• Die hb ik ..een soort van ><
    Wnt ik kan like heel slecht tegen alleen zijn omdak al heel snel het gevoel krijg of er iemand dan naar mij kijkt fseu ..Echt fuking raar duss maar dan doek altijd net of er dan nog iemand of meer iemanden bij zijn en voor mij lijkt dat best wel echt eigenlijk O.o Wnt like ,,Ik zie niet echt iemand fseu ,,maar in mijn gedachten siek diegene wel lopen en sitten ensue ,en vaak zijn dat dezelfde mensjes duss dat zijn mij goeie vriendjes =D
    Maar like,, Voor mij is het normaal fseu dat als ik alleen ben ik dan het gevoel heb dat er toch iemand bij mij is die mij beschermt enseu,, maar daarnaast heb ik ook het gevoel of iemand naar mij kijkt en mij wil vermoorden fseu ,,en nu vink meself raar O.o


    Crack a bottle

    zoiets heb ik ook
    ik praat dan, ook hard op, tege mense die ik ook in het egte leve ken, zeg maar, en als er iemand in de buurt is ofso dan praat ik in gedachte
    maar als ik tege die kindjes praat ben ik soms happyer dan dat ik tege mense praat die er egt zijn zeg maar


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik had er ook een...toen ik 4 was x]
    En dat was die joneg uit Free Willy...Jesse denkik
    Ik was daar helemaal gefreakt op xD
    Ik nam hem zelfs mee naar de winkel enal...mijn denkbeeldig vriendje eh^^^
    ...egt raar


    Live for something or die for nothing

    Ik voel me assosiaal want ik heb geen denkbeeldig vriendje, maar like I care! Ik heb echte vrienden :'D

    Same here ^^


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Same here ^^


    Dudette, denkbeeldigevriendjes zijn zo passée neem je een echte vriend, heb je nog iets aan :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oke. zo zie je maar weer wat voor mensen er op quizlet zitten?

    sorry. x)

    maar ik kan mijn lachniet inhouden.
    straks gaan jullie nog bespreken;

    He, heb jij jantje nog gezien vandaag? ik zag hem net nog in mijn kast zitten.
    - Nee, hij zit nu bij ons aan tafel!

    - gimme a break -,-

    oke. zo zie je maar weer wat voor mensen er op quizlet zitten?

    sorry. x)

    maar ik kan mijn lachniet inhouden.
    straks gaan jullie nog bespreken;

    He, heb jij jantje nog gezien vandaag? ik zag hem net nog in mijn kast zitten.
    - Nee, hij zit nu bij ons aan tafel!

    - gimme a break -,-

    Dude, als je dat vind waarom zit je dan hier. Srry, hoor. Kun je wel zeggen 'maak egte vrienden'. Maar niet iedereen is open zoals sommigen hier. De één praat tegen zijn/haar knuffel, de ander schrijft zijn/haar gevoelens neer en nog anderen hebben denkbeeldige vriendjes. Heeft dus niets te maken met kinderachtigheid maar met hoe iemand in zijn/haar vel zit.

    Nooit gehad maar ik bedenk telkens verhalen in mijn hoofd als ik me verveel, wel handig als je nieuwe inspiratie zoekt ^^'


    No growth of the heart is ever a waste

    oke. zo zie je maar weer wat voor mensen er op quizlet zitten?
    sorry. x)
    maar ik kan mijn lachniet inhouden.
    straks gaan jullie nog bespreken;
    He, heb jij jantje nog gezien vandaag? ik zag hem net nog in mijn kast zitten.
    - Nee, hij zit nu bij ons aan tafel!
    - gimme a break -,-

    Ben blij dat je er om kunt lachen maar fantasievriendjes zijn helemaal niet zo vreemd. Check een psychologietijdschrift and you'll find out. Dit heeft niets met de mensen hier op Q te maken, gewoon met de mensen over het algemeen in onze maatschappij.


    No growth of the heart is ever a waste

    zoiets heb ik ook
    ik praat dan, ook hard op, tege mense die ik ook in het egte leve ken, zeg maar, en als er iemand in de buurt is ofso dan praat ik in gedachte
    maar als ik tege die kindjes praat ben ik soms happyer dan dat ik tege mense praat die er egt zijn zeg maar


    Whoahyoo!
    ik dus ook xD
    alleen ik schaamde me er altijd voor:$
    nu nogsteeds denk ik xD
    whoei:D
    I like it dat ik toch eens niet de enige ben^^:D

    xD


    I Need To Shot Someone

    Ik praat ook Engels tegen mn denkbeeldige vriendjes ^_^ eentje praat er Nederlands ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    ik praat altijd tegen mijn paarden xD maar dat is toch normaal? tegenh dieren praten ?? of is mijn hele familie nu gek?? xD

    xx m


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik praat altijd tegen mijn paarden xD maar dat is toch normaal? tegenh dieren praten ?? of is mijn hele familie nu gek?? xD

    xx m

    ik praat ook tegen de paarden op de manege/ mijn kat/ de goudvissen:Y) (die laatste is misschien wat weird)


    I am an idiot, I move.

    (...)
    ik praat ook tegen de paarden op de manege/ mijn kat/ de goudvissen:Y) (die laatste is misschien wat weird)

    Anzo tegen vis: 'Mijn vissie wisie.' *doet weird*. Vis: 'Blub'

    das eigelek best een coole topic!
    kdacht dak de enege was maar das dus nie zo! :D lvoelde mij super raar echt!
    nja.. kheb ook zo een vriend,, Tom^^ en daar moet ik ook engels tege prate..
    wel raar eigelek hea?
    en dan heb ik ook Jochen en Katrien.. :D
    maar die spreke nederlands..

    nja,, wel cool eigelek want ik weet dat ze altijd van me zullen houden.. da maakt me altijd terug blij als ik boos of verdietg ben.. en als ik op reis moet kan alleen tom mee.. de rest moet ik dan misse :p

    xxx


    Can you meet me half wey?!

    Komt me bekend voor. ik zie telkens iemand die mij beschermed en het ALTIJD met mij eens is. Het is iemand die er telkens het zelfde uitziet enzo. Maarja ik vind het ergens wel fijn. x3.