• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    (...)
    Een beetje,
    Als een user gewoon lief is, een beetje streng en behulpzaam zal het wel goedkomen als die mod wordt. En als een mod gewoon goed zyn/haar taak doet zal er ook geen gezeik komen. Want de users hier zeiken telkens maar op 1 of 2 bepaalde mods. Niet op de rest. Neem byv Máriko & Eva:
    Op Máriko zeiken ze omdat ze gewoon wat strenger is.& in hun ogen niet aardig is. Op Eva niet omdat ze weer wat aardiger doet, in hun ogen en maar een beetje streng is (in hun ogen).


    Man wat heeft Q een ingewikkeld wereldje x)
    Maar je hebt wel gelijk hoor.
    En jij zou mod moeten worden^^


    The soul needs autumn.

    Mensen, ik dacht dat dit topic ging om mogelijke moderator-kandidaten en niet om de forumregels?
    Let's stay on topic. ^^


    Mee eens ^.^


    a figment of your imagination

    (...)

    Man wat heeft Q een ingewikkeld wereldje x)
    Maar je hebt wel gelijk hoor.
    En jij zou mod moeten worden^^

    En het word alleen maar ingewikkelder als mensen zich kinderlyk blýven gedragen. Ik vraag me wel eens af, ik zie hier mensen van 13 á 14 jaar die zich nog altyd kinderachtig gedragen. En dan heb ik zoiets van 'Is het niet tyd dat je volwassen wordt?"


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niet iedereen kan zomaar mod worden als jullie dat zeggen. De mensen, die nu mod zyn gaan daarover samen met Rutger. Zy kyken naar hoe je persoonlykheid is en of je het wel aankan. De mensen die jullie nu opnoemen kan het misschien niet aan. En/of gaat misbruik maken van alle mogelykheden die hy/zy krygt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zou het niet weten, ik ken die leden niet zo goed you know :'3


    I don't need words to feel those lips.

    De mensen die jullie nu opnoemen kan het misschien niet aan. En/of gaat misbruik maken van alle mogelykheden die hy/zy krygt.
    Agree, sommige mensen kiezen ook gewoon mensen uit die ze aardig vinden, maar heel veel van de opgenoemde namen vind ik niet een geschikt.
    Niet dat ik geschikt ben ofzo.

    (...)
    En het word alleen maar ingewikkelder als mensen zich kinderlyk blýven gedragen. Ik vraag me wel eens af, ik zie hier mensen van 13 á 14 jaar die zich nog altyd kinderachtig gedragen. En dan heb ik zoiets van 'Is het niet tyd dat je volwassen wordt?"

    Inderdaad. Like: ik neem even een voorbeeld. Esmaye (Avenged) is dan misschien wel een goede vriendin van me, maar ik vind dat ze op Q redelijk volwassen is, terwijl ze nog maar 11 is, ofzo. En dan kom ik andere mensen tegen, waarvan ik echt denk dat hij/zij een kleuter ofzo is, blijkt dat 'ie 14 is ==' Niet dat ik er wat tegen heb, maar goed.
    x.


    ok

    (...)
    Inderdaad. Like: ik neem even een voorbeeld. Esmaye (Avenged) is dan misschien wel een goede vriendin van me, maar ik vind dat ze op Q redelijk volwassen is, terwijl ze nog maar 11 is, ofzo. En dan kom ik andere mensen tegen, waarvan ik echt denk dat hij/zij een kleuter ofzo is, blijkt dat 'ie 14 is ==' Niet dat ik er wat tegen heb, maar goed.
    x.

    Ach ja.. Sommige mensen zyn beter ontwikkeld (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Inderdaad. Like: ik neem even een voorbeeld. Esmaye (Avenged) is dan misschien wel een goede vriendin van me, maar ik vind dat ze op Q redelijk volwassen is, terwijl ze nog maar 11 is, ofzo. En dan kom ik andere mensen tegen, waarvan ik echt denk dat hij/zij een kleuter ofzo is, blijkt dat 'ie 14 is ==' Niet dat ik er wat tegen heb, maar goed.
    x.
    Idd, toen ik zo hoorde dat ze pas 11 was had ik zoiets van: Wow! Ik dacht dat ze 15 was ofzo.

    (...)
    Ach ja.. Sommige mensen zyn beter ontwikkeld (:

    Ik denk dat dat ook de reden is dat de meeste mods wat ouder zijn. :'D
    x.


    ok

    Agree, sommige mensen kiezen ook gewoon mensen uit die ze aardig vinden, maar heel veel van de opgenoemde namen vind ik niet een geschikt.


    Inderdaad. Zoals Fighter (sorry Nicol!) want zij is soms best wel.. hoe noem je dat? Druk.


    a figment of your imagination

    (...)

    Inderdaad. Zoals Fighter (sorry Nicol!) want zij is soms best wel.. hoe noem je dat? Druk.

    Figther, wie was dat ook alweer.XD
    Is dat die ene meisje die op d'r schermfoto een meisje heeft/had die d'r tong uitstak?:'D
    x.


    ok

    (...)

    Inderdaad. Zoals Fighter (sorry Nicol!) want zij is soms best wel.. hoe noem je dat? Druk.
    úhu, vond ik ook eingelijk. Mjaa, als er nu bijv. een onbekende user was en die héél erg geschikt was, dan werd die toch niet uitgekozen.

    (...)
    Figther, wie was dat ook alweer.XD
    Is dat die ene meisje die op d'r schermfoto een meisje heeft/had die d'r tong uitstak?:'D
    x.
    Jep

    (...)úhu, vond ik ook eingelijk. Mjaa, als er nu bijv. een onbekende user was en die héél erg geschikt was, dan werd die toch niet uitgekozen.

    Nou, dat vind ik eigenlijk logisch. Ik vind dat je niet onbekend bent als je opvalt :'D En als moderator moet je wel vaak online zijn, en niet een keer per 2 weken ofzo =='
    x.


    ok