• Ja, ik heb al een paar keer geprobeerd om vrienden via msn uit te nodigen voor Q. Maar hij doet het steeds niet.
    Is dit probleem alleen bij mij ofzo?

    Ik nodig mensen niet uit voor Q :P


    Life is hard and then we die

    Bij mij lukte het ook niet.(nerd)
    x.


    ok

    Ik nodig mensen niet uit voor Q :P


    Ik ook niet x'D


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Ik ook niet x'D

    Stel dat je een TC ofsow hebt of 'n TH quiz wr jij met ze samen bent fsow en dan lezen je vrienden het en zegge ze ut door drm is het slim om het "undercover" te houden xD
    (Mijn mening eh xD)

    (...)
    Stel dat je een TC ofsow hebt of 'n TH quiz wr jij met ze samen bent fsow en dan lezen je vrienden het en zegge ze ut door drm is het slim om het "undercover" te houden xD
    (Mijn mening eh xD)

    Dat is ook de reden waarom ik het niet doe^^


    The soul needs autumn.

    (...)
    Stel dat je een TC ofsow hebt of 'n TH quiz wr jij met ze samen bent fsow en dan lezen je vrienden het en zegge ze ut door drm is het slim om het "undercover" te houden xD
    (Mijn mening eh xD)


    Ja idd, en dan vertellen die mensjes het weer door aan de jongens jeweetwel en dan gaan die zeiken xD
    ik zou me echt doodschamen


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    dat doe ik me vriende niet aan, zie z niet echt hier kome ofzo

    Ik nodig mensen niet uit voor Q :P

    Ik ook niet. Ik ben wel gek amar zo gek nog echt niet. Straks gaan ze me quizjes lezen enzo en daar hou ik niet van wnat dan gaan ze in real lopen zeiken en lachen.

    ik wíl niet eens de meeste vrienden uitnodigen voor Q, ik ben blij dat dit het enige plekkie is waar alto's een beetje gerespecteerd worden, en zowat al mijn alto vrienden zitten al op Q dus ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik nodig niemand uit voor Q... ik maak een serie over mijn klas en vrienden enzo... en sommige worden er nogal negatief in gezet of worden nog negatief... en sommige vrienden haten TH... maar vinden niet erg dat ik en 2 andere vriendinnen fan zijn enzo.. maar toch.. dalijk lezen ze die.... en sommige dingen in die serie zijn echte dingen....alleen weten zij dat niet... dus nee... dat hoeft niet...

    als ik wil dat ze een verhaal lezen stuur ik ze het wel;) via mail ofzo ze hoeven die site niet te weten de meeste zijn anti th en nogal fel gaan ze ruzie maken met de fans en betrekken ze mij ofzo


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik snap het niet.Mensen uitnodigen voor Q? wtf?s: x'D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Geen van mijn vrienden zit hier op te wachten geloof ik, dus dat doe'k niet. :']


    Mew <3

    WIL IEMAND ME UITLEGGEN WAT DAT IS? xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Je nodigd mensen uit vr Quizlet erges staat da en stuurt wss n email na u msn contactpersone ofsow xD