• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    (...)Ja, streng ja. Maar niet té streng.
    Hier valt het nog mee, op gebied van streng zijn enzo, je krijgt bijvoorbeeld nog waarschuwingen. Op andere forums, maar ik 'vroeger' op zat, was het veel en veel strenger.

    Dan kan hier ook nog zo worden. Het ligt er namelyk aan hoe de users zich gedragen. Gedragen we ons volwassen, worden de mods wat losser. Gedragen we ons zéér kinderachtig moeten zy strenger optreden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik weet gewoon bijna zeker dat veel users hier niet genoeg nadenken bij het woord "moderator worden". Het houdt 10x meer in dan alleen je usernaam rood gekleurd te hebben namelijk :').

    Inderdaad. (:
    Ze noemen hier in dit topic wel een paar keer mijn naam, maar ik heb een strafblad. -__-
    En volgens mij, zou ik best wel eens een héél slechte mod kunnen zijn :'D

    (...)
    Zeker slapeloze nachten gekregen? x'D

    Jaaaaa. Vre-se-lijk. Ik werd al helemaal hyper als ik gewoon al dacht dat mensen me aardig zouden gaan vinden (yeah)


    I recycle my thoughts.

    Nou, ik vond Aurelia wel een goede mod, maar zij is nu bemiddelaar, dus ja ^^
    x.


    ok

    Nou, ik vond Aurelia wel een goede mod, maar zij is nu bemiddelaar, dus ja ^^
    x.


    Daar sluit ik me bij aan ^^


    a figment of your imagination

    (...)
    Dan kan hier ook nog zo worden. Het ligt er namelyk aan hoe de users zich gedragen. Gedragen we ons volwassen, worden de mods wat losser. Gedragen we ons zéér kinderachtig moeten zy strenger optreden.
    Vandaar sommige(ja sorry) domme regels >.<

    (...)
    Jaaaaa. Vre-se-lijk. Ik werd al helemaal hyper als ik gewoon al dacht dat mensen me aardig zouden gaan vinden (yeah)

    Ghegheghe. Nou ik vind je al helemaal niet aardig (:
    En dat zal ik nooit vinden :Y)
    Dáárom praat ik met je x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ghegheghe. Nou ik vind je al helemaal niet aardig (:
    En dat zal ik nooit vinden :Y)
    Dáárom praat ik met je x'D

    Ah dat doet mijn tere zieltje pijn. Erg pijn. (huil)


    I recycle my thoughts.

    (...)Vandaar sommige(ja sorry) domme regels >.<

    Die regels zyn niet dom. Het is gewoon nodig om ervoor te zorgen dat het hier niet een grote chaos wordt. Vroeger waren al die regels niet nodig, omdat iedereen volwassen deed. Maar nu is iedereen weer heel kinderachtig en is het dus nódig.
    It's their own fault. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ah dat doet mijn tere zieltje pijn. Erg pijn. (huil)

    Gaan we niet een beetje off-topic?:'D
    x.


    ok

    (...)
    Ah dat doet mijn tere zieltje pijn. Erg pijn. (huil)

    ÁÁÁÁH!
    You're making me cry!
    -Hug-
    Maar ik mag je nog steeds niet x'D
    Maar ik denk wel dat je een héééle goede mod zou kunnen zyn (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dan kan hier ook nog zo worden. Het ligt er namelyk aan hoe de users zich gedragen. Gedragen we ons volwassen, worden de mods wat losser. Gedragen we ons zéér kinderachtig moeten zy strenger optreden.
    Daar heb je gelijk in, maar volgens mij valt het nu nogwel mee, met dat kinderlijke gedrag, vroeger was het iniedergeval erger, ook ik was bijzonder kinderachtig, met me spam topics, maarja. Ik bedoel dus eigenlijk met dat niet té streng, dat je nú, op dit moment, dat Quizlet nog aardig gewoon bezig is, nóg strenger word. Like, ik zat vroeger op stand en die politieke shit. [/ja,dat vind ik interessant;$] En daar heb je geen eens een 'échte spam-topic' weetjewel. Maarja, dat is ook zo'n oudere site enzo.

    (...)
    Gaan we niet een beetje off-topic?:'D
    x.

    Sssst!
    (: Nounou Mádéná. Proberen mod te worden?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Gaan we niet een beetje off-topic?:'D
    x.

    Het gaat nog steeds om het mod-zijnde.
    Maaaaaarja, ik zal stoppen met mijn überzielige gedrag voor er gewonden raken (cat)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Sssst!
    (: Nounou Mádéná. Proberen mod te worden?

    Ja! Ik doe er alles aan!(6)


    ok