• Ik heb een tijd zonder inspiratie gezeten, maar sinds kort heb ik eindelijk weer inspiratie voor een nieuw verhaal:
    Into the Void.
    Het is een AU fantasy verhaal en nu zoek ik een cover.

    Titel; Into the Void
    Auteur; Melissa
    Genre; Fantasy, AU
    Beschrijving;

    De zeventienjarige Amethyste woont al haar leven in Pradžia - denk ze, want het meisje kan zich niets meer herinneren van voor haar zeventiende verjaardag. Ze heeft hier lang geleden genoegen mee genomen, maar als ze op een dag per ongeluk in de schoot van een oude magiër en zijn kleinzoon loopt vertelt die haar dat er een mogelijkheid is haar herinneringen terug te krijgen. Als ze de vier Heilige Stenen weet te bemachtigen, belooft de magiër, zal hij haar herinneringen aan haar terug geven...

    Ideeën; Amethyste wil ik sowieso op de cover - een meisje met bruin haar. De oogkleur maakt in principe niet uit, zo lang het model er maar niet te oud uit ziet. Makkelijk is misschien om een model "uitgezoomd" op de cover te zetten, zoals bij cover inspiratie onder de eerste link. Ook kan je de vier stenen erop zetten (rood, geel groen en blauw). Er zit magie in het verhaal, dus misschien zo'n coole cirkel en fractal art zou leuk zijn ^^
    Afbeeldingen; Rode steen - blauwe steen (de rest kan denk ik gedaan worden door Hue/Saturation?)
    Cover inspiratie; Eén - twee - drie

    De maker van de mooiste cover krijgt van mij een spot naar keuze

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 17:53 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Als ik niet op vakantie ging zou ik een cover voor je hebben gemaakt... Misschien over twee weken als je dan nog cover zoekt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Als ik niet op vakantie ging zou ik een cover voor je hebben gemaakt... Misschien over twee weken als je dan nog cover zoekt.

    Ik laat de aanvraag wel een tijdje openstaan c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    hmm interessant, ik zal eens kijken wat ik kan doen voor je


    ~My Mind Is Free~

    Oeh, ik wil wel iets voor je proberen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oeh, ik wil wel iets voor je proberen (:

    Ik ben benieuwd ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik zal proberen iets moois te maken!


    Just doing what I can

    J2 schreef:
    Ik zal proberen iets moois te maken!

    Thanks c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Iemand anders die zich eraan wil wagen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Magie? Je kunt er een pentagram met in het midden Melissa van maken en in vier punten een steen zetten. Bijvoorbeeld in de rechteronderste punt de groene steen, in de linkeronderste punt de rode steen, in de linkerpunt de blauwe en in de rechter de gele. Als je het goed neerzet, kun je er denk ik ook voor zorgen dat haar hoofd in de bovenste punt komt en bijvoorbeeld de schouders en een stuk borst ( zoals bij een pasfoto) in het midden van het pentagram. Ik kan dat helaas niet doen wegens gebrek aan zo'n programma op mijn desktop maar iemand anders kan dat wel. Die beloning gaat natuurlijk naar degene die besluit dit uit te voeren.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    klik

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 18:01 ]


    Just doing what I can

    Ik ga wat voor je proberen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hoe ziet het stadje er ong. uit? Dan wil namelijk kijken of ik daar nog iets van erin kan verwerken.


    Credendo Vides


    Waarschijnlijk is het totaal niet wat je zoekt, maar het is iets :')
    De stenen heb ik niet zo opvallend gemaakt omdat anders te kleuren niet echt mooi overeen kwamen met de rest van de cover, maar alles kan nog worden aangepast (:


    take risks

    Op dit moment heb ik dit. Hij is dus nog niet helemaal af, wil nog wat aan de details doen. Maar ik wilde je gewoon even laten weten hoe het er voor staat en hoe die ong. word.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hoe ziet het stadje er ong. uit? Dan wil namelijk kijken of ik daar nog iets van erin kan verwerken.

    Het is een beetje ouderwets, niet enorm groot maar ook niet enorm klein. De binnenstad behoort tot de rijke burgers toe, en de buitenranden van de stad zijn wat meer vervallen. Natuurlijk hoeft het stadje niet compleet aan mijn beschrijving te voldoen haha ^^

    DSprayberry schreef:


    Waarschijnlijk is het totaal niet wat je zoekt, maar het is iets :')
    De stenen heb ik niet zo opvallend gemaakt omdat anders te kleuren niet echt mooi overeen kwamen met de rest van de cover, maar alles kan nog worden aangepast (:

    Ziet er leuk uit (:

    DreamerN schreef:
    Op dit moment heb ik dit. Hij is dus nog niet helemaal af, wil nog wat aan de details doen. Maar ik wilde je gewoon even laten weten hoe het er voor staat en hoe die ong. word.


    Wauw, wat mooi! Als hij af is, mag ik dan ook de versie zonder tekst? Dan kan ik er ook nog een banner mee maken oid ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry