• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    Iedereen. Ze zijn volwassener dan de gemiddelde doorsnee quizletter hier waardoor ik ze gewoon allemaal goed vind. Bovendien, zonder hun zou quizlet een !@#$%^&-zooi zijn. Einde.


    Life is hard and then we die

    Hmm Flo kan ook wel. Maar uiteindelijk is Rutger degene die bepaald welke users de beste mods kunnen zijn.


    a figment of your imagination

    Offtopic; Waarom staat er bij DarkPassion "deze user is niet meer actief" ? Ik schrok me dood


    a figment of your imagination

    Offtopic; Waarom staat er bij DarkPassion "deze user is niet meer actief" ? Ik schrok me dood

    Zag ik net ook al staan. Ik weet niet, miss. heeft ze zichzelf verwydert?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Offtopic; Waarom staat er bij DarkPassion "deze user is niet meer actief" ? Ik schrok me dood

    Omg, je hebt gelijk.:|
    x.


    ok

    Vraag 't aan een mod!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Offtopic; Waarom staat er bij DarkPassion "deze user is niet meer actief" ? Ik schrok me dood
    Ze heeft last van iets geloof ik waardoor ze even een tijdje rust heeft genomen.


    Life is hard and then we die

    Calm down. ><

    Ohnee, Máriko is weeeeeg. Laten we allemaal bidden voor haar en hopen dat ze weer terugkomt naar het ozo leuke Quizlet. :Y)

    Calm down. ><

    We kunnen niet zonder haar (: Daarom hyperventileren we x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Like, ze is er alweer (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het is alweer goed & nu weer on-topic. [/zet schakelaar aan]
    x.


    ok

    Like, ze is er alweer (:

    Voor even. ^^

    Ohnee, Máriko is weeeeeg. Laten we allemaal bidden voor haar en hopen dat ze weer terugkomt naar het ozo leuke Quizlet. :Y)
    Woooow, het sarcasme druipt er vanaf HIHI XD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Voor even. ^^

    En dát moet je me ff uitleggen (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3