• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    (...)Idd, toen ik zo hoorde dat ze pas 11 was had ik zoiets van: Wow! Ik dacht dat ze 15 was ofzo.


    Dat heb ik ook wel eens. Heel grappig x'D Ik ben 12, maar de meesten denken dat ik ongeveer 14/15 ben. Het is wel leuk om aan te horen, want soms schaam ik me best voor mensen van mijn leeftijd omdat die heel kinderachtig zijn en ik denk dat daar wel veel mensen met me eens zijn.


    a figment of your imagination

    (...)Agree, sommige mensen kiezen ook gewoon mensen uit die ze aardig vinden, maar heel veel van de opgenoemde namen vind ik niet een geschikt.
    Niet dat ik geschikt ben ofzo.

    Inderdaad. Maar ze kiezen die mensen omdat ze ze kennen. Je kiest niet iemand die je niet kent, want je weet niet hoe die persoon is. Maar áls je een vriendin kiest dan heb je kans dat diegene aardig is tegen jóú maar tegen andere users helemaal niet!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou, dat vind ik eigenlijk logisch. Ik vind dat je niet onbekend bent als je opvalt :'D En als moderator moet je wel vaak online zijn, en niet een keer per 2 weken ofzo =='
    x.
    Ja oké, je hebt gelijk.

    (...)
    Inderdaad. Maar ze kiezen die mensen omdat ze ze kennen. Je kiest niet iemand die je niet kent, want je weet niet hoe die persoon is. Maar áls je een vriendin kiest dan heb je kans dat diegene aardig is tegen jóú maar tegen andere users helemaal niet!

    Klopt, en je kunt eigenlijk ook niet zeggen dat je diegene écht het meest geschikt ofzo vind, want je kent die andere users helemaal niet zo goed :'D
    x.


    ok

    (...)
    Inderdaad. Maar ze kiezen die mensen omdat ze ze kennen. Je kiest niet iemand die je niet kent, want je weet niet hoe die persoon is. Maar áls je een vriendin kiest dan heb je kans dat diegene aardig is tegen jóú maar tegen andere users helemaal niet!


    Agree. Eigenlijk is dat dus zegmaar vriendjespolitiek.


    a figment of your imagination

    (...)

    Agree. Eigenlijk is dat dus zegmaar vriendjespolitiek.
    Ach, dat zal er wel altijd blijven(helaas.)

    Maar we moeten even on-topic blijven x'D


    a figment of your imagination

    Maar we moeten even on-topic blijven x'D
    Idd, maar dat lukt kennelijk niet oz goed, haha.

    Ik weet niet wie wel, maar ik weet iig geval wie niet: BoBOEm, Krullie, Geh, DarkPassion, Imperd, Cherished, Damian, Marshmellow, KirstenSnaps, LOLLYxFUCKER, Appellien, Boyiloveyou, Ktrienkiend, simpleSAMM, xGNAA, RockSoul en Evangel.
    Ik bedoel HELLEUW die mensen doen toch nooit wat goed =/ vanaf 1 januari 2009 neem ik heel Quizlet over. Ik heb Rutgers passworden gehackt en ban zijn account en die van alle ander mods dan per direct. En iedereen die ik verder niet mag schop ik er ook meteen vanaf :Y) Iedereen die toch op Quizlet wil blijven is verplicht 2 koekjes en een lolly aan mij te betalen *Dr. Evil vingertje* mwuahahahahah!


    BAM!

    (...)Idd, maar dat lukt kennelijk niet oz goed, haha.


    Haha nee inderdaad. Over het algemeen zou je 1 berichtje moeten plaatsen met wie jij de beste vind. Maar aangezien wij zo van kletsen houden.. x'D


    a figment of your imagination

    Ik weet niet wie wel, maar ik weet iig geval wie niet: BoBOEm, Krullie, Geh, DarkPassion, Imperd, Cherished, Damian, Marshmellow, KirstenSnaps, LOLLYxFUCKER, Appellien, Boyiloveyou, Ktrienkiend, simpleSAMM, xGNAA, RockSoul en Evangel.
    Ik bedoel HELLEUW die mensen doen toch nooit wat goed =/ vanaf 1 januari 2009 neem ik heel Quizlet over. Ik heb Rutgers passworden gehackt en ban zijn account en die van alle ander mods dan per direct. En iedereen die ik verder niet mag schop ik er ook meteen vanaf :Y) Iedereen die toch op Quizlet wil blijven is verplicht 2 koekjes en een lolly aan mij te betalen *Dr. Evil vingertje* mwuahahahahah!
    Ohjee ='D Ik dacht dat je het meende haha x'D vooral toen ik al die modnamen zag staan wie niet.

    (...)

    Haha nee inderdaad. Over het algemeen zou je 1 berichtje moeten plaatsen met wie jij de beste vind. Maar aangezien wij zo van kletsen houden.. x'D
    idd, achja het gaat toch nog steeds over mods(oke, oke, een klein beetje mjaa).


    Blijven we nu even on-topic mensen?
    [/officiële waarschuwing]


    Bored.

    Het maakt niet uit wie, zolang de mods zelf ook tevreden zyn ben ik het ook :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    no idea, misschien TWINcest?


    I am an idiot, I move.