• Eerst een aantal puntjes.
    1. Ik heb dus NIETS tegen de moderators ik vind dat ze elk een 'job' heel erg goed doen en ik denk dat er niet velen zijn die hun zouden kunnen nadoen.
    2. Ik wil niets van ruzie hier.
    3. Ik wil geen enkel persoon horen klagen als die niet vernoemd word.
    4. Merk ik enig gedrag van extreme vriendjespolitiek dan laat ik dit topic sluiten.
    5. Ik wil dat NIEMAND zijn/haar eigen naam zegt.
    6. Je mag Max. 2 namen noemen.
    7. Laten we beginnen.
    Mijn namen; Prodigy en/of Fighter. En nu is het aan jullie.

    Ik weet niet echt iemand maar ik vind gewoon dat het iemand moet zijn die niet vaak in de ruzie's zit en behulpzaam is.het moet iemand zijn die ook wel best vaak on komt.Maar echt een persoon weet ik niet.


    The soul needs autumn.

    (...)Hmm, ongeveer een jaar, misschien iets korter, waren er zelfs 'spam groepen' en dat soort dingen.

    Nou, toen ik voor het eerst op Q. zat, op het forum, kon je hier toch aardig wat doen zonder ruzie enzo te krygen. Maar daarna moest iedereen weer zó nodig ruzie maken en kreeg je regels. Toen mocht je geen ruzie meer maken dus gingen mensen onzin topics maken, gevolg: meer regels.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Die regels móeten blyven!
    Anders schryft iedereen steeds weer onzin. Als je iets leuks wil melden óke. Als je rollen zoekt,óke. Maar als je je verveelt, kom op zeg. Dan doe je maar een serie of maak je er een ofzeuw. Er zyn genoeg dingen om je mee bezig te houden en ik denk niet dat iedereen zó geinteresseerd is in dat jy je verveelt.
    Wie zegt dat ik: ik verveel me topics ga maken. Het is gewoon een voorbeeld oké?

    Ik weet niet echt iemand maar ik vind gewoon dat het iemand moet zijn die niet vaak in de ruzie's zit en behulpzaam is.het moet iemand zijn die ook wel best vaak on komt.Maar echt een persoon weet ik niet.

    Ik weet nog wel wat toe te voegen. Degene moet het wel goed kunnen vinden met gewone users. Want anders lopen alle users maar weer te zeiken (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik weet nog wel wat toe te voegen. Degene moet het wel goed kunnen vinden met gewone users. Want anders lopen alle users maar weer te zeiken (:

    Aah! Daar heb je een punt. :'D
    x.


    ok

    (...)Wie zegt dat ik: ik verveel me topics ga maken. Het is gewoon een voorbeeld oké?

    Dat bedoel ik (: Was niet tegen jóu bedoelt


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat bedoel ik (: Was niet tegen jóu bedoelt
    oh oke :]

    (...)
    Aah! Daar heb je een punt. :'D
    x.

    (: Ja toch? Anders kryg je maar weer 'Nou, ik vind dat die wel erg gemeen is,en veel regels verzint, en blablabla'
    Als je het een beetje goed kan vinden met die gene zeg je i.p.v dat wat hier boven staat 'Nou, ik vind het wel meevallen' of 'Ik vind het wel goed wat diegene doet'
    Vind je iemand niet aardig, loop je alleen maar te zeiken op alles wat diegene doet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik weet nog wel wat toe te voegen. Degene moet het wel goed kunnen vinden met gewone users. Want anders lopen alle users maar weer te zeiken (:
    Mee eens

    (...)
    Ik weet nog wel wat toe te voegen. Degene moet het wel goed kunnen vinden met gewone users. Want anders lopen alle users maar weer te zeiken (:

    Jha,Rose maar eigenlijk nu ik erover nadenk worden dan die mods terug gewone users dus vindt niemand ze meer 'speciaal' en gaan ze tegen die nieuwe mods waarschijnlijk beginnen te zagen.Dus gaan die users die mod zijn geworden niet meer zo goed met iedereen omgaan denk ik.
    Snap je ? x)


    The soul needs autumn.

    (...)
    Nou, toen ik voor het eerst op Q. zat, op het forum, kon je hier toch aardig wat doen zonder ruzie enzo te krygen. Maar daarna moest iedereen weer zó nodig ruzie maken en kreeg je regels. Toen mocht je geen ruzie meer maken dus gingen mensen onzin topics maken, gevolg: meer regels.
    Tsja, de meeste, waaronder ik, hebben het zelf verpest, en alsnog vind ik dat Quizlet niet heel erg streng is. Ik snap het wel, maar wat ik duidelijk probeer te maken is, dat het nóg strenger kan, veel strenger, en dat is natuurlijk niet leuk. En ook niet, als de mods, zonder reden, die nieuw komen veels té streng zijn.

    Nou zetten jullie hier teveel tekst neer, en dat kunnen mijn ogen niet aan.
    Ik zie nog wel of ik jullie ga vervelen met vervelende reacties : D


    I recycle my thoughts.

    Mensen, ik dacht dat dit topic ging om mogelijke moderator-kandidaten en niet om de forumregels?
    Let's stay on topic. ^^

    (...)
    (: Ja toch? Anders kryg je maar weer 'Nou, ik vind dat die wel erg gemeen is,en veel regels verzint, en blablabla'
    Als je het een beetje goed kan vinden met die gene zeg je i.p.v dat wat hier boven staat 'Nou, ik vind het wel meevallen' of 'Ik vind het wel goed wat diegene doet'
    Vind je iemand niet aardig, loop je alleen maar te zeiken op alles wat diegene doet.

    Dat zou ik dus écht niet kunnen bedenken _O_
    Applaus voor Rose :'DDDDDDDDDD En weetje, jij bent ook best een goede mod^^
    x.


    ok

    (...)
    Jha,Rose maar eigenlijk nu ik erover nadenk worden dan die mods terug gewone users dus vindt niemand ze meer 'speciaal' en gaan ze tegen die nieuwe mods waarschijnlijk beginnen te zagen.Dus gaan die users die mod zijn geworden niet meer zo goed met iedereen omgaan denk ik.
    Snap je ? x)

    Een beetje,
    Als een user gewoon lief is, een beetje streng en behulpzaam zal het wel goedkomen als die mod wordt. En als een mod gewoon goed zyn/haar taak doet zal er ook geen gezeik komen. Want de users hier zeiken telkens maar op 1 of 2 bepaalde mods. Niet op de rest. Neem byv Máriko & Eva:
    Op Máriko zeiken ze omdat ze gewoon wat strenger is.& in hun ogen niet aardig is. Op Eva niet omdat ze weer wat aardiger doet, in hun ogen en maar een beetje streng is (in hun ogen).


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3