is en goed met problemen om kan gaan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.