• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    (...)
    Sommige users vatten het streng zijn op als arrogant zijn.

    Streng zyn is iets anders dan arrogant (:.
    En jullie zyn beide. En dat mag van móí niet, want dan loopt myn titel 'Miss Queen Arrogant Universal' gevaar!

    Maar weetje, een mod moet vooral behulpzaam zyn (: Een mod moet zyn:
    -Lief (:
    -Streng Ö
    -Een héééél klein beetje arrogant x') Teveel mag ook (Maarnietvanmy)
    -Behulpzaam
    -& Gek (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik bedenk me net. Wy kunnen daar niks over zeggen. Want wy zyn maar gewoon usertjes. Wy melden ons aan om Mod te worden maar uiteindelyk gaan de mods, die nu mod zyn, daarover (:
    Dus dan zou je aan hún moeten vragen wie zy de geschiktste kandidaat vinden :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou ik vind mezelf eigenlijk een enooooorm goede kandidaat. Ik hoop echt dat ik ooit mod word want dan kijken mensen tegen me op : D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Mwhuhahaha :Y)
    Rachel is wel een goede kandidaat (:

    ze zit nu naast me :]


    when words fail, music speaks.

    Ben ik gek genoeg? O.o Dat arrogante zit wel goed. Alle mods zijn namelijk arrogant :W


    Bored.

    Nou ik vind mezelf eigenlijk een enooooorm goede kandidaat. Ik hoop echt dat ik ooit mod word want dan kijken mensen tegen me op : D

    Jij. Bent té droog. :'D

    Nou ik vind mezelf eigenlijk een enooooorm goede kandidaat. Ik hoop echt dat ik ooit mod word want dan kijken mensen tegen me op : D

    Ghegheghéé.
    Nou, wat jammer dat je geen mod bent (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    In mijn ogen is nog niemand gesignaleerd die evengoed was als DarkPassion toen ze nog geen mod. was.

    Ik ben eigenlijk tevreden over de mods op dit moment ^^


    Edit; Niemand moet zich aangesproken voelen of zoiets dergelijks want ik heb er eigenlijk nog nooit bij nagedacht (:


    a figment of your imagination

    MadenaDECODE of avenged

    Ik?:'D
    Waah, ben verrast^^
    Ikzelf heb geen flauw idee, vind het wel goed zo, eerlijk gezegt :'D
    x.


    ok

    (...)
    Jij. Bent té droog. :'D

    Ik weet gewoon bijna zeker dat veel users hier niet genoeg nadenken bij het woord "moderator worden". Het houdt 10x meer in dan alleen je usernaam rood gekleurd te hebben namelijk :').


    I recycle my thoughts.

    Ben ik gek genoeg? O.o Dat arrogante zit wel goed. Alle mods zijn namelijk arrogant :W

    Ik geef je een 8 voor gek zyn en een 9 voor arrogant (:
    Ik ben namelyk de enige met een 10 voor arrogant x')


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    We moeten wel streng zijn =='
    Ja, streng ja. Maar niet té streng.
    Hier valt het nog mee, op gebied van streng zijn enzo, je krijgt bijvoorbeeld nog waarschuwingen. Op andere forums, maar ik 'vroeger' op zat, was het veel en veel strenger.

    (...)
    Ghegheghéé.
    Nou, wat jammer dat je geen mod bent (:

    Inderdaaaaaaad. Ik droom er echt al 1 dag van. Toen ik vanochtend opstond dacht ik; ik wil moderator op www.quizlet.nl worden. Daaaaarom. :9~:9~:9~


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik weet gewoon bijna zeker dat veel users hier niet genoeg nadenken bij het woord "moderator worden". Het houdt 10x meer in dan alleen je usernaam rood gekleurd te hebben namelijk :').

    Uhu (:
    Mod zyn is een grote verantwoordelykheid.
    Als users mag je nog wat dingen verkeerd doen, dan kryg je een waarschuwing maar als je eenmaal mod bent niet meer (':


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Inderdaaaaaaad. Ik droom er echt al 1 dag van. Toen ik vanochtend opstond dacht ik; ik wil moderator op www.quizlet.nl worden. Daaaaarom. :9~:9~:9~

    Zeker slapeloze nachten gekregen? x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3